Daria Korić objavljuje svoj novi samostalni singl “Čekaj i strpi se” i svojim autentičnim stilom i upečatljivim vokalom privlači sve veću pozornost publike
Kantautorica Daria Korić relativno je nova na glazbenoj sceni, ali svojim autentičnim stilom je zaintrigirala mnoge glazbene urednike. Svoj rad nastoji podijeliti sa što većom publikom koja ne ostaje ravnodušna na njezinu iskrenu i emotivnu prirodu koju pretače u glazbu.
Kako napominje sama autorica, sve njezine pjesme su biografske i to je ono što Dariju izdvaja od ostalih glazbenih izraza koji se pojavljuju na našoj glazbenoj sceni.
„U jednoj fazi života sam se uhvatila u klopci zvanoj “čekanje”, vrtjela sam se u krugu mrtvila i nadanja ali bez djelovanja. Tada sam shvatila da je čekanje kavez u kojem ne želim provoditi vrijeme dok život juri pored mene. Svatko ima svoje načine napuštanja mjesta u kojima se guše, a moj način prolaženja kroz sve izazove je pjesma“, izjavila je Daria koja se nada da će pjesma “Čekaj i strpi se” pronaći svoj put do onih koji se u njoj prepoznaju.
Na ovaj glazbeni uradak referirala se i poznata hrvatska pjesnikinja Sanja Baković koja je napisala sljedeće:
“Svako je od nas barem jednom u životu pao u vlast razarajuće čežnje neuzvraćene ljubavi koju je nekako valjalo preživjeti, u kojoj bi bilo lijepo ostati, a iz koje valja bježati i spašavati živu glavu. O tom gorko-slatkom iscrpljujućem stanju u kojem se miješaju žudnja i bol, govori novi singl kantautorice Darije Korić. Pjesmom “Čekaj i strpi se” Daria Korić predstavlja se kao cjelovita umjetnica, kao pjesnikinja, skladateljica i pjevačica. Njezin tamni i snažni baršunasti glas koji zahvaća duboko u škrinju emocija u ovoj skladbi u potpunosti dolazi do izražaja u maniri velikih ženskih vokala svjetskih razmjera. “Čekaj i strpi se” pjesma je o pobuni bića koje više ne želi čekati, ne želi sebe beskonačno držati u kutu, ne želi se umrtviti jer bi to dovelo do one opasne točke kada se gasi svaka moguća vitalnost. Ako govorimo o poeziji, pjesnički jezik Darije Korić profinjen je i značajno nadilazi uobičajene trendove uglazbljene poezije. Autorica nam prilazi kroz jasne slike, kroz proživljeno iskustvo i zato nam je bliska na sve načine, jer, nemoguće je stajati na mjestu i samo čekati, sreća je u kretanju, u novim perspektivama. “
Kao i kod prethodnih pjesama, autorica glazbe i teksta je Daria Korić, a za aranžman je zaslužan Rejhan Okanović. Uz njih, za dionice na violončelu je zaslužan Stin Lebar, dok je violu i violinu odsvirala Barbara Vlainić. Pijanist Tomislav Gojanović je odsvirao klavirske dionice.
“Čekaj i strpi se” prati i video spot za koji režiju i montažu potpisuje kazališni glumac i redatelj Romano Nikolić, dok je Direktor fotografije je Mario Delić. Glumice u spotu su Anita Matić Delić, Iva Kraljević i Marta Matoković. Majstor svjetla je Petar Strmečki. Za šminku je zaslužna Tena Bašić, dok je Studio Wox bio zadužen za frizuru.
Podsjećamo, Daria je napravila iskorak u glazbene vode objavom debitantskog singla „Ne brini“. Sva glazba koju stvara temelji se na njenom osobnom iskustvu.
Zagrebački Vintage Industrial Bar ove će zime biti epicentar domaće rock energije. PIPSCHIPS&VIDEOCLIPS, jedan od najutjecajnijih i najdosljednijih bendova hrvatske glazbene scene, rasprodali su svih pet najavljenih koncerata u rekordnom roku – a interes publike toliko je nadmašio očekivanja da je dodan i šesti datum, 3. siječnja 2026. Time Pipsi postaju prvi bend koji u povijesti Vintagea svira rezidenciju dugu čak šest uzastopnih večeri.
Advent u Zagrebu ove će godine obogatiti dolazak Dream Gospel Choira iz Harlema, zbora koji se u međunarodnim glazbenim krugovima smatra najzanimljivijim predstavnikom nove generacije gospela i koji će 17. prosinca 2025. u Koncertnoj dvorani Vatroslava Lisinskog održati koncert ispunjen energijom, emocijom i autentičnom američkom duhovnom tradicijom. Zagrebačka publika imat će priliku doživjeti večer u kojoj će moćni višeglasni vokali, slojevite harmonije i profesionalna izvedba spojiti duh Harlema i svečanu atmosferu predblagdanskog vremena.
Na Dori ne zablistaju samo izvođači — iza svake pjesme stoji cijeli mali svemir kreativaca koji su je napisali, skladali, oblikovali i udahnuli joj specifičan karakter.
HRT-ov stručni žiri, u sastavu eminentnih glazbenika i medijskih stručnjaka, odabrao je 24 finalista među rekordnim brojem prijava na Doru 2026. Broj prijavljenih pjesama i ove godine potvrđuje iznimno veliki interes za sudjelovanjem na najvećem glazbeno - scenskom spektaklu Hrvatske radiotelevizije. Na natječaj je pristigla 251 prijava.
Postoji nešto posebno u trenucima kada izvođač odluči ogoliti svoj zvuk, stati pred publiku bez slojeva produkcije i – doslovno – udahnuti novo lice pjesmama koje već znamo napamet. Upravo to će se dogoditi 17. prosinca, kada će jedan od najutjecajnijih imena domaće trap scene, Hiljson Mandela, po prvi put stati na pozornicu Kluba Sax s potpuno akustičnim setom, podržan novim live bendom MUNGO$i.
Mladi glazbenik Tomislav Marić ToMa ovih je blagdana pripremio posebno iznenađenje za svoju publiku – novu božićnu pjesmu “Božić je”, toplu i emotivnu skladbu koja već na prvo slušanje budi osjećaje zajedništva, radosti i blage melankolije, karakteristične za ovo najljepše doba godine.
Dvadeset godina nakon što su svojim nastupom uzdrmali pulski Amfiteatar, rock shock sastav Marilyn Manson ponovno se vraća u Hrvatsku, ne ostavljajući prostora za ravnodušnost. Ovaj glazbeno scenski fenomen već desetljećima izaziva fascinaciju, a u Arenu Zagreb stiže 16. srpnja 2026. u sklopu turneje “One Assassination Under God”. Ulaznice su u prodaji od petka, 5. prosinca, u sustava Eventima.
U trenutku kada se gradovi obavijaju svjetlosnim zlatom, a zrak postaje mekši, gotovo opipljiv od očekivanja, Filip Dizdar vraća se na glazbenu scenu s pjesmom koja u sebi nosi toplinu zatvorenog kruga obitelji i nostalgičan miris blagdanske noći. Njegova nova božićna pjesma „Ovaj Božić“ nije tek još jedan sezonski naslov — ona je intimna, pažljivo građena priča koja označava njegov povratak nakon duže diskografske pauze, ali i početak novog stvaralačkog ciklusa.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.