K-pop zvijezda predstavlja nove haljine brenda koji obožavaju celebrity cure
Self-Portrait za nadolazeću sezonu predlaže mikro mini haljine u uzbudljivim kombinacijama boja, a članica grupe BLACKPINK njihovo je novo zaštitno lice.
08 ožujka 2024
SELF PORTRAIT
08 ožujka 202409:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
K-pop zvijezda grupe BLACKPINK oduševljava u novoj kampanji poznatog brenda. Jisoo za Self Portrait snimila je kampanju koja izgleda vrlo moćno, a koja predstavlja najnovije modele modne kuće čije haljine obožavaju slavne dame.
Popis celebrity dama koje obožavaju ovaj modni brend uistinu je dugačak. Osnivač i dizajner Han Chong trudi se iz sezone u sezonu stvarati nove trendove. Njihove čipkaste haljine nosili baš svi – od Blake Lively preko Zendaye pa sve do Michelle Obame, princeze Catherine i Reese Witherspoon, a dizajner je više puta pokazao da ta slavna haljina nije jedino što zna dizajnirati.
Za zaštitno lice nove kolekcije, pune mikro mini haljina u očaravajućim bojama dizajner je odabrao K-Pop zvijezdu Jisoo, a fotografije su spektakularne.
Nekoliko mjeseci ranije, njezina kolegica Jennie snimila je kampanju za modnu kuću Jacquemus što dokazuje koliko je K-pop scena popularna u svijetu i koji utjecaj imaju djevojke iz grupe BLACKPINK.
Jisoo za Self Portrait prva isprobala nove modele haljina
Zanosna Jisoo fantastično izgleda u novim haljinama poznatog brenda koje ćemo u sljedećim mjesecima sigurno viđati na crvenim tepisima diljem svijeta.
“Glazbenici su brzo postali veliki izvor inspiracije za mene kao dizajnera – kroz svoje kostime, kameleonske evolucije i očaravajuće izvedbe. Stoga sam oduvijek želio raditi s umjetnikom koji bi mogao prenijeti vrijednosti koje imamo na autoportretu i koji predstavlja žene s kojima se globalno povezujemo.”, izjavio je osnivač brenda nakon što je angažirao Jisoo za Self Portrait.
29-godišnja Jisoo na fotografijama ima dugu ispeglanu crnu kosu, make up je tipično korejski, s “glass skin” kožom, prozračno rumenim usnama i mačkasto osjenčanim kapcima.
Pastele se vraćaju na scenu, nagoviješta Self Portrait
Na fotografijama koje je Jisoo snimila za Self Portrait možemo vidjeti nekoliko ključnih modela iz nove kolekcije londonskog brenda koji su jedan ljepši od drugog.
Pastele i svjetlucavi materijali vraćaju se na scenu, a veliki hit sigurno će biti očaravajuća ljetna haljina na kojoj se isprepliću lila i oker boja, s obaveznim dodatkom ružičastog štrasa u Y2K stilu.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Neke žene ne trebaju scenografiju — one su scenografija. Iva Radić, u svom posljednjem ljetnom izdanju, utjelovljuje eleganciju stare škole mediteranskog glamura, nalik Sophiji Loren koja se spušta niz kamene uličice Positana. Samo što Iva to radi s dozom suvremenog minimalizma, u nekom istarskom selu koje, pod zlatnim svjetlom predvečerja, djeluje kao kulisa talijanskog art filma.
Zamišljeno prolazimo pored šarenih baroknih pročelja, u rukama nosimo ledenu kavu, a sunce u zlatnim valovima ljubi obalu. U zraku se osjeća sol, ali i nešto puno profinjenije — miris stila. Upravo u tom spoju urbanog i mediteranskog nastaje nova modna priča brenda ELFS, snimljena na šarmantnim lokacijama Rijeke i Voloskog.
U svijetu u kojem se moda sve češće svodi na minimalizam i monokromiju, nova kolekcija brenda Cataleya by Martina Ješe dolazi kao pravo modno osvježenje – raskošna, smjela i duboko ženstvena. Ova kolekcija ne pristaje na kompromise. Ona govori jasno, hrabro i samouvjereno – baš poput žene kojoj je namijenjena.
U proljeće 2026., Buckinghamska palača postaje pozornica za priču o stilu koja nadilazi modu. U galeriji The King’s Gallery otvara se izložba Queen Elizabeth II: Her Life in Style – do sada najopsežnija modna retrospektiva posvećena jednoj od najprepoznatljivijih žena 20. i 21. stoljeća. Povodom 100. obljetnice njezina rođenja, ova izložba ne prikazuje samo odjeću – ona pripovijeda život ispričan kroz tkanine, krojeve, boje i tihe poruke utkane u svaku haljinu, šešir i svilenu maramu.
Glumica i modna ikona nije očekivala pitanje o Labubu lutki. Njena zbunjena reakcija postala je viralna—ali i više od toga: otvorila je novo poglavlje modne debate o granici između trenda i osobnog stila.
Zamisli da tvoj život postane eksperiment. Da te netko izdvoji iz mase – ne zbog nečeg što si napravila, već zbog nečeg što jesi. Zamisli da pristaneš ispričati svoju priču, potpuno iskreno, bez filtera. Zamisli da to napravi još devet ljudi. I da se svi ti iskazi pretvore u roman koji ti, bez ijedne docirajuće rečenice, polako, gotovo neprimjetno, promijeni način na koji gledaš vlastite odluke.