Glumica Arleen Sorkin, poznata po tome što je posudila glas popularnom liku Harley Quinn iz svijeta Batmana u brojnim animiranim filmovima, preminula je u 67. godini života. Vijest o njezinoj smrti kružila je društvenim mrežama nakon tweeta kolege glumca Neila Kaplana, a to je kasnije potvrdio i Hollywood Reporter.
Arleen Sorkin bila je originalna Harley Quinn
Insajderski izvori otkrili su da je preminula u četvrtak, 24. kolovoza, nakon duge borbe sa zdravstvenim problemima zbog kojih je posljednjih godina bila slabo aktivna u svijetu glume.
Rođena 14. listopada 1955., Sorkin je 1980-ih glumila u dugovječnoj sapunici “Days of Our Lives“. Tijekom studija upoznala je Paula Dinija, animatora koji je 1990-ih osmislio hvaljenu animiranu seriju “Batman: The Animated Series“. Za Dinu je odlučio stvoriti ženski lik koji bi bio ženski pandan i partnerica Batmanovom najvećem neprijatelju Jokeru.
Originalna Harley Quinn inspirirana je Arleeninom osobnošću
Tako je nastao danas megapopularni lik Harley Quinn, koji je inspiriran upravo s Arleen Sorkin i nekim njezinim osobinama, uključujući brooklynski naglasak i židovsko podrijetlo. U početku je planirano da se Harley pojavi samo u jednoj epizodi animirane serije, ali lik i Sorkinina izvedba toliko su dobro primljene da je postala stalan lik ne samo u toj seriji nego i u stripovima o Batmanu te, kasnije, u brojnim filmovima.
Lik Harley Quinn najpoznatije je utjelovila Margot Robbie.FOTO: PROFIMEDIA
Nakon kraja originalne animirane serije Sorkin je posuđivala glas Harley u nekoliko drugih projekata, a posljednji put u videoigri Batman: Arkham Asylum iz 2011. Nakon nje glas Harley Quinn u animaciji preuzela je Tara Strong, a lik je doživio dodatni porast popularnosti nakon što ga je Margot Robbie počela glumiti u igranim filmovima DC-jevog filmskog svemira, uključujući “Suicide Squad“ i “Birds of Prey“. Sljedeće godine očekuje se izlazak nastavka filma “Joker“ iz 2019. u kojemu će lik Harley Quinn utjeloviti Lady Gaga.
Arleen Sorkin ostavila je iza sebe supruga Christophera i dva sina.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.