Sa zadovoljstvom Vas obavještavamo kako se treću godinu za redom pod pokroviteljstvom Muzeja čokolade Zagreb održavaju Dani čokolade i kave u suradnji s Family mallom u Škorpikovoj 11 u Zagrebu. Najveći sajam čokolade i kave u našim krajevima se održava od 01. do 03.03.2024.
Posjetitelje ove godine očekuje 75 izlagača iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Italije i Austrije (čak 50% više nego 2023.!). Artisan i craft čokolatijeri, specialty roasteri, svjetski brendovi iz segmenta kava, proizvođači slastica, šalica, aparata za kavu, ručno izrađene prirodne kozmetike na bazi kakaa i kave…
Odrasli posjetitelji plaćaju cijenu ulaznice od 3,50 eura, dok djeca do 18 godina ulaze besplatno. Osim ulaza u oba Paviljona Family malla ulaznica garantira i pristup na pregršt pokaznih radionica (rada s čokoladom, izrade kozmetike na bazi kave i kakaovca, latte arta na kavi, ručne izrade pralina…), izložbi čokoladnih skulptura koje su izradili učenici zagrebačke Škole primijenjene umjetnosti i dizajna, pop-up izložbi Muzeja čokolade Zagreb na temu povijesti oglašavanja čokolade i kave na 15 punktova u Family mallu, gledanje umjetničkog performansa akademskog kipara dr.art. Petra Popijača koji će iz masivnog bloka čokolade izraditi reljef inspiriran Zagrebom...
Od izlagača iz svijeta čokolade vrijedi spomenuti: ASKA artisan chocolate, Astrid’s Garage, Zotter, Bolero čokolade, ChoCo slastice, Chocoholik, Chocolatiere Chade Osijek, Chocovix, Chozen, Čokoladnica Rajska ptica, Čokolaterija “Medina kućica” by Marta i Medo, Croatian Choco Concept, Cukrček, iChoco, Kofer točka, Lucifer, Lungo Mare, Muzej čokolade Zagreb, Nadalina, Taman Artisan Chocolates, 3Fab, Tvornica čokolade Yaya te Vilma slastice Rab.
Iz branše kava i čajeva predstavit će se, Anamaria Company, Barcaffe, Caffe Cagliari, Bora Nera Coffee Roaster, Capsula, Caffe Vergnano, Costa Coffee, De Longhi, Franck, Julius Meinl, Karibu Kaaawa, Lively Roasters, Lavazza, Segafredo Zanetti, Steam Coffee, Hug & Punch i čajevi Basilur i Tipson.
I ove godine izlažu poduzeća iz segmenta slastica poput aROMA Gelato, Ferdinand knedle Ošo, Torterie Macaron i majstori od fritula Obrt Boba i Mario.
Svoje ručno rađene kozmetičke proizvode u kojima koriste kavu i kakaovac ponudit će Biljarica, Gesha, Qala, Ghrei Story te Sapoon, dok će posjetitelji moći uživati i u nizu drugih atraktivnih izlagača povezanih s čokoladom i kavom kao što su Arka delicije, Eko Borovnice Lisjak, Cocktail Empire, Hemps.hr, House of Spirits, Inkerpor, Iris & Branimir Delicije, Giant Bar, Al Kaprone, Stellart, OPG Aroniaexelanta, OPG Hukavec, OPG Mirela Rajčević, OPG Rogić, OPG Rosa Petalis, Pčelarstvo Čukelj, people2people, Dukat, SAMO Matcha, SmoothieBarmen, Slatkopedija, Solis Plus i Aromadria.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.