Barbie sa splitske rive: Hit komadi iz Zare Albinu pretvorili u slavnu lutku
Za potrebe snimanja, Albina se na jedan dan transformirala u Barbie.
25 srpnja 2023
INSTAGRAM: @ALBINA.MUSIC
25 srpnja 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Kad bi birali poznate Hrvatice koje bi mogle glumiti lutkicu Barbie, pjevačica Albina sigurno bi se našla na vrhu popisa. Poznatu mladu pjevačicu nije zaobišla Barbie-manija pa je povodom izlaska dugoiščekivanog filma u kojem glavne uloge imaju Margot Robbie i Ryan Gosling, fanove razveselila video objavom u kojoj glumi slavnu lutku.
Hit komadi iz Zare poslužili su kao inspiracija
U video objavi Albina uz zvuke hit pjesme “Barbie World” koju Nicki Minaj i Ice Spice izvode u suradnji s bendom Aqua, izlazi iz velike Barbie kutije i kreće osvajati splitske ulice.
Uz odlične efekte za koje je zaslužan kreativac David (na Instagramu: @davideogrphy), na snimci možemo vidjeti kako samopouzdano osvaja rivu i svijet oko sebe mijenja pozitivnim stavom i ružičastom bojom. Za stajling koji je Albinupretvorio u slavnu lutkicu zaslužna je nova kolekcija Zara x Mattel koja je od dana kad se pojavila u trgovinama tog popularnog hugh street brenda, doslovce letjela s polica.
Koji su hit komadi iz Zare zaslužni za Albininu transformaciju?
Prije snimanja videa koji je oduševio njezine fanove, Albina je zavirila u Zaru te odabrala nekoliko hit komada iz Barbie kolekcije.
Uski crni kombinezon istaknuo je “Barbie figuru” poznate pjevačice dok je zlatni remen sa raznim privjescima, među kojima je i slovo B, poslužio kao točka na i atraktivnog outfita.
Crni kombinezon s prorezom na trbuhu, Albina je iskombinirala s ružičastom torbicom u obliku vreće i ružičastim natikačama s visokom potpeticom.
Loading ...
Još vijesti iz svijeta mode, ljepote, filmova, glazbe, serija, putovanja, svijeta celebrityja i kraljevskih dvora čitajte na Hello! Croatia.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.