Volite mračne komedije i uzbudljive serije s naglim preobratima i likovima za koje niste sigurni jesu li pozitivci ili negativci? Krajem godine Netflix će nas razveseliti serijom “No Good Deed”, u kojoj glavne uloge imaju Lisa Kudrow (“Friends”) i Ray Romano (“Everybody loves Raymond”) koji glume supružnike Lydiju i Paula koji odlučuju prodati svoju predivnu kuću u prestižnoj četvrti u Los Angelesu nakon što su djeca otišla na fakultet.
O čemu se radi u seriji “No Good Deed”
Vidjet ćemo više parova kako se bore za predivnu kuću koju glavni likovi prodaju, u nadi da će im taj “dom iz snova” riješiti sve probleme.
Ipak, kao što Lydia i Paul znaju, dom iz snova ponekad može biti prava noćna mora. I dok pokušavaju spriječiti da se dozna njihova mračna tajna vezana za njihov dom, otkrivaju da se s njom moraju napokon suočiti.
Serija “No Good Deed” stiže od tvoraca fenomenalne serije “Dead To Me”, a u njoj glume Linda Cardellini, O-T Fagbenle, Abbi Jacobson, Denis Leary, Poppy Liu, Teyonah Parris i Luke Wilson.
“No Good Deed”stiže na Netflix 12. 12. 2024. u devet uzbudljivih nastavaka.
Modni svijet ponovno bruji – Miranda Priestly se vraća! Nakon gotovo dva desetljeća, Meryl Streep i Anne Hathaway ponovno su zajedno na velikom platnu u nastavku filma Vrag nosi Pradu 2. Prvi teaser koji je upravo objavio 20th Century Studios pokazuje trenutak koji je već zaludio internet: Miranda i Andy susreću se u dizalu, a Streep u svojem prepoznatljivom stilu izgovara legendarno: „Dugo ti je trebalo.”
U čast nedavno preminulog Roberta Redforda, legende američkog filma, Tuškanac u gostima donosi ekskluzivnu retrospektivu koja će zadovoljiti sve ljubitelje njegovog opusa, ali i novim generacijama prikazati filmske klasike koji su oblikovali kinematografiju 20. stoljeća. Ciklus filmova, koji se održava sredinom studenog, obuhvaća sedam ključnih naslova u kojima je Redford ostavio neizbrisiv trag, ne samo kao glumac, već i kao redatelj i producent. Svi filmovi bit će prikazani u kultnom zagrebačkom kinu Forum (SD Stjepan Radić, Jarunska ul. 2), a prva projekcija zakazana je za 10. studenog u 21 sat.
Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu otvara vrata nove scene HNK2 i tim potezom pomiče granice klasičnog kazališta. Publika prvi put stupa u prostor koji objedinjuje tradiciju i suvremenost, a cijela atmosfera odiše svečanošću i inovacijom. HRT će 3. studenog u 20:15 sati prenositi ovaj povijesni trenutak izravno na Prvom programu, omogućujući svima da osjete duh kazališta i energiju publike.
U studenom, Kulturno informativni centar Tuškanac pretvara se u prostor mračne filmske avanture i izazova koji će gledatelje natjerati da preispitaju vlastite granice. Program pod nazivom Tuškanac u gostima posvećen je Novom francuskom ekstremizmu, provokativnom filmskom pokretu nastalom krajem 1990-ih. Ovi filmovi poznati su po brutalnom prikazu tijela, boli i krvi, po iskrenom razotkrivanju ljudske ranjivosti i po pomicanju granica psihičke izdržljivosti.
Hrvatska se u posljednjih nekoliko godina profilira kao zemlja koja skriva neotkrivene turističke priče. David Skoko je odlučio otići korak dalje i pokazati one projekte koji spajaju lokalnu tradiciju, gastronomiju i prirodne ljepote. Novi kulinarsko-putopisni serijal David Skoko: Mjesto za mene počinje s emitiranjem u srijedu, 29. listopada, na 1. programu Hrvatske televizije.
Pod zvjezdanim nebom Porto Montenegra, uz šum mora i odsjaj svjetala luksuznih jahti, filmska magija prošetala je crvenim tepihom. U subotu navečer održana je prva dodjela AFA nagrada (Adriatic Film & TV Awards) – događaj koji je ujedinio filmske vizionare cijele jadranske regije. A večer je pripala jednom imenu – „Fiume o morte!“.
Austin Butler i Michael B. Jordan pregovaraju o glavnim ulogama u novoj filmskoj verziji kultne serije Miami Vice, koju će režirati Joseph Kosinski, autor hita Top Gun: Maverick.
Niko Čuturić jedno je od najprepoznatljivijih imena nove generacije hrvatskih influencera – kreator sadržaja koji je svojom autentičnošću i toplinom osvojio publiku na društvenim mrežama. Pod korisničkim imenom @kojeniko stvorio je prepoznatljiv svijet kratkih, duhovitih videa u kojima često utjelovljuje lik svoje majke, spajajući humor, emociju i svakodnevne situacije u formu koja je istodobno bliska i zarazna. Njegovi su skečevi postali viralni, a prirodnost i iskrenost koje donosi u svaki kadar izdvojile su ga iz mora sličnih kreatora. Osim što se istaknuo kao lice koje nasmijava tisuće ljudi, Niko je i netko tko otvoreno govori o osobnim temama – od iskustava vršnjačkog nasilja do zdravstvenih izazova koje je prošao. Upravo ta ranjivost i spremnost da progovori o stvarima koje mnogi skrivaju čine ga posebnim i važnim glasom u digitalnom prostoru. U svojoj kreativnosti kombinira humor i refleksiju, zabavu i emociju, stvarajući sadržaj koji prelazi granice običnog “influencanja”. Njegova estetika je čista, promišljena i uvijek iskreno njegova – bez pretvaranja, s dozom ironije i topline koja ga čini voljenim među publikom svih generacija.Danas Niko Čuturić broji više od sto tisuća pratitelja na TikToku i Instagramu, surađuje s brojnim brendovima i sudjeluje u javnim projektima koji promoviraju pozitivne društvene poruke. Ipak, unatoč rastućem uspjehu, ostaje dosljedan sebi – onaj koji voli nasmijati, potaknuti na razmišljanje i pokazati da je u redu biti stvaran.Niko ne gradi samo karijeru influencera, nego priču o mladom čovjeku koji svojim radom i pristupom redefinira što znači biti “javna osoba” u digitalnom dobu – s dozom šarma, iskrenosti i neupitnog talenta.
U mjesecu u kojem se širom svijeta ponovno otvara razgovor o muškom zdravlju, Movember se nametnuo kao više od simboličnog uzgoja brkova. Postao je ritual introspekcije, podsjetnik da briga o sebi nije luksuz nego nužnost, i trenutak u kojem se mnogi vraćaju osnovama – onim tihim, svakodnevnim odlukama koje oblikuju našu rutinu, ali i našu dobrobit. U tom se ozračju prirodno nameće i pitanje osobne njege, koje L’Occitane godinama tretira s posebnom ozbiljnošću, razvijajući proizvode koji poštuju kožu jednako kao i prirodu iz koje crpe inspiraciju. Ove jeseni upravo se ta filozofija otkriva u novom svjetlu, zahvaljujući opsežnom rebrandingu koji je brendu dao pročišćen, luksuzniji izraz, bez odricanja od onog po čemu je uvijek bio prepoznat, autentične kvalitete i promišljene nježnosti prema okolišu.
Glumica je otkrila koliko joj je teško, ali i oslobađajuće bilo izgraditi život ispočetka te ispričala emotivan trenutak kada je prvi put ušla u svoj dom kao slobodna žena.