Glumica Arleen Sorkin, poznata po tome što je posudila glas popularnom liku Harley Quinn iz svijeta Batmana u brojnim animiranim filmovima, preminula je u 67. godini života. Vijest o njezinoj smrti kružila je društvenim mrežama nakon tweeta kolege glumca Neila Kaplana, a to je kasnije potvrdio i Hollywood Reporter.
Arleen Sorkin bila je originalna Harley Quinn
Insajderski izvori otkrili su da je preminula u četvrtak, 24. kolovoza, nakon duge borbe sa zdravstvenim problemima zbog kojih je posljednjih godina bila slabo aktivna u svijetu glume.
Rođena 14. listopada 1955., Sorkin je 1980-ih glumila u dugovječnoj sapunici “Days of Our Lives“. Tijekom studija upoznala je Paula Dinija, animatora koji je 1990-ih osmislio hvaljenu animiranu seriju “Batman: The Animated Series“. Za Dinu je odlučio stvoriti ženski lik koji bi bio ženski pandan i partnerica Batmanovom najvećem neprijatelju Jokeru.
Originalna Harley Quinn inspirirana je Arleeninom osobnošću
Tako je nastao danas megapopularni lik Harley Quinn, koji je inspiriran upravo s Arleen Sorkin i nekim njezinim osobinama, uključujući brooklynski naglasak i židovsko podrijetlo. U početku je planirano da se Harley pojavi samo u jednoj epizodi animirane serije, ali lik i Sorkinina izvedba toliko su dobro primljene da je postala stalan lik ne samo u toj seriji nego i u stripovima o Batmanu te, kasnije, u brojnim filmovima.
Lik Harley Quinn najpoznatije je utjelovila Margot Robbie.FOTO: PROFIMEDIA
Nakon kraja originalne animirane serije Sorkin je posuđivala glas Harley u nekoliko drugih projekata, a posljednji put u videoigri Batman: Arkham Asylum iz 2011. Nakon nje glas Harley Quinn u animaciji preuzela je Tara Strong, a lik je doživio dodatni porast popularnosti nakon što ga je Margot Robbie počela glumiti u igranim filmovima DC-jevog filmskog svemira, uključujući “Suicide Squad“ i “Birds of Prey“. Sljedeće godine očekuje se izlazak nastavka filma “Joker“ iz 2019. u kojemu će lik Harley Quinn utjeloviti Lady Gaga.
Arleen Sorkin ostavila je iza sebe supruga Christophera i dva sina.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Kada Steven Spielberg najavi novi film, filmski svijet ne reagira – on staje. Upravo se to dogodilo nakon što su se u New Yorku i Los Angelesu pojavili misteriozni jumbo plakati s jednostavnom, ali snažnom porukom: „Sve će biti otkriveno.“ Nekoliko dana kasnije stigla je potvrda – objavljen je prvi trailer za „Disclosure Day“, novi znanstvenofantastični film legendarnog redatelja, čija je premijera zakazana za 12. lipnja 2026. godine.
Jedna od najgledanijih Netflixovih serija posljednjih godina vraća se s novom sezonom koja donosi značajne promjene – ne samo u Emilynom privatnom životu, već i u njezinoj profesionalnoj karijeri. Peta sezona serije „Emily u Parizu“, koja na platformu stiže 18. prosinca, širi svoju priču izvan granica francuske prijestolnice i vodi gledatelje u Rim, grad koji će imati ključnu ulogu u razvoju radnje.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.