Svirao je Cubismo, on je imao 29, a ja 34: Enes i Bojana Gregorić Vejzović proslavili godišnjicu braka
Poznati glumački par Enes i Bojana Gregorić Vejzović proslavili su 18. godišnjicu braka, a glumica se prisjetila prvih dana tog romantičnog odnosa.
12 siječnja 202411:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Enes i Bojana Gregorić Vejzović jedan su od najskladnijih parova iz domaćeg javnog života, a ove godine slave 18 godina braka.
Par se upoznao 2003. godine u Zagrebu, kad su radili na zajedničkom projektu. Spojila ih je predstava Popcornu zagrebačkom kazalištu Gavella, čiji su članovi i dan danas.
Na vjenčanju je Bojana nosila romantičnu vjenčanicu s malim “cap rukavima” te buket ruža u rukama, a njezin dragi izgledao je markantno u crnom odijelu i crnoj košulji. Enesov kum tada je bio poznati redatelj Lukas Nola.
Enes i Bojana Gregorić Vejzović slave 18. godina bračne sreće
Na svom Instagram profilu Bojana Gregorić Vejzović objavila je jednu od najdražih fotografija iz zajedničkog albuma, na kojoj sjede zagrljeni na klupici, dok im iz očiju isijava sreća mladog zaljubljenog para.
“18 godina braka. Iako tu izgledamo kao da nam je 18”, napisala je Bojana Gregorić Vejzović uz fotografiju na kojoj nosi bijelu haljinu i zanimljivu ogrlicu s leptirima.
“Enes je imao 29 godina, ja 34 i tada je svirao Cubismo”, prisjetila se sa sjetom glumica i dodala: “Enes, neka nam je barem još tri puta toliko”.
Enes i Bojana Gregorić Vejzović godinu započeli izložbom u Beču
S početkom nove godine, Bojana Gregorić Vejzović fanovima na društvenim mrežama javila se iz Beča gdje se zaputila na kratki odmor.
Par se zaputio u Beč s jasnim ciljem, kako bi posjetio izložbu na koju su pohrlili mnogi obožavatelji poznatog austrijsko-irskog vizualnog umjetnika.
“Veni vidi Vienna. Osvaja iznova, iznova, iznova.Nama je povod, ovaj puta, bila izložba sjajnog i kontroverznog slikara G.Helnweina, no volim i ponavljanje gradiva u Beču.”, napisala je Bojana uz fotografije iz Beča.
U svijetu gdje se često čini da moć i novac kroje istinu, Blake Lively je odlučila da njezina elegancija nije samo za crveni tepih, nego i za sudnicu. Glumica, poznata po svom istančanom stilu, britkom humoru i skladnom životu sa suprugom Ryanom Reynoldsom, ovih je dana postala simbol nečega mnogo većeg od mode ili filma – postala je lice borbe za pravo žene da govori istinu bez straha od odmazde.
Miley Cyrus nikada nije bila samo pop zvijezda. Bila je ikona promjene, živi dokaz da pop kultura ne miruje – ona se valja, ruši granice, pa se iznova gradi. Od Disney princeze do seksualno samosvjesne buntovnice, Miley je uvijek išla protiv struje, često plivajući između vlastite autentičnosti i onoga što se očekivalo od nje. A negdje između "Wrecking Ball" i "Malibu", dogodila se jedna tiha, bijela tranzicija – pokušaj da ljubav sačuva od udara reflektora.
Matija Dedić, sin legendarnog Arsena Dedića i Gabi Novak, bio je jedan od najistaknutijih hrvatskih jazz-pijanista i skladatelja. Tijekom svoje karijere ostvario je brojne suradnje s vodećim glazbenicima hrvatske glazbene scene, ostavljajući neizbrisiv trag u glazbenoj povijesti Hrvatske.
Ana Begić Tahiri na crnom tepihu događanja u organizaciji časopisa Grazia zablistala je u sofisticiranom, a istovremeno ženstveno jednostavnom izdanju koje odiše klasičnom elegancijom s daškom suvremenog glamura.
Podatak da Branimir Bubica i Klapa Sebenico još nikada nisu nastupili na Splitskom festivalu zvuči nevjerojatno, uzimajući u obzir sve prelijepe pjesme posvećene Dalmaciji koje su snimili i otpjevali u četrnaest godina zajedničkog uspješnog djelovanja.
U svijetu gdje se često čini da moć i novac kroje istinu, Blake Lively je odlučila da njezina elegancija nije samo za crveni tepih, nego i za sudnicu. Glumica, poznata po svom istančanom stilu, britkom humoru i skladnom životu sa suprugom Ryanom Reynoldsom, ovih je dana postala simbol nečega mnogo većeg od mode ili filma – postala je lice borbe za pravo žene da govori istinu bez straha od odmazde.
Miley Cyrus nikada nije bila samo pop zvijezda. Bila je ikona promjene, živi dokaz da pop kultura ne miruje – ona se valja, ruši granice, pa se iznova gradi. Od Disney princeze do seksualno samosvjesne buntovnice, Miley je uvijek išla protiv struje, često plivajući između vlastite autentičnosti i onoga što se očekivalo od nje. A negdje između "Wrecking Ball" i "Malibu", dogodila se jedna tiha, bijela tranzicija – pokušaj da ljubav sačuva od udara reflektora.