Izgleda da nas očekuje modno rivalstvo najpoznatijih sestara na svijetu, onih iz klana Kardashian-Jenner! Modni brend Kylie Jenneruskoro planira osvojiti svijet.
Modni brend Kylie Jenner osmislit će isti ljudi kao i sestrama
Kylie je potpisala ugovor s Jensom i Emmom Grede, bračnim parom koji stoji Kiminog iznimno uspješnog brenda Skims i Khloéinog Good American.
“Djevojke imaju svaka svoju viziju”, rekao je jedan izvor. “One inspiriraju i bodre jedna drugu. Sve su tako različite i neovisne, ali si daju gomilu savjeta”.
Krajem 2019. Kylie Jenner je prodala 51% svoje marke kozmetike i proizvoda za njegu kože, Kylie Cosmetics tvrtki Coty za 600 milijuna dolara, zbog čega se taj njezin brend procjenjuje na 1,2 milijarde dolara.
Kylie često oduševljava modnim kombinacijama.FOTO: Instagram/kyliejenner
Kylie je jedva bila u tinejdžerskim godinama kad su ona i njezina starija sestra, model Kendall Jenner, 2012. godine u suradnji s PacSunom izdale vlastitu liniju Kendall + Kylie. Taj je ugovor istekao početkom ove godine.
Modni brend Kylie Jenner pokazat će njezinu viziju
“Kylie je oduvijek bila u modi i sve više napreduje”, rekao je modni insajder. “Uvijek je imala vrlo jasnu viziju“.
Kylie – koja je nedavno bila model za ljetnu kampanju Jeana Paula Gaultiera – je također novo zaštitno lice Dolce & Gabbana naočala i torbica, a Page Six javlja da ima još jednu modnu kampanju ove jeseni.
U siječnju je Kylie Jenner dospjela na naslovnice svjetskih medija kada je ponijela haljinu s jezivo realističnom lavljom glavom na Schiaparelli showu u Parizu.
Kylie u posljednje vrijeme mijenja svoj stil.FOTO: Instagram/kyliejenner
“Dobila je mnogo potvrda o tome što nosi i s kim je u partnerstvu”, rekao je izvor.
U međuvremenu, Kim je bila iskrena o tome kako je na njezin stil utjecao njezin vrlo javni razvod od Kanyea Westa, rekavši prošle godine: “Definitivno vidim što mi se sviđa, ali nikad nisam bila vizionarka“.
“Kanye bi došao i rekao: ‘Trebala bi si napraviti ovakvu frizuru. Trebala bi se našminkati ovako.’ To je njegov ljubavni jezik”, rekla je. “Pokušavam shvatiti tko sam ja u svijetu mode ili tko sam sama po sebi?”
Kylie Jenner, koja ima dvoje male djece – 5-godišnju kćer Stormi i 1-godišnjeg sina Airea – s bivšim dečkom Travisom Scottom, mijenja svoj javni imidž.
Trenutačno je povezuju s glumcem Timothéeom Chalametom, a u srpnju prošle godine priznala je da je operirala grudi prije nego što je dobila Stormi, zbog čega je požalila.
“Imala sam lijepe dojke, prirodne grudi. Jednostavno predivne. Savršena veličina, savršeno sve”, rekla je. “Voljela bih da ih nikada nisam operirala.”
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.