Nicolasu Cageu već je John Travolta oteo lice u akcijskom klasiku Face/Off — ali slavni glumac ne želi to dopustiti umjetnoj inteligenciji.
Govoreći na filmskom festivalu u Newport Beachu prošli tjedan, Oscarom nagrađeni glumac održao je strastven govor o prijetnji koju umjetna inteligencija predstavlja ne samo za glumce nego i filmsku industriju općenito.
“Za mene je filmska izvedba u velikoj mjeri unikatan, organski proces izrađen od nule“, rekao je Cage tijekom primanja u čast grupe mladih glumaca. “Ona proizlazi iz srca, iz mašte, iz misli i detalja i razmišljanja i brušenja i pripremanja.”
Nicolas Cage upozorio je mlade glumce da ne pristaju na tehnologiju koja ih može zamijeniti
Nastavio je: “Postoji nova tehnologija, tehnologija s kojom se ja nisam morao boriti 42 godine, sve donedavno. Ali ovih 10 mladih glumaca, ova generacija, sasvim sigurno će se boriti, oni to zovu EBDR.”
EBDR je vrsta generativne umjetne inteligencije stvorene fizičkim sudjelovanjem izvođača. To je jedna od dvije vrste tzv. digitalnih replika koje su dopuštene ugovorom između sindikata glumaca i holivudskih studija koji je postignut po završetku štrajkova prošle godine.
Prema ugovoru, iako bi tehnologija mogla smanjiti broj dana tijekom kojih je glumac potreban na setu, studiji su i dalje dužni plaćati izvođačima punu cijenu. Na primjer, ako je glumac radio samo tri dana umjesto pet zbog toga što je pristao na EBDR, svejedno bi bio plaćen za punih pet dana. Međutim, Cageova zabrinutost oko tehnologije nadilazi plaće.
“Ova tehnologija želi uzeti vaš instrument“, upozorio je Cage svoje kolege glumce. “Mi smo instrumenti kao filmski glumci. Ne skrivamo se iza gitara i bubnjeva.”
Dodao je: “Studiji žele ovo kako bi vam mogli promijeniti lice nakon što ste već snimili ulogu — mogu vam promijeniti lice, mogu promijeniti vaš glas, mogu promijeniti vaš govor tijela, mogu promijeniti vašu izvedbu.”
Navodeći svoju cameo ulogu u filmu The Flash kao primjer tehnologije na djelu, Cage je pozvao svoje kolege izvođače da budu skeptični i da “razmotre ono što ja zovem MGMLMTMM: moj glas, moje lice, moje tijelo, moja mašta — moja izvedba.”
Zaključio je: “Zaštitite svoj instrument.”
Nicolas Cage se već neko vrijeme buni na tehnologiju koja zagorčava život glumcima
Cage se nije ustručavao podijeliti svoju zabrinutost kada je u pitanju tehnologija koja mijenja izvedbu; izrazio je sličnu frustraciju nakon izlaska The Flasha na proljeće prošle godine. U filmu se Cage pojavljuje nakratko kao Superman, ali glumac je otvoreno izjavio da njegova scena u filmu nije ona koju je snimio.
“Kad sam pogledao film, na ekranu sam bio ja kako se borim s golemim paukom. Nisam to radio na snimanju“, rekao je Cage za Yahoo Entertainment. “Nisam to radio.”
Kako se Nicolas Cage prisjeća, snimio je scenu u kojoj Superman “svjedoči kraju svemira“, i dodao: “Nisam imao dijalog pa sam morao očima prenijeti emocije.”
Nicolas se tom temom pozabavio i tijekom srpanjskog razgovora za The New Yorker. “Užasavam se toga“, rekao je glumački veteran o umjetnoj inteligenciji. „Bio sam vrlo glasan u vezi s tim“.
Zatim se požalio: “Pitam se, znate, gdje će istina umjetnika završiti? Hoćemo li biti zamijenjeni? Hoćemo li biti modificirani? Gdje će biti otkucaji srca? Mislim, što će raditi s mojim tijelom i licem kad budem mrtav? Ne želim da rade išta s tim!”
Dvadeset i četiri godine nakon što je prvi put stigao pismom s Hogwartsovim pečatom, Harry Potter vraća se – ovaj put u obliku prestižne HBO Original serije koja obećava vjernu, svježu i emotivno raskošnu adaptaciju slavnog književnog serijala J. K. Rowling. Nedavno je stigla i prva prava doza čarolije: objavljena su nova imena glumačke postave koja već sada izazivaju uzbuđenje diljem čarobnjačke i bezjačke zajednice. Svi putovi ponovno vode na King's Cross, ali ovaj put na peron 2025.
Dugo očekivana HBO Original serija o Harryju Potteru napokon je dobila svoje srce – glumačku postavu koja će utjeloviti slavnu čarobnjačku trojku: Harryja Pottera, Hermionu Granger i Rona Weasleyja. Uloge koje su obilježile djetinjstva generacija sada prelaze u ruke troje novih mladih talenata – Dominica McLaughlina, Arbelle Stanton i Alastaira Stouta – i s njima započinje nova čarobna era.
Lucija Lugomer, pionirka hrvatskog body positivity pokreta i jedna od najpoznatijih plus size manekenki u regiji, ponovno pokazuje zašto je prava inspiracija tisućama žena. Na najnovijoj fotografiji s ljetovanja, Lucija zrači samopouzdanjem i prirodnom ljepotom, obučena u elegantan bijeli bikini koji savršeno naglašava njezinu ženstvenu figuru.
Na modnom događanju u organizaciji škole Profokus, koje je okupilo brojne ljubitelje dizajna i modne kreativnosti, pažnju je plijenila domaća influencerica Lara Vukušić — ne glamuroznim "novitetima", već upravo suprotnim: svojim autentičnim pristupom održivoj modi.
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
U svijetu gdje se glamur i elegancija svakodnevno redefiniraju, domaća influencerica i modna ikona Isabella Rakonić još jednom potvrđuje da je uvijek nekoliko koraka ispred trenda – sa crvenog tepiha Cannesa sletjela je ravno u centar pažnje.
Ako postoji vizualna definicija izraza cool par, Miran Kurspahić i Elia Bissa upravo su je utjelovili u svom besprijekorno usklađenom rokerskom outfitu. Crna koža, stav i nepogrešiva moda – njih dvoje izgledaju kao da su ravno iz sirove rock balade ušetali na pistu stila.