Svi su iznenađeni: Zašto Selena Gomez prodaje Rare Beauty?
U moru celebrity kozmetičkih kolekcija, Rare Beauty Selene Gomez jedan je od onih koje hvale baš svi - od obožavatelja do znalaca iz svijeta ljepote. Zašto ga slavna pjevačica prodaje?
27 ožujka 202421:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Za razliku od brojnih poznatih dama i muškaraca koji su se okušali u svijetu kozmetike, Selena Gomez uspjela je pogoditi ono što današnji kupci zaista žele te na tržištu ponuditi kolekciju koja je istodobno inovativna, djelotvorna, relativno pristupačna i zanimljiva. Teksture proizvoda kozmetičkog brenda slavne pjevačice nahvalili su vizažisti, fanovi i znalci iz modne industrije, koji često naglašavaju kako je zvijezda koja se i sama dugo borila s nesigurnostima uspjela stvoriti liniju s čijom se vizijom baš svi mogu poistovjetiti. Upravo zbog toga mnoge su iznenadile vijesti da Selena Gomez prodaje kozmetičku tvrtku Rare Beauty, kojom je ostvarila uistinu značajan uspjeh.
Selena Gomez prodaje tvrtku koja joj je donijela uspjeh na još jednom polju
Uz nevjerojatne uspjehe na glazbenoj sceni, Selena Gomez godinama je bila jedna od najpopularnijih i najutjecajnijih osoba na Instagramu, a zatim je “svoju moć” dokazala i u svijetu kozmetike, uz brend Rare Beauty koji je lansirala 2020. godine.
Proizvodi tvrtke Rare Beauty lete s polica dućana Sephora diljem svijeta, a brend na Instagramu ima 7.2 milijuna pratitelja.
Zato je mnoge iznenadila vijest o možebitnoj prodaji Selenine tvrtke koju je prvi objavio WWD.
Naime, ugledni portal WWD izvještava da je Selena Gomez angažirala tvrtku Goldman Sachs i Raymond James Investment Bank da joj pomognu u istraživanju potencijalnih prodajnih opcija i provlačenju interesa investitora.
U ovom trenutku brend tek treba započeti službeni proces pripreme za prodaju, ali navodno se razmatra javna ponuda.
Zašto zapravo Selena Gomez prodaje Rare Beauty, odnosno istražuje tu opciju
Na prvu možda zvuči neobično, no znalci iz svijeta kozmetike i financijski stručnjaci tvrde da bi prodaja mogla biti odličan potez za Selenu Gomez te je učiniti novom milijarderkom iz svijeta ljepote.
Naime, šuška se da se Selena nada prodati tvrtku za 2 milijarde dolara, što je kako kaže Business Insider “malo nategnuta procjena”, no milijardu dolara svakako može očekivati.
Velike tvrtke mogle bi s veseljem skočiti na ovu ponudu jer je teško pronaći brend koji se zaista prodaje i koji već ima toliku bazu fanova.
Mladolikost kože započinje na staničnoj razini. Kombinirani učinci starenja kože i vanjskih stresnih faktora postupno smanjuju vitalnost stanica. Stanice prestaju dijeliti, njihova aktivnost usporava i naposljetku potpuno prestaje, što narušava funkcioniranje susjednih stanica. Taj proces, poznat kao stanična senescencija, klinički se manifestira manje sjajnom kožom, gubitkom elastičnosti te pojavom bora i tankih linija.
Hrvatske predstavnice na prestižnom natjecanju Miss Universe, Zrinka i Andrea, udružile su snage u snimanju blagdanske kampanje za nagrađivanu kozmetiku s hrvatskim potpisom – dr. Vivian Estetics.