Opatija u znaku poduzetništva: Pogledajte tko je osvojio titulu Poduzetnika godine
Ovog vikenda Kristalna dvorana Hotela Kvarner u Opatiji bila je domaćin najprestižnijeg događaja za poduzetnike Primorsko-goranske županije – svečane dodjele nagrada "Bilanca uspjeha 2024."
Ovaj događaj, koji je privukao mnoge ugledne goste, obilježen je slavljenjem izvrsnosti, inovacija i doprinosa poduzetnika koji su svojim radom oblikovali gospodarski život regije. Posebna dimenzija ovogodišnje dodjele bila je i u znaku obilježavanja 180 godina hrvatskog turizma, koji je započeo upravo u Opatiji, gradu domaćinu i suorganizatoru manifestacije.
Među mnogobrojnim uzvanicima našli su se i gradonačelnici Opatije i Rijeke, Fernando Kirigin i Marko Filipović, zamjenica župana Primorsko-goranske županije Marina Medarić, izaslanik predsjednika Vlade Robert Blažinović, te pročelnice Primorsko-goranske županije Alessandra Ban, Edita Stilin, Ermina Duraj, Izabela Linčić Mužić. Uz njih su bili i dr. Boris Nemec, Davor Bilman, Ivana Delač, Barbara Štrbac, Kristina Burja, Dino Bubičić, Ivana Mamilović i mnogi drugi.
Prije same dodjele, gosti su na terasi Hotela Kvarner uživali u izvedbama Marka Tolje, uz bezvremenske hitove Franka Sinatre i Ive Robića.
Dodjelu je vodila Barbara Udovičić, uz podršku kolegice Jane Bubnič Arčanin, dok su za bogat glazbeni program bili zaduženi izvođači iz Primorsko-goranske županije: Damir Kedžo, Marko Tolja, Antonijo Krištofić, Vjeko Ključarić, Eni Jurišić, Nikolina Tomljanović, Sabrina Hebiri i Sergej Božić, uz izvedbe plesača zagrebačkog kluba „Mint“ pod vodstvom Maria Jukića. Tijekom večeri izvođene su pjesme koje su obilježile tri ključna glazbena festivala u Opatiji – Doru, Melodije Istre i Kvarnera te Opatijski festival.
Večer je imala i humanitarni karakter – prikupljane su donacije za Udrugu za sindrom Down „Rijeka 21“, a zahvaljujući velikodušnosti uzvanika i tvrtki, prikupljeno je značajnih 13.100 eura.
Nagrada za Poduzetnika godine pripala je tvrtki JGL d.d., koja je svojim inovacijama i predanošću postala lider u farmaceutskoj industriji, kako u Hrvatskoj, tako i šire. Nagradu je u ime JGL-a primio izvršni direktor Mislav Vučić, kojemu je uručena statua koju je izradila Zlatarna Dodić, zlatna poluga investicijskog zlata Goldman Graffa, zlatna karta Croatia Airlinesa, vaučer osobnog liječnika tvrtke Alpha Medic, te slika umjetnice Mirne Sišul. Svi dobitnici dobili su i poklone Vinarije i destilerije Rossi te Vinarije Enosophia.
JGL d.d. je također osvojio nagradu u kategoriji „najbolji poduzetnik Grada Rijeke“ i „Izvoznik godine Primorsko-goranske županije“, dodatno potvrdivši svoj utjecaj na međunarodnom tržištu. Nagrade su dodijeljene i brojnim drugim poduzetnicima iz cijele županije, među kojima su Plodine, Imperial Riviera, Jadran Crikvenica, Katarina Line, Brodogradilište Viktor Lenac, GP Krk i drugi.
Dobitnike je odabralo posebno povjerenstvo na čijem je čelu bio dekan Ekonomskog fakulteta u Rijeci, prof. dr. Saša Drezgić, a prema službenim podacima FINA-e, čime je osigurana objektivnost i transparentnost izbora.
Vrhunac večeri uslijedio je na samom kraju, kada je Mario Battifiaca, zajedno s pjevačima i plesačima koji su nastupali te večeri, uz podršku gradonačelnika i načelnika iz Primorsko-goranske županije, izveli svojevrsnu himnu primorskog kraja – pjesmu “Prošeći se po Kvarneru”.
Nakon službene ceremonije, uzvanici su se nastavili družiti na after partyju u Angiolina Baru u Opatiji, uz Damira Kedžu i Antonija Krištofića.
Ova prestižna manifestacija održana je pod pokroviteljstvom Grada Opatije, Grada Rijeke, Primorsko-goranske županije, Ministarstva gospodarstva, Ministarstva turizma i sporta, te uz podršku Hrvatske gospodarske komore, Obrtničke komore Primorsko-goranske županije, Ekonomskog fakulteta u Rijeci, Turističke zajednice Kvarnera i Grada Rijeke, Ugostiteljske škole Opatija i mnogih gradova i općina u županiji.
Generalni pokrovitelj „Bilance uspjeha“ bila je tvrtka Lürssen Design Center Kvarner, a projekt su podržali i HEP, NEXE Grupa, DUX Nekretnine, Ribli, Carwiz, Goldman Graff, Zlatarna Dodić, ACI, Janaf, JGL, Ceramiche Mariner, Vinarija Enosophia, Vinarija i destilerija Rossi, Pepsi, San Pellegrino, Acqua Panna, Pago, Pivovara Daruvar, DBoki, Jadrolinija, Erste Banka, Alpha Medic, Restaurant Molo Opatija, Krie, AZ Control, Hrvatske ceste, Opia Vision Center, Croatia Airlines, Piko, Liburnia Hotels & Villas, Puplica, Thlassotherapia Crikvenica i Kavana Renard Rijeka.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.