Nevjerojantna nova informacija: Kostimi iz serije Wednesday inspirirani su rumunjskom Zarom
Kostimi iz serije Wednesday zaista su fantastični, no nikad nećete pogoditi gdje je kostimografkinja te Netflixove hit serije pronašla inspiraciju.
17 listopada 2023
NETFLIX
17 listopada 202315:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Ako ste i vi, poput nas, fan serije Wednesday, imamo informaciju koja će vas raspametiti. Fantastični kostimi iz serije Wednesday, u kojima je Jenna Ortega odlično utjelovila ulogu mračne tinejdžerice iz obitelji Addams, bogato su inspirirani slavnim high street brendom, odnosno njihovim dućanom koji se nalazi u – Rumunjskoj.
Ovu neočekivanu informaciju otkrila je sama kostimografkinja Colleen Atwood, koja već godinama surađuje s Timom Burtonom, a koja je za svoj rad već četiri puta nagrađena prestižnom nagradom Oscar. Na projektu koji se pokazao kao veliki hit, Colleen je surađivala s Markom Sutherlandom, a njihov je zadatak bio modnim jezikom prevesti odjeću lika Wednesday u sadašnjost. Kako je izgledao proces?
Kostimi iz serije Wednesday spoj su komada iz šezdesetih s high street modom
Nakon što je pročitala scenarij, Colleen Atwood je razgovarala sa zvijezdama serije, Jennom Ortegom i Emmom Myers koje predstavljaju potpune suprotnosti.
“Nismo htjeli da Enid izgleda samo smiješno te da stalno bude u pastelnim bojama. Znali smo da će Wednesday biti odjevena u crnu i bijelu boju no nismo željeli da postane crno-bijela karikatura”, objašnjava kostimografkinja te dodala da je bez obzira na školske uniforme koje likovi nose u seriji željela naglasiti osobnost svakog od likova.
Colleen Atwood je izuzetno ponosna na detalje koje je osmislila za Wednesday, poput Petar Pan ovratnika, vikorijanski dugačkih suknji i školske kravate koja ima bijele detalje, a prisjeća se i kako je došla na ideju za crno-bijelu vestu s kvadratićima, koju u jednoj epizodi nosi gospođica Addams.
“Sjećam se da sam bila u Zari u Rumunjskoj i imali su pune štendere sličnih pulovera”, izjavila je kostimografkinja za Variety i dodala: “Pomislila sam – kao da su znali da dolazim! To je bilo fantastično jer sam stalno bila u potrazi za novim crno-bijelim komadima”.
Kostimi iz serije Wednesday u novoj sezoni mogli bi nas iznenaditi
Premda će druga sezona i u modnom smislu pratiti raspoloženje obitelji Addams, kostimografkinja najavljuje da nas očekuje puno iznenađenja. Ponajviše kad su Wednesday i njezina majka Morticia Addams u pitanju.
Još nije potvrđeno koji se sve glumci vraćaju u drugoj sezoni niti kad će nove epizode osvanuti na Netflixu, no znamo jedno – ne možemo dočekati!
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.