HELLO
Stipe Vukšić

Vjerojatno vam se čini da je od Barbie i Oppenheimera nemoguće pobjeći. Čini se kao da znate svaki detalj iz tih filmova, makar vas možda i ne zanimali, gdje god dođete ljudi pričaju o njima, a čak ni na Google ne možete bez da vas zaskoči reklama.

Nije samo vaš dojam – svi živimo u „Barbenheimer“ ljetu, a to je osjetio i Disney, i to tamo gdje korporacije najviše boli – na novčaniku.

Haunted Mansion remake krahirao je na kino blagajnama

Samo tjedan dana nakon Barbie i Oppenheimera, u kinima je debitirao novi-stari Disneyjev projekt. Haunted Mansion adaptacija je atrakcije iz Disneyjevog tematskog parka Disneyland, što ne zvuči obećavajuće, ali tako je život 2003. započela i franšiza Pirata s Kariba.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Walt Disney Studios (@disneystudios)

Haunted Mansion originalno je postao film iste godine kada je izašao prvi film iz piratske franšize, ali dok je film s Johnnyjem Deppom postao superuspješan, horor-komedija s Eddiejem Murphyjem ostala je potpuno zaboravljena. Dvadeset godina kasnije, Disney je odlučio ponovno pokušati, ovaj put s „ozbiljnijim“ pristupom „Ukletoj vili“. Rezultati su ponovno poražavajući.

Iako je glumačka postava filma puna zvijezda – tu su Owen Wilson, Danny DeVito, Jared Leto, Jamie Lee Curtis i Rosario Dawson, između ostalih – film je u prvome vikendu prikazivanja uprihodio 35 milijuna dolara. Što na prvu zvuči kao puno novca, dok ne pogledate da je produkcijski budžet 150 milijuna dolara, i to bez novca utrošenog u marketing.

Već sada je jasno, nakon petog nastavka Indiane Jonesa, Pixarovog filma Elemental, pa i većine od posljednjih nekoliko filmova iz Marvelovog filmskog univerzuma, Haunted Mansion novi je financijski promašaj najveće svjetske producentske kuće.

Zašto je Haunted Mansion remake tako neuspješan?

Prvi problem filma svakako je termin prikazivanja. Horori su uglavnom rezervirani za jesen, kada se 31. listopada slavi Noć vještica, a ako već idu u prikazivanje izvan te sezone, zadnji tjedan srpnja ne čini se kao najbolje vrijeme za film kojemu je cilj utjerati strah u kosti publike.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli Haunted Mansion (@hauntedmansion)

S druge strane, Haunted Mansion možemo označiti prvom „velikom žrtvom“ štrajka holivudskih glumaca, a neuspjeh ovoga filma može istima poslužiti kao dokaz njihovih teza o vlastitoj nezamjenjivosti. Zbog štrajka niti jedna od velikih zvijezda nije smjela promovirati film, što uključuje intervjue, pojavljivanja na crvenom tepihu i čak promotivne objave na društvenim mrežama. Disney je okupio impresivnu glumačku ekipu, ali većina publike to možda nije ni doživjela.

Posljednji, ali ne i najmanje važan razlog za novi Disneyjev neuspjeh je sama kvaliteta filma. Iako film ne mora biti voljen od kritičara da bi bio uspješan (pogledajte milijune nastavaka Transformera), negativne recenzije svakako nisu pomogle Haunted Mansionu koji je već imao težak zadatak boriti se s „fenomenom Barbenheimer“. Na stranici Rotten Tomatos, koja okuplja ocjene kritičara, film trenutno ima ocjenu od 41%, odnosno manje od pola kritičara bi ga preporučilo. Ni publika nije pretjerano oduševljena, tako da na IMDb-u film ima ocjenu od 6,3/10.

Možda je nekad ipak do (ne)kvalitete.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025