Za košarkašku utakmicu s Benom i posinkom J.Lo obula svjetlucave čizme od 2 500 dolara
J.Lo bira glamur i kad je opuštena utakmica u pitanju.
22 ožujka 2024
PROFIMEDIA
22 ožujka 202417:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Jennifer Lopez i Ben Affleck izveli su njegovog sina iz braka s Jennifer Garner na važnu košarkašku utakmicu, a dok mladić nije skidao pogled s lopte, okupljene fotografe najviše je zanimao outfit njegove pomajke. Naime, jutro nakon što je celebrity par posjetio košarkašku utakmicu, u medijima su osvanule svjetlucave čizme Jennifer Lopez koja i za opuštene prigode bira same luksuzne komade.
Na košarkaškoj utakmici između Los Angeles Lakersa i Golden State Warriorsa slavna J.Lo osvanula je u trapericama i bijeloj majici s kratkim rukavima, preko koje je prebacila svjetlucavi kratki blejzer, a najviše pažnje privukle su skupocjene čizme njezinog omiljenog brenda.
Blještave čizme Jennifer Lopez potpisuje Jimmy Choo
Čizme Jennifer Lopez potpisuje brend Jimmy Choo, a riječ je o modelu BlakeMalibu Mix koji se može kupiti u dvije nijanse. Trenutno su na rasprodaji te uz sniženu cijenu stoje 2 500 dolara.
Kad su izašle na tržište, njihova je cijena bila nekoliko puta viša, a vjeruje se da ih je Jennifer Lopez upravo toliko i platila.
J.Lo ne diraju previše negativni komentari
U ovom blještavom izdanju Jennifer Lopez s Benom i posinkom osvanula je u javnosti nakon objavljivanja dokumentarnog filma pod nazivom “The Greatest Love Story Never Told”, koji kritičari i publika ne prestaju ismijavati.
U prepoznatljivom stilu, Ben Affleck bio je poprilično namrgođen tijekom cijele večeri, no nije skidao ruke sa svoje drage supruge.
Tatjana Dragović je danas više od bivše top‑model. Nakon blistave međunarodne karijere, usmjerila se na beauty industriju – osnovala je u Zagrebu LAB, prvi ekskluzivni beauty concept store u Hrvatskoj, u kojem se njome promiču globalni clean beauty brendovi poput Augustinus Bader, 111Skin i Ilia Beauty. Kao zaštitno lice svog koncepta, Tatjana svojim imidžem i stručnošću unosi stil i viziju u svijet njege kože – grad toliko inspirativan koliko i pretežito pariški ili londonski brendovi.
Ljeto tek počinje, a Domenica Žuvela već je postavila modni standard sezone – i to s haljinom koja je istovremeno stilska poslastica i kreativna priča.
Tatjana Dragović je danas više od bivše top‑model. Nakon blistave međunarodne karijere, usmjerila se na beauty industriju – osnovala je u Zagrebu LAB, prvi ekskluzivni beauty concept store u Hrvatskoj, u kojem se njome promiču globalni clean beauty brendovi poput Augustinus Bader, 111Skin i Ilia Beauty. Kao zaštitno lice svog koncepta, Tatjana svojim imidžem i stručnošću unosi stil i viziju u svijet njege kože – grad toliko inspirativan koliko i pretežito pariški ili londonski brendovi.