Pranje traperica u perilici nije dobra opcija. Izvršni direktor tvrtke Levi’s ponovno je naglasio da nikada u njoj ne biste trebali prati svoje traperice.
Izvršni direktor Levi’sa tvrdi da ne biste trebali stavljati svoje traperice u perilicu rublja. “Pravi zaljubljenici u traperice” navodno znaju da to ne bi trebali raditi. Nedavno je Charles Bergh ponovno govorio na temu pranja traperica kako bi pojasnio svoj stav, rekavši CNBC-u da je više protiv perilica rublja nego pranja općenito.
Pranje traperica u perilici nije preporučljivo
“Nikada nisam rekao da ne perete svoje traperice”, objasnio je izvršni direktor Levi’sa, prije nego što je otkrio što pravi zaljubljenici u traperice trebaju raditi.
“Pravi zaljubljenici u traperice, ljudi koji zaista vole svoje traperice, reći će vam da nikada ne stavljate svoje traperice u perilicu rublja. Ja ih nikada ne perem u perilici rublja.”
“Ako svoje traperice zamažem curryjem, očistit ću to. Ali očistit ću samo tu mrlju. Ako traperice postanu zaista prljave, ako sam bio vani i znojio se u njima ili nešto slično, pa traperice postanu zaista prljave, oprat ću ih pod tušem.”
Kad je riječ o pranju traperica pod tušem, trebali biste ih nositi u tušu i ribati ih sapunom dok su još na vama.
Pranje traperica u perilici šteti okolišu – perite ih pod tušem
Nije sve to neka zavjera ‘velikih proizvođača traperica’, Bergh smatra da je stavljanje odjeće u perilicu rublja ono što stvara veliki dio ugljičnog otiska svakog odjevnog predmeta, budući da industrija traperica troši mnogo vode u proizvodnji, ali i ljudi koji ih peru troše mnogo vode. Bez obzira na to jeste li traperice stavili u perilicu nakon što ste ih nosili samo jednom ili ste tip osobe koja ih stavlja u perilicu nakon nekoliko nošenja ili ako su zaprljane, potrošit ćete određenu količinu resursa i štetiti okolišu.
Prema Oxfamu, izrada jednog para traperica košta 33,4 kg ugljičnog dioksida, pri čemu je ugljični trošak traperica u Velikoj Britaniji ekvivalentan trošku aviona koji leti oko svijeta 2.372 puta.
I dok izvršni direktor Levi’sa kaže da ne stavljate traperice u perilicu rublja, suosnivač ekološkog brenda za čišćenje predlaže alternativni način.
Kelly Love iz tvrtke Branch Basics preporučuje da traperice izložite suncu nekoliko dana jer će toplina, svjetlo i zrak navodno razgraditi mikrobe i očistiti ih.
U današnjem polariziranom društvu, pojam wokeizma zauzima centralno mjesto u političkim i kulturnim raspravama, a Generacija Z – najmlađa generacija na društvenoj sceni – sve više postaje ključni glas u ovom dijalogu.
Kad razmišljate o poslovanju, možda vas prvo ne asocira riječ "knjigovođa". Možda vam na pamet padnu inovacije, marketing, prodaja ili velike ideje. Ali iza svakog uspješnog projekta stoji jedna tiha, marljiva figura koja sve to drži pod kontrolom – knjigovođa. On je poput kućnog temelja – nevidljiv, ali neophodan. Jer, ruku na srce, bez dobrog knjigovođe, poslovni temelji bi se vrlo brzo uzdrmali.
S krajem 2024. godine, Hrvatska će započeti implementaciju fiskalizacije u B2B segmentu, čime će digitalizirati poslovanje između tvrtki i poboljšati učinkovitost poreznog sustava. Uvođenjem obvezne razmjene eRačuna, svi poslovni subjekti bit će obavezni prilagoditi svoje sustave za elektroničko izdavanje i fiskalizaciju računa. Ovaj prijelaz na digitalni sustav dolazi kao nastavak uspješnog uvođenja fiskalizacije u prometu gotovinom.
Večeras se tisuće ljudi u Velikoj jabuci divilo svjetlima koja su uljepšavala jedan od najpoznatijih i najposjećenijih arhitektonskih dragulja na svijetu.