HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Brend poznat po osvježenju i dobroj atmosferi, Somersby, predstavlja dva nova okusa koji odgovaraju na sve raznovrsnije preferencije potrošača: Somersby Malina Limeta te Somersby Bazga  Limeta 0.0. Somersby Malina Limeta uvodi voćnu i blago citrusnu notu u alkoholni segment, dok Bazga  Limeta 0.0 dodatno osnažuje bezalkoholnu ponudu brenda, u kategoriji koja bilježi snažan rast, osobito među mlađim potrošačima i urbanom publikom koja traži alternativu standardnim gaziranim pićima. Oba okusa dizajnirana su kako bi odgovorila na sezonsku potražnju za svježinom, ali i na šire promjene u navikama potrošnje.

Somersby-99 Hello Magazine Croatia

Naši novi proizvodi razvijeni su kako bismo odgovorili na sve veći interes za raznolikošću okusa ali i za bezalkoholnim opcijama za različite prilike, bilo da se radi o druženjima nakon posla, festivalima, piknicima ili svakodnevnom opuštanju s prijateljima. Reagiramo na trendove, ali ostajemo vjerni Somersby filozofiji: zaigran, prirodan i okus koji se pamti,” izjavio je Armin Seferović, brend menadžer Somersbyja.

Lansiranje novih proizvoda prati sveobuhvatna podrška, od in-store vidljivosti, digitalnih kampanja i promotivnih aktivnosti, do strateškog pozicioniranja u HoReCa i retail kanalima. Fokus je na maksimalnoj dostupnosti i prepoznatljivosti na mjestu kupnje, uz aktivnu komunikaciju koja potiče probu i angažman.

PROČITAJTE: Somersby – Cider Broj 1 u Hrvatskoj osvojio važnu nagradu

Somersby, najprodavaniji cider na hrvatskom tržištu i dobitnik priznanja Best Buy Award, ovim širenjem portfelja potvrđuje svoje vodeće mjesto i nastavak ulaganja u inovaciju i izgradnju kategorije.


druge vijesti

svaki put ina

Kako tehnologija i umjetna inteligencija mijenjaju način na koji putujemo?

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.

Tech

15 prosinca 2025

de llure

Savršen božićni poklon za fashionistice: Dizajnerski nakit koji spaja luksuz, stil i bezvremenost

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.

Shopping

15 prosinca 2025

sam u kući

Od filmske nostalgije do domaćeg božićnog hita: Legendarna pjesma iz filma “Sam u kući 2” dobila službeni hrvatski prepjev

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.

Glazba/Festivali

15 prosinca 2025

Kraj woke ludosti u 2026. Hello Magazin Croatia Hrvatska

Povratak realnosti u televiziji i medijima: Kraj woke ludosti u 2026.

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.

Film/TV

15 prosinca 2025