Šavovi predstavljaju parišku arhitekturu: Torbica Louis Vuitton odlazi na šetnju Gradom svjetla
U kampanji za kolekciju jesen/zima 2023./2024., Louis Vuitton umjesto manekenki angažirao je mlade glumice.
11 listopada 2023
LOUIS VUITTON
11 listopada 202309:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Nova kampanja modne kuće Louis Vuitton namijenjena je jesenskoj i zimskoj sezoni no očaravajućim vizualima svakako podsjeća na proljeće. U ovoj kampanji Louis Vuitton predstavio je mlade glumice u ulozi modela te svoje najnovije odjevne komade i modne dodatke no vjerujemo da će mnogim ženama za oko najviše zapeti torbica Louis Vuitton u svim svojim novim izdanjima.
Glumice Deepika Padukone, Elaine Zhong, Hoyeon i Léa Seydoux dobile su čast biti lica nove kampanje slavne luksuzne kuće utemeljene davne 1854. godine.
Torbica Louis Vuitton u očaravajućim novim izdanjima
Za svoju kampanju za sezonu jesen/zima 2023./2024. Louis Vuitton okupio je četiri različite, ali jednako moćne žene, prikazujući mnoge strane Pariza kroz objektive njihovih jedinstvenih osobnosti.
Glamurozne torbice u modelima GO-14 i Capucines u fokusu su na fotografijama, a njihovi šavovi odražavaju zamršenu rešetku pariške arhitekture i odaju počast kovčezima s potpisom brenda.
Hoyeon putuje do Pont Alexandre III na svom biciklu sa svojom chic torbicom Louis Vuitton GO-14 u ruci, Deepika Padukone pozira ispred Eiffelovog tornja na krovu Palais Galliera, s istom torbicom no u ledenoj, mint boji.
Francuska glumica Léa Seydoux izgleda elegantno na fotografijama u automobilu, dok Elaine Zhong odmara u dvorištu Palais Galliera i predstavlja još chic outfita koje je osmislio Louis Vuitton.
Torbica Louis Vuitton ove jeseni nastupa snažno
Prije nekoliko dana u javnost je izašla i modna kampanja za prtljagu s potpisom Louis Vuitton, u kojoj glavne uloge ima it-celebrity par Kendall Jenner i Bad Bunny.
Fotografije snimljene na aerodromu snimio je Anthony Seklaoui, a na njima se Kendall Jenner i Bad Bunny smiješe i grle, dok s ponosom nose i guraju svoje Gucci torbe, dok na drugima s cool izrazima lica jedva čekaju da uđu u svoj privatni avion.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Jesenska sezona donosi povratak klasike – a kamel torba iz najnovije kolekcije modne kuće Mona je definitivno must-have dodatak koji podiže svaki outfit. Ručno rađena od najkvalitetnije prirodne juneće kože, ova mekana torba odiše luksuzom i bezvremenskom elegancijom, dok bogata tekstura galanterijske kože dodaje sofisticiranu notu svakom stylingu.
Ikona domaće pop scene i najveća regionalna zvijezda Severina, ponovno diže temperaturu ovog ljeta – i to doslovno. U četvrtak, 7. kolovoza u podne, najavila je izlazak pjesme "Pumpaj, Seve brate", koja, sudeći po najavi, nosi zaraznu energiju, pomaknutu dozu humora i nezaobilaznu dozu životne istine.
Dok sunce još nemilosrdno prži, a misli su nam u lepršavim haljinama i sandalama, modni insajderi već imaju novu opsesiju. Džemper iz najnovije H&M Studio capsule kolekcije postao je IT komad sezone — i to prije nego što su prvi listovi počeli žutjeti.