Sezona nagrada ozbiljno se zahuktala i svoj vrhunac doživjet će upravo dodjelom Oscara u Ožujku ove godine. U sezoni nagrada, jedna svečanost zove se i Critics Choice Awards, a posebna je po tome što ove nagrade dodjeljuje udruga filmskih kritičara za najbolja ostvarenja u prošloj godini na filmu i televiziji.
Rosamund Pike in RodarteFOTO: PROFIMEDIA
Critics Choice Awards crveni tepih možda nije najbolji, ali je svakako važan
Nije tajna da crveni tepih Critics Choice Awardsa možda nije najbolji u modnom smislu te mnogi redovno komentiraju da zvijezde svoje najbolje izdanje čuvaju za dodjelu Oscara, svakako je vrijedan pažnje te isto može oduševiti modnu publiku.
Ponajbolji svjetski stilisti mjesecima unaprijed pripremaju haljine koje će njihove klijentice nositi na svim crvenim tepisima dok traje sezona dodjele nagrada stoga ne čudi da sve svjetske modne kuće svoje showroomove prebacuju upravo u Los Angeles.
Emma Stone in Louis VuittonFOTO: PROFIMEDIA
Crveni tepih dokazuje tko je tko u svijetu filmskom svijetu
Osim što se mjesecima unaprijed pomno planira odjeća, sam izlazak na crveni tepih dokazuje tko je tko u Hollywoodu.
Iako će mnogi reći da je Critics Choice Awardsa trećerazredna dodjela nagrada za Hollywood, ne treba zaboraviti ono najvažnije, a to je upravo da ovu nagradu dodjeljuju najcjenjeniji američki filmski i televizijski kritičari.
Jennifer Aniston in Dolce&GabbanaFOTO: PROFIMEDIA
Iako je ove godine na crvenom tepihu Critics Choice Awardsa nedostajalo zvijezda na koje smo svi naučili i računali, diva poput Jennifer Lopez, druge zvijezde odazvale su se pozivu da prisustvuju ovoj ceremoniji te su sa svojim timom dale svoj maksimum za ovu svečanost i crveni tepih.
Ovog puta se definitivno nije ponovila situacija s dodjele Zlatnih Globusa gdje Dua Lipa u Schiaparelli couture haljini nije mogla ni sjesti, već su zvijezde odlučile nositi nešto u čemu zapravo mogu funkcionirati. Posebice u slučaju primanja nagrade.
Julianne Moore in Chanel Haute CoutureFOTO: PROFIMEDIA
Tko se sve pojavio pogledajte u našem velikom izboru najbolje odjevenih dama na crvenom tepihu Critics Choice Awardsa.
Margot Robbie in BalmainFOTO: PROFIMEDIA
Elizabeth Debicki in Oscar de la RentaFOTO: PROFIMEDIA
Dua Lipa in Prada and Tiffany & Co.FOTO: PROFIMEDIA
Carey Mulligan in Armani Privé and Tiffany & Co.FOTO: PROFIMEDIA
Emily Blunt in Armani Privé and Tiffany & Co.FOTO: PROFIMEDIA
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.