Holivudska glumica Kate Beckinsale javno je istupila i podnijela tužbu protiv producenata akcijskog trilera Canary Black, snimanog na više od 130 lokacija diljem Hrvatske, uključujući Zagreb i Rovinj. Tvrdi da su je tijekom snimanja izlagali fizički opasnim uvjetima, unatoč ozbiljnoj ozljedi koljena koju je zadobila na setu krajem 2022. Film je premijerno prikazan na Amazonu u listopadu 2024., ali problemi su započeli puno ranije. Beckinsale je tada zadobila puknuće meniska lijevog koljena. Liječnici su nakon operacije izričito zabranili bilo kakve napore, bez trčanja, čučnjeva, skakanja i akrobacija.
Prema sadržaju tužbe, producenti su te preporuke ignorirali. Glumicu su, tvrdi, nastavili tjerati da izvodi fizički zahtjevne scene, bez adekvatne medicinske podrške i uz radne dane koji su trajali i do 15 sati. Posebno je pažnju privukla poruka njezine agentice Shani Rosenzweig producentu Johnu Zoisu, u kojoj stoji: ‘Ako pokušavate ubiti osobu, odlično vam ide’. Iako je Zois navodno priznao da je situacija ‘neodrživa‘, ništa se nije promijenilo, tvrdi Beckinsale.
Tužba je prvotno podnesena anonimno krajem 2024., no prošlog je mjeseca glumica odlučila javno istupiti i objaviti poruke s produkcijom koje, kako tvrdi, potvrđuju da je sve bilo podređeno tempu snimanja i profitu.
Produkciju tuži zbog nemara, emocionalnog zlostavljanja i fizičkog napada, a optuženi su produkcijska kuća Anton Entertainment Media Services Inc. i producent John Zois.
Film je sniman u Zagrebu, koji u ovom slučaju ne glumi fiktivni grad, već samog sebe, što je rijetkost u holivudskoj produkciji. Snimalo se na poznatim lokacijama: Trg bana Jelačića, Maksimirski stadion, tunel Grič i Cvjetni trg, dok je Rovinj na platnu prikazan kao Tokio.
Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
Dokumentarni film redateljskog dvojca Biljane Tutorov i Petra Glomazića, nastao uz hrvatsku kreativnu i produkcijsku podršku, uvršten je u prestižni World Cinema Documentary Competition, donoseći globalnoj publici intimnu i borbenu priču majke i kćeri koje čuvaju svoju planinu i identitet.
Serijal Apetitlih, koji već tri nedjelje na HRT1 u 16:50 vodi gledatelje na kulinarsko putovanje kroz povijest i okuse, postao je jedno od najugodnijih televizijskih iznenađenja sezone. Reakcije publike jasno pokazuju da su autori pogodili savršenu mjeru između edukativnog i zabavnog sadržaja. Od putovanja vlakom nekadašnjim rutama Austro-Ugarske, do mirisa tradicionalnih jela koja se prenose generacijama, serijal uspijeva istodobno probuditi nostalgiju i inspirirati gledatelje da sami zavire u stare kuharice svojih baka.
83. izdanje Zlatnih globusa donosi najveći broj nominacija za film One Battle After Another, ulazak vampira u utrku za prestižne nagrade i - po prvi put u povijesti - posebnu kategoriju za podcaste.
Pjevačica Feminnema otvoreno je progovorila o vjeri, obitelji i društvenim temama, a njezine objave izazvale su podijeljene reakcije na društvenim mrežama.
Trajno isključenje Dalibora Matanića iz DHFR-a mnogi već nazivaju presedanom u domaćoj filmskoj industriji, ali i jasnom porukom o nultoj toleranciji prema nasilju i zloupotrebi moći u profesionalnom okruženju.