Boje koje bude sjećanja: Retro jesen kakvu još nismo doživjeli
Postoje trenuci kada se odjevni komad pretvara u uspomenu. Kada boja podsjeća na miris djetinjstva, kroj vraća u davne obiteljske albume, a detalj otvara vrata priči koju smo gotovo zaboravili. Upravo na toj magiji počiva nova jesenska kampanja brenda Reserved, nazvana Once Upon a Time.
Ona nije tek modna priča – to je kolekcija u kojoj se susreću svakodnevica i san, prošlost i sadašnjost. Reserved se ovoga puta poigrao nostalgijom, vraćajući nas u razdoblje od pedesetih do osamdesetih godina, ali bez doslovnog kopiranja. Inspiracija je samo polazište, dok je stvarna čarolija u reinterpretaciji – u snažnim linijama power dressinga, neočekivanim kombinacijama boja i tekstura te krojevima koji su istodobno retro i potpuno suvremeni.
Široka ramena, pencil suknje, mini haljine s velikim mašnama, karirani uzorci i hlače na zvono stvaraju atmosferu u kojoj se prepoznaje duh nekih prošlih desetljeća, ali u izvedbi koja pripada današnjim ulicama i životu. Kolekcija posebno naglašava moć boja: smeđa u svim nijansama postaje kraljica jeseni, dok je prate burgundi, šljive, bobičasti tonovi, maslinasto zelena i tamnoplava. Neočekivane kombinacije – poput karamele s plavom ili burgundija s ružičastom – daju ovoj liniji svježinu i modernu dinamiku.
Tkanine same pričaju priču: brušena koža, čipka, vuna i sitni prugasti uzorci bude osjetila i donose slojeve značenja. Svaki detalj – od torbe do nakita – osmišljen je tako da naglasi karakter cijele kolekcije i omogući lako stvaranje izražajnih kombinacija, kako za svakodnevne šetnje, tako i za posebne trenutke.
Once Upon a Time nije samo modna kampanja – to je poziv da u odjeći pronađemo vlastite emocije. Da se prisjetimo gdje smo bili, tko smo postali i što želimo zadržati u svom stilu. Jer moda, kad je ovako iskrena, nikada nije samo ukras – ona postaje zapis naših priča, komadić vremena koji nosimo na sebi.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.