HELLO
Domagoj Kukec

Zbog tragične pogibije pet članova posade na podmornici Titan, koji su željeli vidjeti olupinu najpoznatijeg broda u povijesti, kultni film Titanic ovih je dana ponovno privukao veliku pažnju javnosti. Postoje nagađanja da će Netflix ponovno uvrstiti film u svoju ponudu, a društvene mreže su preplavljene objavama o ovom klasiku koji je već ima 26 godina.

View this post on Instagram

A post shared by Titanic (@titanicmovie)

Loše recenzije krenule još devedesetih

No, iako je Titanic osvojio 11 Oscara i postao jedan od najpopularnijih filmova svih vremena, na IMDb-u, najpoznatijoj filmskoj bazi podataka, ne nailazi na sveopću pohvalu. Film je dobio ocjenu 7.9, što je daleko od najboljih ocjena. Mnogi smatraju da film zaslužuje čistu jedinicu, a ta mišljenja postoje još od kraja devedesetih, dok je Titanic i dalje osvajao srca širom svijeta.

loše recenzije

Jedna korisnica IMDb-a izrazila je svoje nezadovoljstvo filmom još davne 1999. godine, izjavivši: “Kao ljubiteljica filma, moram priznati da je ovo bio najgori komad sapunice koji je došao na “veliko platno”. Mislim, koja je bila poanta? Radi se o dvoje razmažene djece koja trče okolo na nekom glupom brodu i govore stvari poput “nikada te neću pustiti”. Romantična strana toga bila je toliko izmišljena da sam se osjećala kao da me guši dok sam to gledala.”

Unatoč popularnosti, loše recenzije Titanica su još uvijek prisutne

loše recenzije

Također, jedan korisnik 1998. godine dao je filmu čistu jedinicu i izjavio: “Ovaj film je uvreda za inteligenciju običnog vrtnog puža. Romansa između Leonarda DiCaprija i Kate Winslet je potpuno nevjerojatna, bez prave kemije između njih dvoje. Scenarij je pravo smeće, napravljen isključivo u uvjerenju da je publika idiotska kao i tvorac ovog filma. Iako je potonuće broda dobro osmišljeno i vizualno zapanjujuće, ne može se osjetiti nikakvo sažaljenje prema kartonskim likovima ovog filma.”

View this post on Instagram