Da je nakit nešto sasvim više od pukog modnog asesoara, dokaz je i suradnja, a potom i prijateljstvo koje se rodilo između omiljenog domaćeg brenda nakita KaratJewelry i također mnogima omiljene radijske voditeljiceIvane Mišerić. Ivana i Rene Krasnić Velicki, vlasnica i dizajnerica Karata, upoznale su se prije pet godina jednog jesenskog vikenda u Osijeku, a ostalo je povijest. Slični karakteri, pogledi na život, sentiment i kreativnost, osim dugoročne poslovne suradnje, iznjedrili su i predivno prijateljstvo između dvije žene, a nova kolekcija nakita naziva Manifesto oda je prijateljstvu, zajedničkim uspomenama, ljubavi i ostvarenju snova.
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Ivana Mišerić svojevrsna je muza Karat Jewelry-a, a Manifesto je plod zajedničkih kreativnih ideja ove radijske voditeljice i Karatovog tima. Zajedničkim snagama i isprepletenim vizijama stvorena je kolekcija koja odražava Karatovu estetiku, Ivanin duh, osobnost i stil, uz dašak njenih omiljenih boja, čime svaki komad nakita ostavlja bez daha. Svaki predmet u kolekciji Manifesto ima svoju priču, uokvirujući emocije putovanja ispunjenog prijateljstvom, ljubavlju i neizmjernom podrškom. To je dokaz o moći snova i vjerovanja da se oni ostvaruju ako ih njegujemo strašću i predanošću. Kolekcija donosi senzacionalne naušnice, chokere, narukvice i naušnice optočene cirkonima te setove nakita koji pršte u bojama.
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Kolekcija Manifesto poziva da se upustite u osobno putovanje, da zagrlite ljepotu povezanosti u životu i ostvarite vlastite snove. Da je kolekcija pun pogodak, objašnjava i Rene Krasnić Velicki: „Dok nosite Manifesto, postajete dio duboke priče ispunjene magijom ostvarenja snova. Kolekcija je podsjetnik da kada se okružimo ljubavlju, podrškom i neumornim vjerovanjem, ostvarujemo svoj pravi potencijal i stvaramo svijet ispunjen ljepotom i inspiracijom.“
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Simbolika se proteže kroz svaki komad nakita iz kolekcije Manifesto. Tako, primjerice, ogrlica i narukvica s dvije divne lila karike simbolizira snagu prijateljstva, a tirkizni krugovi nepokolebljivu motivaciju i podršku. Time svaka emocija postaje opipljiva i vječni podsjetnik na snagu prijateljstva.
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Uzbuđenje zbog lansiranja kolekcije ne krije ni Ivana Mišerić: „Oduvijek smatram da proizvod iza kojega stoji velika emocija i promišljanje o ljudima koji će ga kupovati, uz znanje i viziju naravno, daju formulu uspjeha. Puno govori o brendu tko stoji iza njega i kako se brine o drugim ljudima, zato je Rene dala Karatu savršenu formu i zajedno s njima nosi ovu priču tako dobro i autentično. Fantastičan osjećaj je stvoriti nešto za sebe i druge na krilima prijateljstva i povjerenja.“
Ivana Mišerić i Karat Jewelry
Više o kolekciji Manifesto, nakitu koji nadilazi puki ukras i postaje simbol snage vlastitih snova i neprolazne veze među prijateljima, otkrijte na Instagram i Facebook profilu te web stranici brenda.
Još jedan dan, još jedna "kontroverzija" iz kuhinje internetskih woke aktivista koje vrijeđaju – ni manje ni više nego – traperice. Da, dobro ste pročitali. Ovaj put na meti im je Sydney Sweeney, glumica koju svijet poznaje po sjajnim ulogama u serijama Euphoria i White Lotus, a sada i po, navodno, “problematičnim” trapericama iz kampanje American Eaglea.
U svijetu luksuzne mode, gdje se svaki potez mjeri u milijardama i svaka promjena izaziva seizmičke pomake u kreativnim krugovima, vijest da LVMH razmatra prodaju brenda Marc Jacobs zvuči kao kraj jednog poglavlja — ili možda početak mnogo uzbudljivijeg nastavka.
Kultni crveni potplat, simbol odvažnosti, luksuza i vječne elegancije, od kolovoza je napokon dostupan i hrvatskim zaljubljenicama u modu. Maison Christian Louboutin, sinonim za vrhunsku parišku sofisticiranost, otvorio je svoja web-shop vrata novim europskim tržištima, među kojima se od ovog mjeseca nalazi i Hrvatska.
Kada krajem kolovoza sunce obasja kamene stube pored Grand hotela Bonavia, Rijeka prestaje biti samo luka i kulturno središte – tada postaje prava prijestolnica mode. U petak, 29. kolovoza s početkom u 20.30 sati, 17. izdanje manifestacije Riječke stepenice ponovno donosi spoj visoke mode, mladih talenata, održivosti i kreativne ekonomije – potvrđujući status najvećeg modnog događaja u Hrvatskoj.
U doba kada se reklama ne mjeri prema estetskoj vrijednosti, nego prema razini ideološke podobnosti, američka glumica Sydney Sweeney — poznata po ulogama u serijama Euphoria i The White Lotus — uspjela je učiniti nešto gotovo zaboravljeno: nasmijati, zavesti i iznervirati "pravednike" jednim jedinim potezom markera.
Na vrhu piramide luksuza, gdje se glamur ne broji u karatima već u milijardama eura, nešto se opasno klima. LVMH – neupitni vladar modne industrije, sinonim za prestiž, kvalitetu i nedostižnu eleganciju – suočava se s krizom koja više nije samo „trenutna tržišna oscilacija“. Ovo je ozbiljan zaokret u narativu luksuza kakvog poznajemo. I to ne bilo kakvog luksuza, već onog pod čijim okriljem se nalaze imena poput Louis Vuittona, Diora, Celine, Fendija i Givenchyja.
Dok većina sportaša grmi snagom, on dominira tišinom. Dominik Livaković, čuvar hrvatske mreže i čovjek kojem se vjeruje kad sve ovisi o jednoj lopti, postao je zaštitno lice trećeg poglavlja globalne kampanje "Protect Your Craft" luksuznog brenda MACKAGE. Ovaj put nije riječ samo o odjeći – riječ je o filozofiji života.
U sezoni kada tražimo lagano, prozračno, promišljeno i lijepo – stiže MIAMIA. Novi hrvatski modni brend dizajnerice Mie Bakunić spaja jednostavnost, eleganciju i svrhovitost u kolekciji koja ne prati trendove, nego ritam žene koja zna što želi.
Kad kažeš Feminnem, prvo se sjetiš pop hitova i nastupa koji su obilježili 2000-e, ali i Eurosonga, gdje su Neda Parmać i djevojke iz grupe blistale više puta. Karijera ove talentirane pjevačice trajala je kroz brojne glazbene projekte, ali sada Neda plijeni pažnju i na jedan sasvim drugačiji način.
Kad hrvatska kraljica interijera Mirjana Mikulec spakira kofere i ode u London, znamo da slijedi nešto posebno. Ovoga puta, u srcu britanske prijestolnice, ušla je u prostor od samo 40 kvadrata i pretvorila ga u šarmantni dom koji osvaja na prvi pogled.