Jedan artikl platite, a drugi, jeftiniji, artikl je gratis. Ne zvuči loše, je li? Tezenis nas je odlučio razveseliti i uljepšati nam sjetne dane postljetne depresije s divnom akcijom na dio modne selekcije grudnjaka i gaćica, te pripadajućeg lingerie asortimana.
Tezenis sniženje je počelo, a nova kolekcija je predivna
Postoji li žena koja ne uživa u lijepom donjem rublju, pidžamama mekanim poput maslaca, zavodljivim spavaćicama i gaćicama zbog kojih će naš odraz u ogledalu povikati: “Oh la la!”?
Savršeni grudnjaci u kojima ćete se osjećati udobno tijakom cijelog dana, a koji će izgledati fantastično ispod najdraže majice s kratkim rukavima ili u samostalnoj izvedbi, već vas tradicionalno čekaju u ponudi talijanskog modnog brenda Tezenis, koji je drugo ime za lijepo i ženstveno donje rublje.
Sve što trebate je došetati do svog omiljenog Tezenis prodajnog mjesta, odabrati najbolje komade dok ih ne odabere netko drugi, isprobati, kupiti, sjesti u omiljeni kafić i počastiti za dobro odrađenu kupnju.
Tezenis sniženje prava je prilika da obnovite jesensku garderobu
Ima li nova haljina smisla, ako donje rublje koje se nalazi ispod nje nije savršeno?
Brojna istraživanja pokazala su da lijep komplet donjeg rublja može popraviti raspoloženje i podići samopouzdanje, čak i onda kad ga nitko drugi osim nas neće vidjeti, a Tezenis sniženje idealan je prigoda da se počastite s nekoliko atraktivnih komada kojima ćete obnoviti svoj ormarić s donjim rubljem.
Crna i bijela boja ove su sezone u fokusu u Tezenisu, a neočekivan boost boje dolazi u obliku žarko ružičaste nijanse koja prati Barbiecore trend.
Ako vas zanima koji su uzorci ove godine popularni kad je donje rublje u pitanju, odgovor je – odvažni! Leoparski uzorak, ljupke točkice i retro pepita pritežu se kroz hit modele iz nove kolekcije te odišu vibrama glavne uloge u vlastitom filmu, što će te i vi postati nakon makeovera u prodavaonicama svog omiljenog brenda donjeg rublja.
Promocija traje do 02.10. ili do isteka zaliha, što god nastupi prije. 1+1 ove jeseni samo u Tezenisu! Više na www.tezenis.com/hr
Donovan Pavleković konačno je upisao novu stranicu u svoju modnu povijest: njegova legendarna Škarnicl torba, dizajnirana po uzoru na američku brown-paper torbu, ali izrađena od vrhunske umjetne kože i oplemenjena zlatnim detaljima, dobila je izdašnu “denim” verziju kojoj teško možete odoljeti.
Ana Maria Ricov lansirala je kolekciju „Stone Bloom“ za proljeće/ljeto 2025. – priču o ljepoti koja se rađa u surovom pejzažu. Inspirirana cvjetovima koji opstaju na kamenu (pustinjska ruža, perasti karanfil, bijela kadulja, crveni mak), kolekcija slavi snagu i nježnost, jasno ocrtane u krojevima i tkaninama.
U glamuroznom ozračju hotela Zonar, modna pista nije bila samo prostor stila – bila je pozornica znanja, hrabrosti i stvaralačke zrelosti. Završna revija Učilišta PROFOKUS još jednom je pokazala zašto se ovo mjesto ne zove tek učilište, već kreativni inkubator budućih modnih profesionalaca. Spoj elegancije i edukacije pretočen je u večer koja je slavila i estetiku i suštinu – reviju koja se ne pamti samo po haljinama, već po ideji iza njih.
Hrvatski brend Robert Sever predstavio je novu resort kolekciju za sezonu ljeto 2025., utemeljenu na svakodnevnim potrebama suvremenih žena koje traže ravnotežu između estetike i praktičnosti. Kolekcija broji više od 50 novih modela, a fokusira se na odjeću prilagođenu različitim dnevnim situacijama – od poslovnih obaveza do večernjih izlazaka.
Zaboravite sve što ste dosad znali o vjenčanicama – Lokomotiva je ušla u bridal svijet s kolekcijom koja redefinira pojam mladenke. Nježna, snažna, romantična, ali i neukrotivo svoja, ova kolekcija ne nudi samo haljine – nudi stajalište, stil i slobodu. Prvi put modni brend Lokomotiva donosi bridal kolekciju koja izgleda kao da je izašla iz snova, ali s potpisom stvarne žene.
Kad se termometar popne iznad trideset stupnjeva, svaka klasična poslovna kombinacija odjednom postane pravi izazov. Sako koji je nekada bio sinonim za profesionalnost i moć sada može djelovati kao nepremostiva prepreka u borbi protiv vrućine. No, to ne znači da se morate odreći stila, profinjenosti ili autoriteta koji poslovni look donosi. Naprotiv, ljetna poslovna garderoba može biti savršeno skladna, udobna i izrazito chic – ako znate kako birati i kombinirati ključne komade.
U svijetu mode, gdje površina često govori više od sadržaja, Nataša Mihaljčišin ostaje rijedak primjer dizajnerice koja – i nakon više od trideset godina predanog rada – ne prestaje istraživati dubine izraza, granice tijela i značenje odjeće. Njezine kolekcije nisu tek vizualne senzacije, već misaoni prostori. One su poetski ispisane stranice koje se ne čitaju očima, nego kožom, dušom, dahom.
U raskošnom ambijentu Venecije, gdje povijest, umjetnost i romantika kroje najsnažnije modne priče, domaći modni brend Duchess predstavio je svoju novu kampanju koja je prošli vikend ukrala svu pažnju prolaznika, turista i modne publike.
Od gradskih terasa u srcu Zagreba, poput Botaničkog vrta ili Tkalčićeve ulice, do lounge barova na obali u Splitu ili Dubrovniku, slavimo ga na ljetnim zabavama, vjenčanjima ili kao idealan predah na plaži, a svjedoče o tome i nasmijana lica, instagramske priče i sve češći toasti u njegovo ime.
Rijeka, grad koji živi na raskrižju kultura i povijesti, skriva mnoštvo skrivenih dragulja i nezaobilaznih atrakcija koje će vas osvojiti na prvi pogled.
Kada govorimo o zaštiti kože od štetnih UV zraka, SPF kreme su neizostavan saveznik u svakodnevnoj njezi. No, osim samog faktora zaštite (SPF), jedna od važnih odluka koje moramo donijeti jest koju formulu kreme odabrati – gel, losion, sprej ili možda neki drugi oblik? Svaka od tih formula nosi svoje prednosti, mane i specifičnosti koje utječu ne samo na način nanošenja, nego i na učinkovitost zaštite, osjećaj na koži te dugoročnu njegu. Ako ste se ikada pitali koja je formula najbolja za vas, donosimo detaljan vodič koji će razjasniti sve nedoumice i pomoći vam da pametno izaberete.