Zara i Mattel pogodili ‘u sridu’: Kultni Barbie badić rasprodao se u samo jednom danu
Da Barbie manija zaista postoji dokazala je najnovija modna kolekcija nastala u suradnji brendova Barbie i Mattel.
18 srpnja 2023
PROFIMEDIA
18 srpnja 202319:00
Dina PlevnikZamjenica glavnog urednika / Deputy editor
Da je Barbie groznica zahvatila svijet svima je jasno, no jedan je poznati modni brend dokazao da je opsesija lutkicom koju u novom filmu glumi Margot Robbie ozbiljna i kod “odraslih djevojaka”.
U posljednjih nekoliko mjeseci Mattel i produkcijski tim filma Barbie udružili su se s brojnim poznatim brendovima i svijet preplavili ružičastom bojom pa smo tako doznali da zahvaljujući Airbnb-u imamo priliku boraviti u pravoj Barbie kući na plaži Malibu te da nam je potrebna cijela kolekcija ružičastih kozmetičkih proizvoda kako bismo u stvarnom životu zablistali poput slavne lutkice.
Kad je u internetskoj trgovini high street brenda Zara osvanula dugoočekivana modna suradnja s brendom Mattel, odrasle obožavateljice filma Barbie i Margot Robbie pohrlile su na stranicu, no zanimljivo je da najprodavaniji komad iz kolekcije – uopće nije ružičast.
Kolekcija Zara i Mattel otkrila je da svatko može biti Barbie
Zamišljena kao superžena koja može biti što god poželi – od doktorice do astronauta, lutkica Barbie savršeno je predstavljena u kolekciji popularnog modnog brendaZara koji je u suradnji s Mattelom osmislio izuzetno nosive modele koji će uskoro preplaviti gradske ulice.
Haljina pepita uzorka kakvu Margot nosi u filmu, ružičasti kombinezon, satenska pidžama, i mini haljina boje fuksije, samo su neki od komada koje su Barbie obožavateljice sa zadovoljstvom spremile u svoju virtualnu košaricu, no kao apsolutni hit kolekcije pokazao se crno-bijeli kupaći kostim koji je 1959. godine nosila prva Barbie, a koji je zapravo nevjerojatno atraktivan i nosiv “na ozbiljan način”.
Ovaj kupaći kostim, kakav u filmu nosi i Margot Robbie, u samo se nekoliko sati rasprodao u svim veličinama po cijeni od 35,95 eura, a ako ne možete prežaliti što ga niste “ulovili”, na Zarinoj se stranici možete upisati na listu čekanja i nadati se najboljem.
Do tad se možete utješiti retro naočalama ili crnim štiklama-natikačama koji su također dio kultnog stajlinga najslavnije lutke na svijetu.
Uživajte u još nekim hit komadima iz kolekcije koja je u samo jednom danu osvojila ljubiteljice ženstvene mode!
Uz elegantnu igru forme, boje i teksture, DeLight je otvorio reviju kolekcijom koja utjelovljuje suštinu moderne sofisticiranosti. Svaki izlaz na pistu bio je pažljivo osmišljena modna izjava, gdje se klasična estetika susreće s inovacijom i promišljenom održivošću. U fokusu su bile suknje i odijela – simboli moći, jednostavnosti i bezvremenske elegancije.
Kolekcija večernjih haljina brenda Katarina Mamić Design donosi savršeni spoj suptilne elegancije i snažnog modnog izričaja. Dizajnirana za ženu koja zrači samopouzdanjem, kolekcija oživljava duh devedesetih kroz suvremenu, luksuznu estetiku.
Jasmina Arnautović by Jet Lag lansira kolekciju inspiriranu futurističkim luksuzom Dubaija, grada gdje se tradicija susreće s inovacijom. Minimalistički dizajn, premium materijali i funkcionalna elegancija čine ovu liniju savršenim odgovorom na potrebe suvremenog urbanog života.
Igor Todorović predstavio je novu kolekciju L’OVeRsized, dizajniranu za žene koje žele nositi komade koji osnažuju njihov identitet i naglašavaju njihovu samosvijest. Ova kolekcija spaja luksuzne materijale poput vune, svile i inovativnih tkanina, stvarajući harmoniju volumena i elegancije. Kroz L’OVeRsized, Todorović ostaje vjeran svojoj modnoj filozofiji, nudeći komade koji utjelovljuju snagu, sofisticiranost i bezvremensku ljepotu.
Martina Herak pomiče granice mode s novom kolekcijom koja spaja snagu, senzualnost i arhitektonske oblike. Kroz precizno oblikovane krojeve i kontrastne materijale, ona stvara suvremenu ženu koja osvoji pažnju svojom tišinom i prisutnošću.
Arileo je predstavio novu kolekciju koja slavi ženstvenost, snagu i autentičnost, spajajući oversize krojeve s naglašenim oblinama tijela. U paleti crne, bijele i ljubičaste, svaki komad odražava ravnotežu između jednostavnosti i sofisticirane moći, pozivajući žene da se osjećaju prepoznatljivo i snažno.
Ivana Jurić Design predstavila je kolekciju koja spaja luksuzne tkanine, inovativne krojeve i ručno izrađene detalje, stvarajući savršeni balans između elegancije i modernog dizajna.
Milutin Lađvić, dizajner iz Srbije, svojim radom u kolekciji "Provincijalac" pomiče granice modne industrije, kombinirajući održivost, kreativnost i društveni aktivizam. Kroz prenamjenu materijala, njegova kolekcija ne samo da promiče estetiku, već i etičke vrijednosti koje nadmašuju površinske trendove. Ovaj projekt pokazuje kako moda može biti sredstvo za promjenu, ostavljajući snažan dojam na pisti i izvan nje.
Do izražaja posebno dolazi Emina prirodna komunikacija, instinkt za intervju, sofisticirana prisutnost i sposobnost stvaranja konekcije s publikom, što ju čini ne samo atraktivnom suvoditeljicom, već ključnom figurom nove, dinamične ere emisije.