Kim Kardashian želi da Novu dočekate u retro bodiju od streč satena
Kim Kardashian udružila se s brendom Venda Carter i stvorila jako seksi kolekciju s retro prizvukom.
14 prosinca 2023
SKIMS
14 prosinca 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako netko u modu može vratiti retro bodije od streč satena, s tankim valovitim porubom od elastične gume, kakvi su se nosili devedesetih, to je sigurno Kim Kardashian. Slavna reality zvijezda predstavlja bodi SKIMS u novom ruhu, i u nekoliko modela koji će sigurno oduševiti njezine obožavateljice. Ova kolekcija nastala je u suradnji s brendom nakita Veneda Carter, a njome je kim odlučila “zatvoriti ovu radnu godinu”.
Uz retro siluetu, naglasak je stavljen na na privjeske u obliku srca, koje je osmislila tvrtka Veneda Carter.
Novi bodi SKIMS vraća streč saten i choker ovratnike
Nakon uspješne suradnje s brendom Swarovski, SKIMS se udružio s još jednim proizvođačem nakita kako bi stvorio još jednu modnu poslasticu za sam kraj godine.
Nove choker ogrlice i privjesci u obliku srca koje je dizajnirala njezina stilistica i dizajnerica nakita Veneda Carter izrađene su od 14-karatnog pozlaćenog bakra, dragog kamenja citrina i dizajneričinog prepoznatljivog “slomljenog efekta”.
Osnivačica Kim Kardashian zvijezda je ove kampanje u kojoj se ističu romantični korzeti i atraktivni bodiji s ovratnicima koji prianjaju uz vrat, a s kojih se njiše nakit Veneda Carter.
Tko je Veneda Carter?
Veneda Carter je danska manekenka koja je piste zamijenila poslom stilista te u kratkom roku osvojila svoju najvažniju klijenticu – Kim Kardashian.
Uz osmišljanje stajlinga za Kim, Veneda Carter uz pomoć supruga odnedavno dizajnira i nakit koji je naišao na odličan odaziv publike, a koji je Kim Kardashian odlučila uključiti u kolekciju svog brenda SKIMS.
Novi bodi SKIMS s lookom devedesetih te pripadajući korzeti iz kolekcije svjetlo dana ugledati će 14.12.2023. godine, na službenoj stranici brendaSKIMS.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.
Nakon gotovo tisuću dana šutnje, potresa i dugotrajnih radova, jedan od najintimnijih prostora hrvatske kulturne baštine ponovno će oživjeti: Atelijer Meštrović sredinom prosinca otvara svoja vrata s novim stalnim postavom, promišljenim s iznimnom pažnjom i dubokim poštovanjem prema životu i djelu Ivana Meštrovića.