Jenna Ortega je šokirala obožavatelje nakon što su vidjeli intimnu scenu iz njezinog posljednjeg filma.
Jenna Ortega skupila je veliku količinu obožavatelja svojim ulogama u franšiziScream te Netflixovoj seriji Wednesday. Ta je velika grupa obožavatelja ostala začuđena i uznemirena njezinim prvim filmom ove godine, Miller’s Girl.
U filmu glumi talentiranu mladu spisateljicu, 18-godišnju Cairo Sweet, dok Martin Freeman glumi njezinog učitelja pisanja, Jonathana Millera.
Jenna Ortega i Martin Freeman u novome su filmu snimili vruću scenu
Film se fokusira na odnos između njih dvoje dok se brišu granice između mentora i štićenice.
U jednom dijelu filma sudjeluju u vrućoj sceni, ali kao likovi iz priče koju je Ortegin lik napisao, a ne kao njihovi likovi u filmu.
To nije spriječilo korisnike društvenih mreža da izraze šok i nelagodu zbog toga što ovo dvoje glumaca – glume. “Nisam trebao vidjeti Jennu Ortegu i Martina Freemana kako to rade na stolu,” samo je jedan od komentara na scenu koja se proširila društvenim medijima.
Unatoč zgroženim reakcijama nekih gledateljima, drugima je bilo urnebesno kako ljudi gube glavu nad scenom iz filma koji je po žanru erotski triler. Jedan je komentator napisao: “Erotski triler s Martinom Freemanom i Jennom Ortegom u glavnim ulogama, pa što su ljudi očekivali?”
“Ljudi, pa ona ima 21 godinu i glumica je”, komentirao je još jedan obožavatelj na društvenim mrežama.
Novi film u kojem glume Jenna Ortega i Martin Freeman nije uspješan ni kod kritike ni kod publike
Kontroverzija oko scene seksa vjerojatno je jedino što može pomoći filmu Miller’s Girl da itko o njemu priča. Otkako je objavljen, nije dobro prošao ni kod kritike ni kod publike.
Jenna Ortega i Martin Freeman glume mladu spisateljicu i njezinog profesora pisanja.FOTO: Profimedia
Rotten Tomatoes pokazuje da mu je samo 33 % kritičara dalo pozitivnu ocjenu, a na najvećoj stranici na kojoj ljudi mogu ocjenjivati filmove, IMDb-u, film trenutno ima prosječnu ocjenu od mršavih 5.5/10.
Film koji je opisan kao mješavina erotskoga trilera i crne komedije imao je budžet od četiri milijuna dolara, a u prva dva tjedna prikazivanja zaradio je mršavih pola milijuna u kinima.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.