Dok upija zimsko sunce Sandra Bagarić blista u kaputu koji obožavaju princeze i trendseterice
S crvenim kaputom nemoguće je pogriješiti, pogledajte samo kako dobro stoji Sandri Bagarić.
12 veljače 2024
12 veljače 202415:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Hrvatska operna pjevačica i televizijska glumica Sandra Bagarić poznata je kao žena s puno stila. Uvijek profinjena i pomno dotjerana, Sandra Bagarić blista pri svakom pojavljivanju na sceni, ali i na zagrebačkoj špici gdje okreće glave svojom elegantnom pojavom. Crveni kaput Sandre Bagarić, u kojem je ovih dana pila kavu te poput mnogih Hrvata i Hrvatica uživala u prvim sunčanim danima u godini sigurno je okretao glave gdje god da se pojavila, najviše zahvaljujući boji koja je poznata kao moćni modni stav, a koji obožavaju poznate dame diljem svijeta.
Crveni kaput Sandre Bagarić za mjesec zaljubljenih
U mjesecu zaljubljenih mnoge žene vole zablistati u komadima u ružičastoj i crvenoj boji, a crveni kaput Sandre Bagarić fantastičan je primjer kako tu strastvenu boju na damski način unijeti u svoju garderobu.
Crveni kaput bezvremenski je komad koji je baš uvijek u trendu no u posljednje su ga vrijeme više puta nosile poznate žene kad su željele poslati snažnu poruku da imaju sve pod kontrolom.
Omiljena britanska princeza od Walesa tako je u crvenom kaputu sa suprugom prošle godine dočekala korejskog predsjednika i njegovu suprugu. Princeza Catherine u svom ormaru ima više crvenih kaputa koje obožava nositi u raznim prigodama, no mnogi su se složili kako je kaput-plašt s upečatljivom mašnom najzanimljiviji do sad.
Princeza Charlene od Monaka, također je krajem prošle godine pokazala kako moćno može izgledati crveni kaput te da se uz njega mogu nositi i drugi crveni komadi, na što se možda ne bi odvažile sve žene.
Što simbolizira crvena boja?
Crvena boja predstavlja snagu, hrabrost i akciju pa ne čudi što je mnoge žene biraju kako bi naglasile svoju ženstvenost.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.