Sa zadovoljstvom Vas obavještavamo kako se treću godinu za redom pod pokroviteljstvom Muzeja čokolade Zagreb održavaju Dani čokolade i kave u suradnji s Family mallom u Škorpikovoj 11 u Zagrebu. Najveći sajam čokolade i kave u našim krajevima se održava od 01. do 03.03.2024.
Posjetitelje ove godine očekuje 75 izlagača iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Italije i Austrije (čak 50% više nego 2023.!). Artisan i craft čokolatijeri, specialty roasteri, svjetski brendovi iz segmenta kava, proizvođači slastica, šalica, aparata za kavu, ručno izrađene prirodne kozmetike na bazi kakaa i kave…
Odrasli posjetitelji plaćaju cijenu ulaznice od 3,50 eura, dok djeca do 18 godina ulaze besplatno. Osim ulaza u oba Paviljona Family malla ulaznica garantira i pristup na pregršt pokaznih radionica (rada s čokoladom, izrade kozmetike na bazi kave i kakaovca, latte arta na kavi, ručne izrade pralina…), izložbi čokoladnih skulptura koje su izradili učenici zagrebačke Škole primijenjene umjetnosti i dizajna, pop-up izložbi Muzeja čokolade Zagreb na temu povijesti oglašavanja čokolade i kave na 15 punktova u Family mallu, gledanje umjetničkog performansa akademskog kipara dr.art. Petra Popijača koji će iz masivnog bloka čokolade izraditi reljef inspiriran Zagrebom...
Od izlagača iz svijeta čokolade vrijedi spomenuti: ASKA artisan chocolate, Astrid’s Garage, Zotter, Bolero čokolade, ChoCo slastice, Chocoholik, Chocolatiere Chade Osijek, Chocovix, Chozen, Čokoladnica Rajska ptica, Čokolaterija “Medina kućica” by Marta i Medo, Croatian Choco Concept, Cukrček, iChoco, Kofer točka, Lucifer, Lungo Mare, Muzej čokolade Zagreb, Nadalina, Taman Artisan Chocolates, 3Fab, Tvornica čokolade Yaya te Vilma slastice Rab.
Iz branše kava i čajeva predstavit će se, Anamaria Company, Barcaffe, Caffe Cagliari, Bora Nera Coffee Roaster, Capsula, Caffe Vergnano, Costa Coffee, De Longhi, Franck, Julius Meinl, Karibu Kaaawa, Lively Roasters, Lavazza, Segafredo Zanetti, Steam Coffee, Hug & Punch i čajevi Basilur i Tipson.
I ove godine izlažu poduzeća iz segmenta slastica poput aROMA Gelato, Ferdinand knedle Ošo, Torterie Macaron i majstori od fritula Obrt Boba i Mario.
Svoje ručno rađene kozmetičke proizvode u kojima koriste kavu i kakaovac ponudit će Biljarica, Gesha, Qala, Ghrei Story te Sapoon, dok će posjetitelji moći uživati i u nizu drugih atraktivnih izlagača povezanih s čokoladom i kavom kao što su Arka delicije, Eko Borovnice Lisjak, Cocktail Empire, Hemps.hr, House of Spirits, Inkerpor, Iris & Branimir Delicije, Giant Bar, Al Kaprone, Stellart, OPG Aroniaexelanta, OPG Hukavec, OPG Mirela Rajčević, OPG Rogić, OPG Rosa Petalis, Pčelarstvo Čukelj, people2people, Dukat, SAMO Matcha, SmoothieBarmen, Slatkopedija, Solis Plus i Aromadria.
Električni automobili sve više postaju dio naše svakodnevice i donose značajne promjene u automobilskoj industriji i infrastrukturi. Kako tehnološki napredak utječe na proizvodnju električnih automobila? Koji su glavni izazovi u infrastrukturi potrebnoj za podršku električnim vozilima? Kako električni automobili mijenjaju tradicionalnu automobilsku industriju? Na ta ključna pitanja u Špici s Macanom odgovaraju Vedran Sorić, stručnjak za prodaju, digitalizaciju i nove tehnologije u prodaji, te Hrvoje Prpić, predsjednik Hrvatske nacionalne udruge za elektromobilnost, Strujni krug.
Alfred Keller, ugledni restoran u Boutique Hotelu Alhambra koji je ranije nagrađen Michelinovom zvjezdicom, ponovno je učvrstio svoju poziciju lidera u hrvatskoj gastronomiji, osvojivši prestižnu plaketu Gault&Millau i četiri kuharske kapice s ukupno 17 bodova. Povećanje je to u odnosu na prošlogodišnjih 16,5 bodova, što dodatno potvrđuje predanost restorana kulinarskoj izvrsnosti. Laureate za 2025. proglasilo je hrvatsko izdanje gastronomskog vodiča Gault&Millau.
Dvije žene, dva moćna glasa u svijetu poduzetništva i komunikacija, oblikuju globalne promjene svojim inovativnim pristupima. Tena, socijalna poduzetnica s iskustvom od Londona do Indije, redefinira poslovanje kroz društveni utjecaj. Karolina, savjetnica pri NATO-u i scenska umjetnica, spaja strategiju i kreativnost u jedinstvenu karijeru. Njihova priča inspirira – kako balansiraju brojne uloge i ruše granice profesionalnog izražavanja?
Dvije od tri majke (61%) imaju manje od sat vremena dnevno za svoje osnovne potrebe: Philips Avent poziva društvo da podrži majke i smanji pritisak s kojim se suočavaju pokretanjem novog Share the Care pokreta.
Maja Šuput oduševila obožavatelje kupaćim kostimom žute boje s 3D cvjetovima, dizajniranim od strane Magde Butrym, dok uživa u obiteljskom odmoru u Dubaiju.
Sjećate li se onih vremena kad je televizor bio u središtu obiteljskih druženja, mjesto gdje su se svi okupljali, smijali i razgovarali? Onaj veliki crni uređaj u kutu sobe, gdje je svaki trenutak proveden uz obitelj bio poseban.