HELLO
HELLO! #HelloItsMe

U vremenu koje ne dopušta zastajanje, Liješevićeva interpretacija „Tri sestre“ poziva nas da se zadržimo u sebi. U nježnoj tišini kazališne dvorane publika će gledati ne samo Čehova, nego i vlastite živote. Redatelj pristupa tekstu kao živom biću koje diše u skladu s vremenom i ljudima koji ga utjelovljuju, pa tako glumci ne skrivaju sebe iza likova nego dijele svoje osjećaje, iskustva i sjećanja.

PROČITAJTE: Deni Sanković za HELLO! – Severina kao Euridika, a ja kao Orfej – možda baš u suvremenom mjuziklu

„Tri sestre, ja“ postaje prostor u kojem se osobno i kolektivno stapaju u jedno – mjesto gdje glumac i publika zajedno traže smisao unutar trajne ljudske potrebe za blizinom.

„Tri sestre, ja“ Borisa Liješevića: Dijeljenje sebe i svog života, svojih osjećaja i boli u trenutku zajedništva s publikom

Tri sestre koje govore našim glasom

Predstava „Tri sestre, ja“ u riječkom HNK-u nije klasična interpretacija Čehova. Ona se razvija kao proces u kojem glumci, vođeni Liješevićevom vizijom, pronalaze odjeke poznate drame u vlastitim životima. Redatelj ne inzistira na tekstualnoj vjernosti nego na emocionalnoj iskrenosti, na suočavanju sa sobom kroz prizmu Čehovljevih junakinja. U tom smislu, ključna tema predstave postaje ljudska duša – ono neuhvatljivo i često potisnuto što izranja kad nestanu maske.

„Tri sestre, ja“ Borisa Liješevića: Dijeljenje sebe i svog života, svojih osjećaja i boli u trenutku zajedništva s publikom

Dramaturg Dimitrije Kokanov ističe da projekt „Tri sestre, ja“ ne gradi novu priču, već otvara polje iskustva. Između Čehova i današnjih glumaca uspostavlja se suživot, mozaik osobnih ispovijesti koje zajedno tvore kolektivni glas. Svaka rečenica, svaka tišina i svaki pogled na pozornici postaju svjedočanstvo o tome kako se Čehov i dalje nastanjuje u nama – u našim odnosima, bolima, neizgovorenim riječima.

„Tri sestre, ja“ Borisa Liješevića: Dijeljenje sebe i svog života, svojih osjećaja i boli u trenutku zajedništva s publikom

U toj scenskoj ispovijesti sudjeluju članovi ansambla Hrvatske drame – Olivera Baljak, Ana Marija Brđanović, Aleksandra Stojaković Olenjuk, Jelena Lopatić, Sabina Salamon, Nika Grbelja, Petar Baljak, Denis Brižić, Damir Orlić, Jasmin Mekić, Deni Sanković i Mario Jovev. Kostimografkinja Marina Sremac, scenograf Igor Vasiljev i autor glazbe Damir Urban stvaraju scenski svijet koji ne ilustrira nego podržava emociju, dok suradnik za pokret Denes Debrei i oblikovatelj svjetla Dalibor Fugošić dopunjuju taj intimni ton predstave.

„Tri sestre, ja“ Borisa Liješevića: Dijeljenje sebe i svog života, svojih osjećaja i boli u trenutku zajedništva s publikom

Ono što „Tri sestre, ja“ razlikuje od ostalih predstava jest njezina iskrenost. U vremenu prepunom projekcija, Liješević se vraća osnovi – ljudskosti. Njegove „sestre“ više ne žive samo u Čehovljevu svijetu, nego u našemu. One nisu likovi iz prošlosti nego žene današnjice, izgubljene i ranjive, ali i snažne u svojoj potrazi za smislom. U njima prepoznajemo sebe, a u njihovim riječima svoje vlastite tišine.

„Tri sestre, ja“ Borisa Liješevića: Dijeljenje sebe i svog života, svojih osjećaja i boli u trenutku zajedništva s publikom

Predstava „Tri sestre, ja“ igra 27., 28., 29. i 30. listopada, a zahvaljujući suradnji s Flixbusom, publika iz Zagreba moći će besplatno doputovati na premijeru.


Oznake:

Aleksandra Stojaković Olenjuk Ana Marija Brđanović Anton Pavlovič Čehov Boris Liješević Boris Liješević redatelj Can't take my eyes over you Čehov Čehov Tri sestre Čehov u Rijeci Dalibor Fugošić Damir Orlić Damir Urban Denes Debrei Deni Sanković Denis Brižić Dimitrije Kokanov dramaturgija Dubravka Vrgoč gluma glumačka emocija glumačka energija glumačka interpretacija glumačko iskustvo glumačko stvaralaštvo HNK Rijeka hrvatska drama hrvatska kazališna premijera hrvatska kazališna scena hrvatska kultura hrvatska kultura 2025 hrvatska scena hrvatska umjetnost hrvatsko kazalište Igor Vasiljev introspektivna predstava Jasmin Mekić Jelena Lopatić kazališna duša kazališna emocija kazališna estetika kazališna inspiracija kazališna izvedba kazališna poezija kazališna predstava kazališna premijera kazališna premijera Rijeka kazališna priča kazališna publika kazališna refleksija kazališna režija kazališna scena kazališna sezona kazališna sezona Rijeka kazališna umjetnost kazališna umjetnost Hrvatske kazališna večer kazališni ansambl kazališni događaj kazališni kolektiv kazališni mozaik kazališni proces kazališni program kazališni redatelj kazališni trenutak kazališni život kazališno iskustvo kazališno zajedništvo kazalište 2025 kazalište i publika kazalište kao ogledalo kazalište Rijeka kazalište života klasična drama kolektivno iskustvo kultura kulturna scena kulturni događaj kulturni događaj Rijeka kulturni kalendar ljudska duša ljudska emocija Luka Toman Marina Sremac Mario Jovev moderna interpretacija Čehova Nika Grbelja ogledalo olivera baljak Petar Baljak predstava u Rijeci premijera Rijeka reinterpretacija Čehova režija riječki događaj riječki HNK riječki HNK predstava riječki HNK sezona riječko kazalište Sabina Salamon suvremena drama suvremeno kazalište Tri sestre Tri sestre 2025 Tri sestre HNK Rijeka Tri sestre ja Tri sestre predstava umjetnički projekt umjetničko stvaranje umjetnost

druge vijesti

biljke za božić

Genijalni blagdanski pokloni koji rastu, traju i pričaju priču: Upoznajte čarobne kokedame brenda Hangin’ garden

Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.

Design

05 prosinca 2025