Još jedna modna pobjeda: Simon Porte Jacquemus za Nike osmislio torbicu u slavnom swoosh obliku
Kreativni um slavnog francuskog dizajnera ne prestaje oduševljavati.
22 veljače 2024
INSTAGRAM: @simon_porte_jacquemus
22 veljače 202423:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kako Simon Porte Jacquemus uspjeva oduševljavati mase iz sezone u sezonu, a opet ostati tako zanimljiv i originalan. Ples na žici između mainstream i visoke mode talentirani mladi Francuz pleše već godinama, a zahvaljujući nepresušnoj kreativnosti svakom svojom novom kolekcijom, suradnjom i idejom uvijek iznova uspjeva ostaviti bez daha. Jacquemus za Nike već je izbacio nekoliko kolekcija tenisica koje su njegovi obožavatelji dočekali s oduševljenjem, a uskoro će ulice metropola i Instagram profila preplaviti i njegove nove torbice, osmišljene u toj suradnji.
Jacqumemus za Nike osmislio je swoosh torbicu
Poznat po jedinstvenom načinu na koji legendarne siluete podiže na novu razinu, dizajner se ovaj put inspirirao kultnom “kvačicom” sportskog brenda Nike, poznatijom pod nazivom swoosh.
Tako su nastale torbe swoosh oblika, koje je Jacquemus opremio sportskim platnenim remenom i elegantnim zlatnim logom svog brenda.
Kožnate torbe Jacquemus za Nike stižu u tri boje, off white, ružičastoj i crnoj, a ne sumnjamo da će na prvu osvojiti žene koje ne mogu odoljeti njegovim kreacijama.
Kad će izaći nove torbe koje je Jacquemus za Nike osmislio u svom prepoznatljivom stilu?
Šuška se da torbice nastale u suradnji brendova Nike i Jacquemus u prodaju izaći idućeg tjedna, a kroz nekoliko dana trebali bi vidjeti i tko je zaštitno lice kampanje.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.