Natalio Đangradović predstavlja revolucionarni mirisni sapun na ekskluzivnoj izložbi u Zagrebu
Miris je najsnažnije osjetilo i kao takav nas može odvesti na najintimnija putovanja u dubini našeg bića i probuditi nam uspomene koje nas izgrađuju (i)li razaraju. Vođen pozitivnim emocijama, olfaktivni dizajner Natalio Đangradović kreirao je svoj prvi mirisni sapun.
U centru Zagreba održano je izuzetno emotivno događanje koje je okupilo mnoge poznate osobe, predstavljajući prvi mirisni sapun olfaktivnog dizajnera Natalija Đangradovića. Ovaj jedinstveni proizvod označava širenje palete Natalijinih luksuznih proizvoda, te osim mirisnih svijeća inspiriranih hrvatskim otocima, donosi novu dimenziju mirisnog iskustva razvojem jedinstvenih proizvoda za njegu tijela.
Među uzvanicima na ovom mirisnom događanju bili su glumica Ankica Dobrić, trenerica u projektu Aktivna Hrvatska Lukrecija Dragić i voditeljica Anita Martinović, koji su s oduševljenjem podržali predstavljanje Natalio novog prirodnog sapuna. Promocija sapuna inspiriranog Dubrovnikom privukla je pažnju svojim jedinstvenim mirisnim notama, posebice ružmarina i maslinovog ulja.
Natalio Đangradović, poznat po svojim sofisticiranim mirisima inspiriranim ljepotom hrvatskih otoka, koristi svoje umjetničko umijeće kako bi stvorio prvi 100% prirodni mirisni sapun. Prostor u kojem se događanje održalo bio je ispunjen mirisima čistoće, svježine, lepršavosti i slobode, stvarajući jedinstvenu atmosferu koja je osvojila srca prisutnih.
Osim mirisnih doživljaja, posjetitelji su imali priliku uživati u estetici i kvaliteti proizvoda domaće handmade proizvodnje. Natalio Đangradović surađivao je s Handearth pottery na posebnoj keramici izrađenoj ekskluzivno za ovu izložbu, dok su se posjetitelji osvježavali okusima ARTISAN gina i slasticama iz AMELIE slastičarnice.
NATALIO događanje dokazalo je da se i u samom srcu Zagreba može stvoriti događaj koji putem mirisnog iskustva vodi na putovanje najljepšim lokacijama hrvatske obale. Proizvodi Natalia Đangradovića sada su dostupni ljubiteljima visoke estetike, nudeći im jedinstvenu priliku da uživaju u trajnim i kvalitetnim mirisnim notama koje se mogu natjecati na globalnoj razini.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.