Iako je sunce životodavna sila koja nam svakodnevno pruža dovoljno vitamina D, zaštita kože od sunca danas je vrlo bitna. Postaje sve očitije da pretjerana izloženost suncu, odnosno njegovim ultraljubičastim zrakama (UV), ima dalekosežne i katastrofalne posljedice za našu kožu, a sve to zbog oštećenog ozonskog sloja u posljednjim desetljećima.
Zaštita od UV zračenja bitnija je nego ikad prije
Dobro je poznato da su UV zrake štetne za kožu i dermatolozi preporučuju da ih izbjegavamo pod svaku cijenu. Ako provodite mnogo vremena na suncu, možete razviti imunosupresiju (smanjenu aktivaciju ili učinkovitost imunološkog sustava), tumore kože, prerano starenje kože.
Zaštitne kreme mogu pomoći kako bismo izbjegli dvije stvari: prerano starenje kože uzrokovano ultraljubičastim zračenjem i rak kože uzrokovan ultraljubičastim zračenjem.
Preporučuje se nošenje sunčanih naočala sa zaštitnim faktorom kada ste na otvorenom,
Nošenje odjeće koja pruža zaštitu od sunca,
Obavezno nosite pokrivala poput kapa, šalova i šešira koja pružaju fotoprotekciju,
Fotoprotektivna sredstva = sredstva za zaštitu kože: kreme, losioni, mlijeka, gelovi, stickovi, aerosoli.
Zaštita od UV zračenja laka je uz odgovarajuću odjeću
Odjeća i pokrivala sa zaštitom od UV (faktor zaštite od ultraljubičastih zraka) imaju faktor zaštite do 40, dok odjeća sa SPF (faktor zaštite od sunca) ima faktor zaštite od 75 ili više. Lagana pamučna odjeća ima SPF 6, zbog niske sposobnosti apsorpcije UV zraka.
Da biste ostali zaštićeni od štetnih UV zraka, važno je nositi i odjeću svijetlih boja. Vjerojatno niste znali da poliester pruža mnogo jaču zaštitu od pamuka, i da je suha odjeća mnogo bolja zaštita od mokre odjeće.
Najbolju zaštitu od sunca pruža upravo Eucerin
Eucerin Sensitive Protect Kids Gel-krema za zaštitu dječje kože od sunca SPF50+, 200ml lagana gel krema za sunčanje upija se brzo, ostavljajući 0% masnog sjaja i ostavlja kožu trenutačno suhom na dodir. Posebno je formulirana za zaštitu osjetljive dječje kože s vrlo visokim faktorom zaštite. Vodootporna je, a zahvaljujući svojoj laganoj i brzo upijajućoj teksturi pruža učinak protiv lijepljenja pijeska na kožu.
U trenucima kada se razmišljate o tome da „detoks” uklonite iz tijela sve što gomilate i počnete iznova, važno je shvatiti da to nije jednostavna fraza za vikend-reset već složen proces koji uključuje tijelo, um i prehranu u dugoročnom smislu. Muškarac koji svoje tijelo ozbiljno shvaća zna da nije riječ o jednom čitavu paketu koji „očisti sve”, nego o razumijevanju što znači detoksikacija, kada je potreban, koliko je realna i ima li smisla u kontekstu modernog načina života.
Ako si se ikada uhvatio kako razmišljaš da trebaš „staviti dijetu na četiri tjedna” u nadi da će sva prekomjerna masa nestati preko noći, vrijeme je da preokreneš taj pristup. Jer muškarac koji želi smršaviti ne mora žrtvovati društveni život, energiju ili osjećaj slobode—možeš postići rezultat koji traje, bez da doživljavaš svaku večer kao bitku s tanjurom i vježbaonicom.
Svaki muškarac koji je ikada pogledao svoje tijelo u ogledalo i pomislio da bi mogao više nego što sada jest — da ga treninzi ne iscrpljuju nego pokreću — zna da izgradnja tijela nije samo stvar bezglavog tereta, nego promišljenog odnosa prema sebi.
U svijetu u kojem se od muškaraca očekuje da budu snažni, uspješni, stalno u pokretu i dostupni, često zanemarujemo osnovni, ali iznimno moćan ritual koji oblikuje naš izgled, energiju i ukupno zdravlje – spavanje. Ono nije tek trenutak odmora, već vrijeme kada se tijelo obnavlja, koža regenerira, hormoni balansiraju, a um pronalazi jasnoću i mir.
Kada muškarac zaželi svježinu i čvrstoću svoje kože, često pomisli na vanjske tretmane, skupe kreme ili kozmetičke rituale, ali rijetko zastane i razmisli koliko važnu ulogu igra ono što unese u tijelo putem tanjura. Upravo zato, razumijevanje hranjivih tvari i njihovog utjecaja na mušku kožu postaje ključni moment – jer zdrav i privlačan ten ne pojavljuje se tek slučajno, nego kao rezultat usklađenog unosa proteina, mikronutrijenata, zdravih masti i optimalnog unosa vode.
Jelena Maloča nije tipična menadžerica u svijetu estetike. Dok mnogi brendovi u regiji love trendove i instant rezultate, Jelena je pronašla svoj put kroz sofisticiranu, promišljenu i edukativnu estetiku. Kao regionalna direktorica švicarskog brenda Teoxane za Hrvatsku i Sloveniju, ona spaja visoku znanost, inovativnu tehnologiju i praktično znanje s jasnom misijom: naučiti regiju da ljepota može biti prirodna, nenametljiva i istovremeno luksuzna.
U svijetu u kojem se od muškaraca očekuje da budu snažni, uspješni, stalno u pokretu i dostupni, često zanemarujemo osnovni, ali iznimno moćan ritual koji oblikuje naš izgled, energiju i ukupno zdravlje – spavanje.
U svijetu u kojem se čaša vina često smatra simbolom opuštanja i društvenog užitka, svaki muškarac koji cijeni svoje tijelo mora za trenutak zastati i postaviti pitanje: koliko je zapravo čaša još uvijek “zdravo”, a kada taj ritual prelazi granicu između razonode i potencijalne štete?
Ponekad se čini da savršen beauty trenutak zahtijeva cijeli arsenal proizvoda, no onda se pojave oni mali, pažljivo osmišljeni dragulji koji sve mijenjaju. Upravo takva mala revolucija stiže iz suradnje dvaju domaćih brendova – Ruka Beauty i JN Beauty – koji su udružili estetiku, stručnost i filozofiju „manje je više“ te stvorili mini glam duo koji stane u svaku torbicu, a pruža neočekivano snažan efekt.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.