Angelina Jolie na naslovnici za Vogue predstavila haljinu iz vlastite kolekcije
48-godišnja glumica u bijeloj plisiranoj haljini, sa sprejevima u ruci, ostavlja bez daha.
27 rujna 2023
VOGUE
27 rujna 202323:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Poznata holivudska glumica Angelina Jolie za Vogue je snimila fantastičnu naslovnicu i editorijal te otvorila svoje srce i raspričala se o majčinstvu, djeci, modi i privatnom životu. Na digitalnoj naslovnici modne biblije Vogue Angelina izgleda nestvarno dobro u bijeloj plisiranoj haljini s ružičastim detaljima dok u rukama drži dva velika spreja. U editorijalu za kultni magazin glumica je predstavila i komade iz svoje najnovije modne suradnje Chloe x Atelier Jolie.
Angelina Jolie za Vogue snimila naslovnicu u suradnji s kultnom fotografkinjom
Naslovnica Voguea, na kojoj Angelina pozira poput supermodela, još je jedno modno remek-djelo kultne fotografkinje Annie Lebowitz, koja je snimila i fotografije iz editorijala.
Angelina Jolie za atraktivnu naslovnicu pozirala je u bijeloj haljini bez naramenica, poprskanoj ružičastom bojom. Za ovu prigodu, Angelina Jolie odjenula je haljinu iz svoje vlastite modne linije, Atelier Jolie, koja je njezin novi poslovni podvig.
U editorijalu možemo vidjeti još jednu kreaciju iz kolekcije Chloé x Atelier Jolie, zlatnu slip haljinu preko koje je prebačen veliki baršunasti ogrtač. Ova kombinacija izgleda odlično u spoju s bosim nogama i prepoznatljivom, razbarušenom kosom lijepe glumice.
Angelina Jolie za Vogue je otvorila srce
U intervjuu za najnovije izdanje magazina Vogue, bivša supruga Brada Pitta raspričala se o mladosti, odrastanju, majčinstvu i važnim životnim odlukama. Kako, kaže, djeca su je spasila od divljeg načina života.
“Imala sam 26 godina kad sam postala mama. Cijeli moj život se promijenio. Spasilo me što sam dobila djecu. To me i naučilo da trebam biti drugačija”, izjavila je.
Još vijesti iz svijeta celebrityja, mode, ljepote, serija, filmova, glazbe, putovanja, kraljevskih dvora, vjenčanja i tehnologije, čitajte na Hello! Croatia.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Lunilou nastavlja svoju cozy zimsku priču i donosi drugi drop kolekcije Izabel x Katrine x Sophia, koji se ovoga puta u potpunosti seli u najudobniju oazu doma – spavaću sobu. U trenutku kada se ritam grada stišava, a blagdanski svjetlucavi detalji pozivaju na usporavanje, nova linija otvara prostor za male rituale koji život čine mekšim.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Pop boje, blagdanski motivi i luksuzne teksture definiraju Chanel Holiday ekskluzivnu blagdansku selekciju modnih dodataka koja u prvi plan stavlja sofisticiranu interpretaciju božićne estetike. Kolekcija je osmišljena kao hommage sezoni slavlja, uz naglasak na detalje koji čine razliku.
Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.