Celebrity par zaludio West End: Sarah Jessica Parker i Matthew Broderick u predstavi o sredovječnom paru
Jeste li znali da Sarah Jessica Parker i njezin suprug Matthew Broderick zajedno glume u predstavi Plaza Suite?
25 siječnja 202415:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Sarah Jessica Parker i Matthew Broderick osvojili su London izvedbom u kazališnoj predstavi “Plaza Suite” koja je nedavno premijerno prikazana u New Yorku. Sarah Jessica Parker u Londonu uživa u lovorikama koje su ona i njezin suprug pokupili nakon izvođenja nove hit predstave, ali i u razgledavanju grada koji je jednako spektakularan, no potpuno drugačiji od New Yorka čije je ona svojevrsno zaštitno lice.
Matthew Broderick i Sarah Jessica Parker u Londonu izvode predstavu o bračnom paru
Matthew Broderick (dvostruki dobitnik nagrade Tony) i Sarah Jessica Parker (dvostruka dobitnica nagrade Emmy) od siječnja 2024. po prvi put nastupaju zajedno na londonskom West Endu u hit komediji “Plaza Suite” Neila Simona.
Urnebesan i britak pogled na ljubav i brak koji je zadivio publiku na Broadwayu, ne propustite priliku koja se pruža jednom u životu da vidite ovo dvoje svjetskih glumaca kako glume tri različita para koji odsjedaju u istoj hotelskoj sobi .
Karen i Sam su par u dugom braku čija će veza možda prijeći u ranu odjavu. Muriel i Jesse bivše su ljubavi iz srednje škole kojima je, čini se, suđen produženi boravak. A Norma i Roy su majka i otac mladenke, spremni proslaviti svadbu svoje kćeri – samo da je mogu izvući iz kupaonice.
Matthew Broderick i Sarah Jessica Parker u Londonu uživaju punim plućima
Zvijezda serije Seks i grad na Instagramu je objavila fotografiju na kojoj je cvijeće koje je dobila nakon predstave, a otkrila je i kako uživa u istraživanju Londona sa suprugom.
“Šetati okolo. Londonom. Lijepo je vidjeti nove stvari. Čitati nove stvari. Znakove. Čak i upute. Pronaći naše trgovine. Naučiti podzemnu željeznicu. Autobuse. Koji me vodi kamo trebam ići. Na vrijeme. X, SJ.”, napisala je na Instagramu.
U Zagrebačkom kazalištu mladih jučer je održano novo izdanje tribine Čitanje kazališta autora i voditelja Srđana Sandića, koje je ovoga puta bilo posvećeno jednoj od najiščekivanijih drama aktualne kazališne sezone – ACID/KISELINA Tene Štivičić.
Ususret premijeri predstave, Srđan Sandić razgovara s psihologinjom Lidijom Arambašić i spisateljicom Ivanom Bodrožić o moći, etici i kreativnim procesima u suvremenom kazalištu.
U prepunom Knapu, atmosfera je bila gotovo opipljiva. Smijeh, emocija i aplauz ispunili su prostor dok je Nexstage teatar službeno započeo svoju kazališnu priču premijerom predstave “Ljudina” – i publika je već na prvoj izvedbi pokazala da je riječ o pravom hitu.
Postoji nešto gotovo nestvarno u trenutku kada se uoči blagdana upale svjetla pozornice, a Zagreb nakratko postane kulisa najljepše božićne priče. Orašar, balet koji generacijama budi nostalgiju, toplinu i onu posebnu iskru djetinjstva, ove godine dobiva novo, raskošno ruho – i to jedno od najveličanstvenijih koje smo ikada vidjeli na domaćoj sceni.
Sinoć je HNK Ivana pl. Zajca bio ispunjen onom posebnom, gotovo električnom tišinom koja vlada nekoliko trenutaka prije velikog umjetničkog događaja. A kada se zastor napokon podigao, riječku je publiku dočekao svijet koji se nije samo gledao – nego i osjećao. Premijerna izvedba „Venezuele“, jedne od najznačajnijih koreografija vizionarskog Ohada Naharina, opravdala je svako očekivanje i više od toga. Ovacije koje su ispunile kazalište trajale su minutama, kao spontani i iskreni odgovor na djelo koje je publiku istovremeno razoružalo i oduševilo.
U svijetu gdje se granice između pokreta, glazbe i osjećaja brišu, na scenu riječkog HNK-a Ivana pl. Zajca dolazi jedno od najintrigantnijih suvremenih plesnih djela – „Venezuela“, koreografski dragulj svjetski slavnog izraelskog umjetnika Ohada Naharina.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.