“Skupljala je prašinu”: Zašto je kozmetika Jennifer Lopez povučena iz Sephore?
Prvo dokumentarac pa povlačenje proizvoda... Jennifer Lopez ovih se dana suočava s brojnim negativnim kritikama.
25 ožujka 202409:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Čini se da u svijetu kozmetike zaista nije lako uspjeti, čak ni ako u svoju liniju uložiš mnogo novca, pa čak ni ako se zoveš Jennifer Lopez. Ono u čemu su uspjele Kylie Jenner i Jessica Alba nije uspjelo mnogim njihovim kolegicama koje su izbacile svoje kozmetičke linije, a čini se da se pompozno najavljene kreme same J.Lo nisu dojmile publike iz beauty svijeta koja traži – autentičnost. Kozmetika Jennifer Lopez povučena je s polica Sephore nedugo nakon što je na njih sletjela, izvještavaju strani mediji, a insajderi kažu da je u prodavaonicama samo “skupljala prašinu”.
Što se točno dogodilo?
Kozmetika Jennifer Lopez više se ne može kupiti u fizičkim trgovinama Sephore
Svaki proizvođač kozmetike zna da je veliki uspjeh ući u trgovinu Sephora koja se ističe kao trendseter kad su make up i njega kože u pitanju, a u čije prodavaonice diljem svijeta svakodnevno zalaze mase koje zaista žele kupiti kozmetiku.
Kozmetika Jennifer Lopez uklonjena je s polica fizičkih trgovina Sephore, no još se može kupiti u internet trgovini Sephore te na službenoj stranici JLo Beauty.
U čemu je Jennifer Lopez pogriješila?
“Čini se da je Jennifer Lopez odlučila targetirati zreliju publiku što se vjerojatno kosi s onime što želi mlađa publika koja kupuje u Sephori”, iscurilo je iz slavne trgovine.
Uz to, kozmetika Jennifer Lopez na društvenim je mrežama proglašena neautentičnom
Svi znamo da društvene mreže danas oblikuju mišljenja. Loši komentari sigurno nisu pomogli Jennifer u osvajanju tržišta.
Njezini proizvodi proglašeni su preskupima i pretencioznima, a fanove najviše ljuti to što ne vjeruju da Jennifer Lopez zaista koristi proizvode koje reklamira.
Pronašli smo idealan beauty proizvod koji donosi luksuznu njegu, prekrasan pigment i dugotrajnu hidrataciju – Colored balzam za usne domaćeg brenda Tinktura. Ako ste sanjali o mekšim, punijim i njegovanim usnama uz dozu sofisticirane boje, a pritom ne želite izdvojiti vrtoglavu svotu za Chanelov balzam, ovo je savršen izbor koji će vas osvojiti na prvo nanošenje.
U 2025. kozmetička industrija morat će smanjiti udio ovog slavnog sastojka u svojim proizvodima, zbog čega će se korisnici okrenuti drugim sastojcima koji bi mogli polučiti slične rezultate.
U srcu Splita, u Vukovarskoj ulici, krije se mjesto gdje se ljepota ne samo njeguje, već i redefinira – Noel Beauty Academy. Iza ovog prestižnog salona i edukacijskog centra stoje supružnici Antonija i Toni Perišić, par koji je strast prema trajnoj šminki pretvorio u umjetnost i podigao Hrvatsku na svjetsku beauty scenu.
Pronašli smo idealan beauty proizvod koji donosi luksuznu njegu, prekrasan pigment i dugotrajnu hidrataciju – Colored balzam za usne domaćeg brenda Tinktura. Ako ste sanjali o mekšim, punijim i njegovanim usnama uz dozu sofisticirane boje, a pritom ne želite izdvojiti vrtoglavu svotu za Chanelov balzam, ovo je savršen izbor koji će vas osvojiti na prvo nanošenje.