Cipele Maje Šuput potpisuje omiljeni brend sestara Kardashian
I vi ste zamijetili cipele Maje Šuput u protekloj emisiji talent showa? Potpisuje ih modni brend koji obožavaju sestre Kardashian.
04 prosinca 2023
INSTAGRAM: @MAJASUPUT
04 prosinca 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Maja Šuput iz epizode u epizodu zabavlja publiku reality showa Supertalent u outfitima koje za nju osmišljava Marko Grubnić. Najnovije cvjetno izdanje privuklo je veliku pažnju. Sama Maja otkrila je kako je u kosi na snimanju nosila pravo cvijeće, a dok su se mnogi raspričali o žarko crvenoj haljini s upečatljivom aplikacijom na dekolteu, njezine obožavateljice najviše zanima – odakle dolaze cipele Maje Šuput?
I to smo doznali!
Cipele Maje Šuput potpisuje omiljeni modni brend sestara Kardashian
Ženstvene crne sandale od lakirane kože, s crvenim ružama na prednjoj strani nisu, kako su neki pomislili, ručno dorađene za potrebe snimanja emisije, one dolaze iz kolekcije slavnog talijanskog modnog dvojca Dolce&Gabbana.
Brend Dolce&Gabbana obožavaju brojne slavne it-djevojke, a odnedavno je ponovno u centru pažnje zbog vjenčanja Kourtney Kardashian u Italiji na kojem je najstarija sestra iz klana Kardashian nosila vintage haljine legendarnog dvojca koji je netom prije toga surađivao s Kim.
Legendarna svađa koja je nastala jer je Kim Kardashian tvrdila kako joj je Kourtney “ukrala” njezino talijansko vjenčanje (premda je ona na svom nosila haljinu Givenchy) pa čak i pjevača Andreu Bocellija.
Cipele Maje Šuput u modelu Keira izrađene su od talijanske kože i dolaze iz jedne starije kolekcije modne kuće Dolce&Gabbana, no njihovim su fanovima dobro poznate već na prvi pogled.
Ruže, perje i dijamanti
Uz cipele Maje Šuput s romantičnom ružom kao glavnim detaljem, do izražaja su došli i drugi modni dodaci kojima je poznati stilist upotpunio glamuroznu crvenu haljinu.
Bolero od perja i uska svjetlucava ogrlica upotpunili su look o kojem se i danas priča, a sve je zaokružila scenska šminka sa žarko crvenim ružem.
Nakon niza turbulentnih događaja i valova otkaza, Vanity Fair ulazi u novu eru – ali po cijenu koju malo tko očekivao. U redakciji legendarnog magazina, koja je godinama slovila kao bastion prestiža i glamura unutar Condé Nasta, vlada napeta atmosfera i osjećaj iscrpljenosti.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.