Nova modna priča koja spaja snagu, baštinu i suvremenu eleganciju – sve o kolekciji koju svi čekaju
Svaka sezona donosi jednu modnu priču koja privuče pažnju više od ostalih, a ove jeseni to je nesumnjivo suradnja koja u fokus stavlja snagu žene, povezanost s kulturnom baštinom i suvremeni minimalizam. Radi se o novoj H&M kolekciji u suradnji s meksičkom dizajnericom Lorenom Saravijom, poznatom po kreacijama koje odražavaju njezine korijene, ali i duh moderne, samosvjesne žene.
„Kada sam osnovala svoj brend, željela sam stvoriti nešto izrazito meksičko, što odražava kvalitetu, besprijekoran kroj i suvremeni stil. Nadam se da će se svaka žena u mojim modelima osjećati osnaženo“, izjavila je Saravija, naglašavajući kako njezina moda proizlazi iz autentične povezanosti s identitetom i pričom koju nosi svaka žena.
Nova kolekcija sastoji se od 29 odjevnih komada koji balansiraju između snage i senzualnosti. U njoj se mogu pronaći traper jakne i hlače – komadi po kojima je Saravija već prepoznatljiva – kao i večernji modeli poput drapiranih bluza i haljina otvorenih leđa.
U cijelosti, kolekcija je posveta Meksiku: kroz radne materijale, detalje koji podsjećaju na tradicionalno zanatstvo te accessories koji pričaju osobne priče – poput kaubojskih čizama, šešira širokog oboda i nakita inspiriranog obiteljskim nasljeđem.
.
„Ono što najviše cijenim kod Lorene jest način na koji vješto crpi inspiraciju iz svoje baštine kako bi stvorila nešto svježe i autentično. Postoji prelijepa povezanost s njezinom zemljom, spojena sa suvremenom elegancijom“, izjavila je Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.
Ova suradnja donosi garderobu koja je u isto vrijeme urbana, svestrana i nosiva u različitim prilikama. Od dnevnih kombinacija za grad do večernjih izdanja koja odišu elegancijom – kolekcija pokazuje da suvremena žena može biti snažna, slobodna i profinjena u jednom.
Kolekcija H&M x Lorena Saravija bit će dostupna online od 16. listopada 2025., a sudeći po reakcijama, ovo je jedan od onih modnih datuma koji će mnogi s nestrpljenjem čekati.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Stigla je dugoočekivana zimska kolekcija brenda MINAMI. Riječ je o hrvatskom brendu koji je zadnjih pet godina dosljedan svojoj filozofiji spajanja profinjenosti i jednostavnosti. Naime, u svakom njegovom komadu vidljiva je ravnoteža između jasnog, oblikovanog kroja te opuštene siluete, stvarajući pritom prepoznatljiv osjećaj bezvremenskog luksuza koji naglašava modernu ženstvenost.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.
Postoji nešto gotovo meditativno u darivanju biljke – osobito one koja je u isto vrijeme i skulptura, i dizajnerski predmet, i živi podsjetnik na pažnju koju ste nekome posvetili. Upravo zato posljednjih godina sve više kreativnih duša otkriva ljepotu kokedama, delikatnih zelenih kugli omotanih mahovinom koje izgledaju kao da lebde između prirode i umjetnosti.