Svi su iznenađeni: Zašto Selena Gomez prodaje Rare Beauty?
U moru celebrity kozmetičkih kolekcija, Rare Beauty Selene Gomez jedan je od onih koje hvale baš svi - od obožavatelja do znalaca iz svijeta ljepote. Zašto ga slavna pjevačica prodaje?
27 ožujka 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Za razliku od brojnih poznatih dama i muškaraca koji su se okušali u svijetu kozmetike, Selena Gomez uspjela je pogoditi ono što današnji kupci zaista žele te na tržištu ponuditi kolekciju koja je istodobno inovativna, djelotvorna, relativno pristupačna i zanimljiva. Teksture proizvoda kozmetičkog brenda slavne pjevačice nahvalili su vizažisti, fanovi i znalci iz modne industrije, koji često naglašavaju kako je zvijezda koja se i sama dugo borila s nesigurnostima uspjela stvoriti liniju s čijom se vizijom baš svi mogu poistovjetiti. Upravo zbog toga mnoge su iznenadile vijesti da Selena Gomez prodaje kozmetičku tvrtku Rare Beauty, kojom je ostvarila uistinu značajan uspjeh.
Selena Gomez prodaje tvrtku koja joj je donijela uspjeh na još jednom polju
Uz nevjerojatne uspjehe na glazbenoj sceni, Selena Gomez godinama je bila jedna od najpopularnijih i najutjecajnijih osoba na Instagramu, a zatim je “svoju moć” dokazala i u svijetu kozmetike, uz brend Rare Beauty koji je lansirala 2020. godine.
Proizvodi tvrtke Rare Beauty lete s polica dućana Sephora diljem svijeta, a brend na Instagramu ima 7.2 milijuna pratitelja.
Zato je mnoge iznenadila vijest o možebitnoj prodaji Selenine tvrtke koju je prvi objavio WWD.
Naime, ugledni portal WWD izvještava da je Selena Gomez angažirala tvrtku Goldman Sachs i Raymond James Investment Bank da joj pomognu u istraživanju potencijalnih prodajnih opcija i provlačenju interesa investitora.
U ovom trenutku brend tek treba započeti službeni proces pripreme za prodaju, ali navodno se razmatra javna ponuda.
Zašto zapravo Selena Gomez prodaje Rare Beauty, odnosno istražuje tu opciju
Na prvu možda zvuči neobično, no znalci iz svijeta kozmetike i financijski stručnjaci tvrde da bi prodaja mogla biti odličan potez za Selenu Gomez te je učiniti novom milijarderkom iz svijeta ljepote.
Naime, šuška se da se Selena nada prodati tvrtku za 2 milijarde dolara, što je kako kaže Business Insider “malo nategnuta procjena”, no milijardu dolara svakako može očekivati.
Velike tvrtke mogle bi s veseljem skočiti na ovu ponudu jer je teško pronaći brend koji se zaista prodaje i koji već ima toliku bazu fanova.
Sunce je naš vječni saveznik jer podiže raspoloženje, potiče sintezu vitamina D i daruje koži zdrav, blistav izgled. No, sunčeva svjetlost sa sobom nosi i rizike, osobito kada pretjeramo s izlaganjem bez odgovarajuće zaštite. Fotostarenje, hiperpigmentacije, dehidracija, pa čak i ozbiljne kožne promjene poput raka kože, mogu biti posljedice neodgovornog uživanja u suncu. Lice je izloženo UV zrakama tijekom cijele godine, stoga je u fokusu kada govorimo o prevenciji.
U današnje vrijeme njega kože više nije ograničena samo na površinske tretmane. Zahvaljujući napretku znanosti, moguće je djelovati dublje, odnosno sve do razine stanica.
Na dodir nježno, u učinku moćno - L'ADRIA LIP OIL donosi čistu čaroliju mora. Prirodni morski sastojci bude mekoću, sjaj i osjećaj ljeta u svakom sloju. Usne koje ljube poput valova.
Ove sezone Jana Nails donosi najtraženiju kolekciju trajnih lakova koja briše pravila i daje ti slobodu da mijenjaš uloge kako god poželiš - jer svaki dan biraš svoju priču!
Zamislite trenutak potpunog sklada – kada su um i tijelo u harmoniji, a koža blista kao odraz unutarnje ravnoteže. Ljepota nikada nije bila samo površinska; ona odražava sve što osjećamo, proživljavamo i način na koji brinemo o sebi. Znanost nam danas otkriva nešto fascinantno: starenje kože ne ovisi samo o genetici. Naša okolina, način života, stres i rutina koju biramo igraju ključnu ulogu u tome kako se ona mijenja kroz vrijeme.
Što se dogodi kad se jedan od najsloženijih umova svjetske književnosti susretne s repatom, nježnom i lukavom figurom domaće mitologije? Dobijemo slikovnicu o Jamesu Joyceu, mačkama i pulskim tajnama – i autora koji s jednakom strašću grli visoku književnost, pop kulturu i djetinju maštu. On je profesor koji crta srcem, ilustrator koji misli kao pisac i pripovjedač koji vjeruje da sloboda stanuje izvan okvira. Istra mu je zavičaj, mačke su mu inspiracija, a Joyce – divlja mačka književnosti – postaje glavni junak njegove najnovije basne za djecu.
Još se sliježu dojmovi s omiljenog festivala zabavne glazbe u Hrvatskoj — CMC-a u Vodicama, a priča o ovom glazbenom spektaklu ne prestaje puniti društvene mreže i portale. Ove je godine vodička riva doslovno odzvanjala hitovima čak 47 izvođača, ali ono što je najviše zapelo za oko — nije bila samo glazba.
Ako ste i vi u posljednje vrijeme scrollali društvenim mrežama i naletjeli na kadar koji ste morali gledati više puta – ne brinite, niste jedini. On je jedan od najseksi domaćih izvođača, glazbena nada koja već sad stvara hitove koje pjevamo uglas, a pri tom izgleda kao da je upravo sišao s naslovnice modnog časopisa. ToMa, pravim imenom Tomislav Marić, ne prestaje osvajati – i ušima i očima. I da, iako ga vole svi, jasno je da se baš muška publika osobito često javlja s komentarima – i to vrlo entuzijastično. No, tko bi im zamjerio?
Ako postoji čovjek koji zna kako nasmijati regiju, izazvati salve smijeha i istovremeno ostati šarmantan do kosti – to je Dalibor Petko. U svijetu domaćeg showbusinessa gdje je sve već viđeno, Petko je vječna svježa doza kreativnosti, a sada je, čini se, uspio ono što mnogima nije pošlo za rukom – ukrotiti najseksi Balkanca, Stefana Zdravkovića, poznatijeg kao Princ od Vranja. Ili barem pokušava. Na svoj, urnebesan način.