Goop je prošao dug put u svojih 15 godina – i promijenio je mnoga mišljenja o wellnessu.
Osnivačica Gwyneth Paltrow sjeća se početnih dana tvrtke, koja je pokrenuta kao lifestyle brand 2008. godine prije nego što se fokusirala na e-trgovinu s proizvodima usmjerenima na wellness.
“Na početku su ljudi mislili da smo ludi”, kaže Gwyneth Paltrow za PEOPLE. “Za mene je to bila tako dobra lekcija: budi tko jesi, drži se svojih uvjerenja, pronađi svoju otpornost, nastavi i možeš izgraditi brend koji ima smisla ako zaista vjeruješ u to.”
Iako su neke od ideja tvrtke Goop bile nekonvencionalne – poput svijeće s mirisom vagine o kojoj se ne prestaje pričati – Gwyneth Paltrow kaže da je ponosna što je njezina tvrtka uvijek ostala vjerna onome u što vjeruje.
“Mislim da smo vrlo jasni u vezi s našim vrijednostima i lijepo je vidjeti da su one prepoznate”, kaže. Gwyneth Paltrow i Goop su proslavili 15 godina lansiranjem good.clean.goop, koji donosi proizvode za njegu kože, tijela i wellness u Target i Amazon po cijenama od 19,99 do 39,99 dolara. To čini Goop dostupnim većem broju ljudi, što je nešto što Paltrow kaže da je uvijek željela postići.
“Ideja za good.clean.goop ideja je Goopa već deset godina”, kaže Gwyneth za PEOPLE. “Počeli smo s Goop beauty linijom, i tijekom vremena, osjećali smo sve veću strast prema stvaranju čistih i učinkovitih proizvoda po pristupačnijim cijenama i za širu publiku.”
“To se naziva ‘masstige’ u industriji”, dodaje. “Volim tu riječ, između masovnog i prestižnog. Krenuli smo u stvaranje toga, i bilo je jako zabavno.”
Nova linija uključuje šest proizvoda za njegu kože (The Daily Juice Cleanser, The Fruit Facial Exfoliating Scrub, The Illuminator 10% Glycolic Toner, The Healthy Aging Serum, The Nutrient-Rich Daily Moisturizer i The Wide-Awake Eye Serum), tri proizvoda za njegu tijela (The Body Smoother Replenishing Cream, The Naked Elixir Body Oil i The Body Facial Exfoliating Scrub) i jedan proizvod za njegu kose (The Powerscrub Scalp Detox).
Također sadrži kolekciju wellness proizvoda s četiri dodatka prehrani koji ciljaju kožu, imunološki sustav, libido i kognitivne funkcije. Gwyneth Paltrow je proslavila godišnjicu sa svojom tvrtkom nagradom na ovogodišnjim CFDA dodjeli.
Goop je osvojio Nagradu za inovaciju koju je dodijelio Amazon Fashion na svečanosti, a Paltrow je rekla PEOPLE-u na crvenom tepihu da se nikada zaista ne zaustavlja kada je riječ o kreativnosti u svom poslu.
“Mislim da sam jednostavno tako programirana”, rekla je Gwyneth Paltrow.
CFDA je pohvalila Paltrowin brend, rekavši da “nudi alate za život neopisive ljepote – ispunjen dubinom i glamurom.”
Pjevačica je nakon glasanja u Europskom parlamentu podržala inicijativu „My Voice, My Choice“ i poručila da je zajedništvo građanki i građana ključno za stvarne društvene promjene.
Supruga Matea Kovačića na isti je dan proslavila 33. rođendan i drugu godišnjicu svog modnog brenda, prisjetivši se početaka i zahvalivši onima koji je podržavaju.
Slavna glumica i hrvatski galerist pojavili su se na zabavi nakon premijere filma Marty Supreme, gdje su modno usklađeni pružili podršku zvjezdanim prijateljima.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.