Je li ovo najbolja osvetnička haljina od doba princeze Diane? J.Lo pokazala Benu što je izgubio
Svijet nikad neće zaboraviti crnu haljinu u kojoj se lady Di pojavila nakon šokantnog intervjua koji je pokrenuo razvod s princom Charlesom. Srebrno izdanje J.Lo mogli bismo nazvati modernom, holivudskom verzijom osvetničke haljine.
Jennifer Lopez samo je jedna od milijuna žena koje su bivšem dale drugu priliku u nadi da će njihova veza napokon dobiti sretan završetak kojem su se nadale, da bi se pritom grdno razočarale. Kako je javna osoba, doživljaj razočaranja još je veći jer su mediji mjesecima predviđali ovaj razvod, a društvene mreže većinski stale na stranu Bena Afflecka jer je svima bilo “simpatično” kako je mrzovoljan u njezinom društvu. Stoga ne čudi da je na prvom pojavljivanju na crvenom tepihu nakon pokretanja postupka razvoda, Jennifer Lopez osvanula u bombastičnom izdanju, kojim kao da je htjela poručiti da će dati sve od sebe da ne provede vrijeme u očajavanju. Osvetnička haljina Jennifer Lopez podigla je veliku prašinu na Filmskom festivalu u Torontu, kao i na društvenim mrežama koje su proteklog vikenda preplavile fotografije seksi pjevačice i glumice u haljini koja ne ostavlja puno mašti.
Osvetnička haljina Jennifer Lopez – što sve o njoj znamo?
Na filmskom festivalu Toronto International Film Festival Jennifer Lopez osvanula je u glamuroznom i neočekivanom izdanju – u maksi srebrnoj haljini potpuno otvorenoj na oba boka, s četiri crne mašne sa svake strane.
Haljina koja ne ostavlja puno mašti, sa srebrnim zrcalnim komadićima, djelo je jesensko/zimske kolekcije modne dizajnerice Tamare Ralph, a 55-godišnjoj J.Lo stajala je kao salivena.
Bivšeg nije bilo ondje da ju vidi
Jennifer Lopez u Toronto je stigla kako bi prisustvovala premijeri filma “Unstoppable”u kojem ona glumi, a Ben Affleck se spominje kao jedan od producenata.
Ben Affleck se nije pojavio na premijeri, već je za to vrijeme snimljen u Los Angelesu.
Jennifer Lopez je prije dva tjedna podnijela papire za razvod od glumca s kojim je prvi put bila zaručena 2004. godine.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Osvježite svoj stil uz popularne brendove Converse i Vans i iskoristite ekskluzivnu promociju u kojoj pri kupnji dva artikla drugi, jeftiniji, plaćate samo 0,10 eura.
Nova holiday kolekcija “Je suis à moi” brenda Moé donosi nježnu, ali snažnu poruku o ženi koja živi u skladu sa sobom i svojim ritmom, ženi koja ne traži tuđe potvrde i ne podliježe očekivanjima drugih, već u potpunosti pripada sebi i prostoru u kojem se osjeća najposebnije – u vlastitoj koži. Kolekcija, koja spaja profinjeni satenski sjaj, delikatnu talijansku čipku i siluete koje grle tijelo bez da ga sputavaju, zamišljena je kao oda intimnosti, ritualu samoće i slavlju vlastite snage i elegancije. Tri komada – NUIT, FLEUR i ÂME – simboliziraju tri stanja žene: njezinu noć, njezin procvat i njezinu dušu, dok svaki kroj evocira trenutke koje žena posvećuje samo sebi, svojoj nježnosti, svojoj snazi i svojoj tihoj eleganciji.
Ponekad se najvažnije stvari događaju u tišini. U kratkom trenutku prije žurbe, u dahu koji se produbi kad se sve drugo stiša, u onom osjećaju kada znaš da ne moraš nikamo stići da bi bila dovoljno. Upravo iz tih trenutaka nastala je nova MIAMIA kolekcija jesen/zima 2025./2026., “Trenutak koji traje”, zamišljena kao prostor u kojem žena može usporiti, biti prisutna i birati ono što joj istinski odgovara.
Newyorški metro – mjesto susreta, kontrasta i neočekivanih priča – sada je i inspiracija za najnoviju Métiers d’Art kolekciju Chanela. „Metro pripada svima. Studenti, tinejdžeri, inovatori, državnici – svi ga koriste. Poput filmskih junaka, svaki od njih piše svoju priču kroz ono što nosi“, opisuje Matthieu Blazy, umjetnički direktor modnih aktivnosti Chanela.
Nova eNVy room Bridal 2026 kolekcija predstavlja najveće i najraznovrsnije izdanje brenda do sada, a otvara i novo poglavlje u kojem se prepoznatljiv dizajnerski rukopis nadograđuje smirenim i promišljenim smjerovima. Kolekcija nastaje kao rezultat dugogodišnjeg razvoja estetike koja je brendu donijela snažnu poziciju u domaćoj bridal modi, a temelji se na jasnoj konstrukciji, pažljivo biranim materijalima i stabilnom osjećaju mjere.
Proljeće 2026. donosi kolekciju koja spaja ikonične siluete, reciklirane materijale i inovacije u održivosti, uz platformu za dijalog i promjene unutar modne industrije.
U svijetu gdje se moda sve rjeđe doživljava samo kao odjeća, a sve češće kao osobna poetika i manifest kreativnosti, CHANEL je povukao potez koji će se dugo prepričavati. Kuća je službeno objavila da je A$AP Rocky – glazbenik, glumac, ikona stila i čovjek koji podjednako lako mijenja ritam kao i estetike – postao njihov novi ambasador. I dok se modni svijet još pita može li nešto ovako biti očekivano, odgovor je jednostavan: kada je u pitanju Rocky, neočekivano je postalo njegov zaštitni znak.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.