HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Glumica i bivša Disney zvijezda Bella Thorne progovorila je protiv Ozempic ludila.

Nekoliko dana nakon što je putem svog Instagram Storyja podijelila video u kojem je priznala da se “ne osjeća dobro” u vezi sa svojim tijelom, posebno uz “sve te ljude na Ozempicu“, Bella Thorne (26) je za Us Weekly ekskluzivno govorila o “ludim” standardima ljepote koje ono ima promiče.

Bella Thorne popljuvala je Ozempic jer stvara nesretne ljude

Slavne osobe stoje s obje strane problema Ozempica: neki govore o tome kako im je lijek — koji je namijenjen liječenju dijabetesa tipa 2 — pomogao izgubiti na težini. Drugi, poput Belle, ukazuju na probleme koje može predstavljati raširena uporaba lijeka.

Jednostavno ne mislim da je dobro to uzimati“, rekla je. “Bez obzira na dob, a posebice kod mladih generacija koje odrastaju, to su vremena u kojima prvi put shvaćaju što znači ljepota i kako je ljudi percipiraju. To je jednostavno tako nevjerojatno nesretno. Nadam se da će to stvarno nestati i da se možemo vratiti napretku koji smo postigli prihvaćajući različita tijela.”

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli BELLA (@bellathorne)

U slučaju da njezin stav nije jasan, Thorne nije ostavila mjesta sumnji na kraju svog Instagram videa.

Plivala sam svaki dan i znojila sam sve što je moguće i hodala posvuda. I konačno se osjećam dobro sama sa sobom, u redu? Napokon se osjećam dobro, pa Ozempic, možeš odj***ati”, rekla je, pokazujući kameri srednji prst.

Bella Thorne ovo ljeto reklamira brend zdravih sokova

Bella ovog ljeta neće promovirati Ozempic, ali će rado krenuti u akciju za Illicit Elixirs.

 

Pogledajte ovu objavu na Instagramu.

 

Objavu dijeli BELLA (@bellathorne)

To je brend zdravih sokova koji proizvode dopamin bez upotrebe umjetnih aroma, kofeina ili THC-a. Thorne je radila s brendom na razvoju vlastite arome Naughty Behavior Citrus, koja uključuje crvenu naranču, opunciju i sokove drugog voća.

 


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025