Cipele Maje Šuput potpisuje omiljeni brend sestara Kardashian
I vi ste zamijetili cipele Maje Šuput u protekloj emisiji talent showa? Potpisuje ih modni brend koji obožavaju sestre Kardashian.
04 prosinca 2023
INSTAGRAM: @MAJASUPUT
04 prosinca 202317:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Maja Šuput iz epizode u epizodu zabavlja publiku reality showa Supertalent u outfitima koje za nju osmišljava Marko Grubnić. Najnovije cvjetno izdanje privuklo je veliku pažnju. Sama Maja otkrila je kako je u kosi na snimanju nosila pravo cvijeće, a dok su se mnogi raspričali o žarko crvenoj haljini s upečatljivom aplikacijom na dekolteu, njezine obožavateljice najviše zanima – odakle dolaze cipele Maje Šuput?
I to smo doznali!
Cipele Maje Šuput potpisuje omiljeni modni brend sestara Kardashian
Ženstvene crne sandale od lakirane kože, s crvenim ružama na prednjoj strani nisu, kako su neki pomislili, ručno dorađene za potrebe snimanja emisije, one dolaze iz kolekcije slavnog talijanskog modnog dvojca Dolce&Gabbana.
Brend Dolce&Gabbana obožavaju brojne slavne it-djevojke, a odnedavno je ponovno u centru pažnje zbog vjenčanja Kourtney Kardashian u Italiji na kojem je najstarija sestra iz klana Kardashian nosila vintage haljine legendarnog dvojca koji je netom prije toga surađivao s Kim.
Legendarna svađa koja je nastala jer je Kim Kardashian tvrdila kako joj je Kourtney “ukrala” njezino talijansko vjenčanje (premda je ona na svom nosila haljinu Givenchy) pa čak i pjevača Andreu Bocellija.
Cipele Maje Šuput u modelu Keira izrađene su od talijanske kože i dolaze iz jedne starije kolekcije modne kuće Dolce&Gabbana, no njihovim su fanovima dobro poznate već na prvi pogled.
Ruže, perje i dijamanti
Uz cipele Maje Šuput s romantičnom ružom kao glavnim detaljem, do izražaja su došli i drugi modni dodaci kojima je poznati stilist upotpunio glamuroznu crvenu haljinu.
Bolero od perja i uska svjetlucava ogrlica upotpunili su look o kojem se i danas priča, a sve je zaokružila scenska šminka sa žarko crvenim ružem.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.