Kevin Costner ove je godine vrlo zaposlen. Za početak, ima dva filma koja izlaze ovog ljeta — dva ambiciozna dijela njegove Western epopeje Horizon: An American Saga, koju je napisao, režirao i u kojoj glumi u glavnoj ulozi.
Promotivna turneja vodila ga je od Las Vegasa do Cannesa, gdje je Costner bio ganut do suza zbog desetominutnog pljeska publike.
Ali glavni posao na kraju dana? “Ja sam vozač Ubera,” rekao je Oscarom nagrađeni redatelj i zvijezda klasika poput The Untouchables, Dances with Wolves i Field of Dreams.
Životna priča Kevina Costnera je vrlo komplicirana
Doista, Kevina Costnera možemo često vidjeti kako prevozi svoje troje najmlađe djece, Caydena, 17, Hayesa, 15, i Grace, 14, koje ima s bivšom suprugom Christine Baumgartner, između kuća prijatelja, škole i odbojkaških treninga. “Oni su poput zvijezda padalica,” kaže otac sedmero djece, uključujući četvero odrasle djece, Annie (40), Lily (37), Joea (36), i Liama (26). “Moj život je vožnja gore-dolje po autocesti dok pokušavam dovesti djecu tamo gdje misle da trebaju biti… ali to je dio posla.”
Kevinov drugi posao je znatno kompliciraniji. Prvi dio njegove planirane četverodijelne sage Horizon izlazi 28. lipnja, a drugi dio slijedi 16. kolovoza. Iako je uložio 38 milijuna dolara vlastitog novca i založio imovinu kako bi pomogao financirati ovaj projekt strasti, nije pokoleban. Kao što je oduvijek bilo njegov način, Kevin Costner je uzbuđen što je potpuno posvećen nečemu u što duboko vjeruje, bez obzira na sve. “Imao sam nevjerojatno neobičan, i uglavnom, predivan život,” kaže, razmišljajući o svojih sedam desetljeća sa zahvalnošću.
Razmišljajući o tome kako je pretvorio hrabre i ponekad rizične kreativne izbore u karijeru dugu već četiri desetljeća, Kevin primjećuje da mu je zarana usađen neupitan radni etos. “Moj otac nikada ne bi dopustio da ga drugi čovjek nadmaši,” kaže zvijezda, dodajući da je njegova vlastita mašta uvijek “trčala i trčala i trčala.”
Kevinnije briljirao u školi i osjećao se “izgubljeno” dok je studirao marketing na Cal State Fullertonu. “Samopouzdanje je došlo kada sam slušao svoje srce, na samom kraju fakulteta kada sam pomislio, ‘Neću se više brinuti o tome što ljudi misle,‘” kaže, prisjećajući se čistog uzbuđenja koje je osjetio prije svoje prve audicije, za ulogu u Rumpelstiltskinu.
Kevin Costner je usprkos padovima vrlo zadovoljan svojim životom
“Nije bilo jamstva za uspjeh, ali ogroman teret pao mi je s ramena. Počeo sam svaki dan odlaziti u Hollywood i parkirao bih svoj mali kamper pokraj telefonske govornice i nekako spavao u fetalnom položaju. Nisam poznavao nikoga.”
Sada, kad konačno donosi na ekran sveobuhvatnu priču koju je smišljao više od 30 godina, Costner ne žali ni za čim. “Kockanje je ignoriranje mog srca i ignoriranje njegovih strahova,” kaže. “Ono što mogu reći je da sam imao nevjerojatan život. Bio sam povrijeđen, ali sam imao nevjerojatan život i zahvalan sam na tome.”
Pjevačica i bivša predstavnica Hrvatske na Eurosongu otkrila je intimni trenutak sreće i podijelila fotografije sa svojim partnerom, uz dirljivu poruku o zahvalnosti i ljubavi.
Tragična smrt slavnog redatelja Roba Reinera i njegove supruge Michele otvorila je lavinu emocija, a publika se ponovno prisjeća filma koji je zauvijek promijenio romantične komedije.
Slavni redatelj i glumac Rob Reiner pronađen je mrtav u svom domu zajedno sa suprugom Michele Singer Reiner. Vijest je šokirala Hollywood, a oproštajne poruke stižu sa svih strana svijeta.
Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.
Reality zvijezda u novoj epizodi The Kardashians otvoreno progovorila o apstinenciji, ljubavnim brodolomima i tome zašto joj danas solo život savršeno odgovara.
Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.