
Mladi princ George preuzima prve kraljevske zadatke uz pomoć princa Williama
Nasljednik britanskog prijestolja uskoro će zajedno s ocem sudjelovati u aktivnostima za pomoć beskućnicima, nastavljajući tradiciju princeze Diane.
13 prosinca 2025

Kate je dokazala da imati profinjen i luksuzan stil ne znači nužno nositi svjetski poznate brendove.
Kate Middleton je već godinama poznata po svom profinjenom, klasičnom i promišljenom modnom stilu. I dok pažljivo bira dizajnere koji odražavaju njezin status, ulogu i osobni ukus, postoje neki poznati brendovi koje, unatoč njihovoj globalnoj slavi, nikada nije nosila. Evo četiri takva primjera koji se nikada nisu našli u njezinoj garderobi.
Poznat po glamuru, seksepilu i drskim krojevima, Versace je jedan od najprepoznatljivijih talijanskih luksuznih brendova. Bio je čest izbor pokojne princeze Diane, koja je ujedno bila bliska prijateljica samog Giannija Versacea. No, za razliku od Diane, Kate Middleton nikada nije viđena u odjeći s potpisom ovog brenda. Razlog je najvjerojatnije u tome što Versaceov karakteristični stil – izraženi krojevi, intenzivne boje i naglašena silueta, ne odgovara njezinoj estetici koja naginje suptilnoj eleganciji te klasičnim linijama.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kada je riječ o visokoj modi, ime Dior se prirodno povezuje s mnogim slavnim članovima plemstva. Christian Dior je, primjerice, dizajnirao haljinu za 21. rođendan princeze Margaret, a Grace Kelly, princeza od Monaka, bila je toliko vezana za ovaj brend da je čak objavljena knjiga posvećena njezinim Dior kombinacijama. Ipak, iako je Kate Middleton uzor elegancije današnjice, nikada nije nosila Diorove kreacije.
Dok brojni članovi kraljevske obitelji imaju kolekcije luksuznih satova iz kuća poput Rolex, Audemars Piguet ili Patek Philippe, Kate Middleton ostaje vjerna jednom jedinom modelu, elegantnom Cartier Ballon Bleu satu. Sat je klasik s decentnim dizajnom koji savršeno odgovara njezinom nenametljivom stilu. Zanimljivo je da nikada nije viđena s bilo kojim drugim luksuznim brendom satova, što dodatno potvrđuje njezinu dosljednost u modnim odabirima.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Kada je obuća u pitanju, Kate Middleton često bira udobne i sportske kombinacije za neformalne prilike i humanitarne događaje. No, iako su Converse tenisice globalni modni klasik i omiljeni odabir mnogih slavnih, Kate ih nikada nije nosila. Umjesto toga, u njezinim casual kombinacijama najčešće viđamo brendove kao što su Nike i Adidas koji uspješno spajaju udobnost, funkcionalnost i estetsku jednostavnost.

Umjetna inteligencija sve je prisutnija u našim životima, a njezina primjena iz dana u dan postaje raznolikija. AI više nije samo alat za analizu podataka ili industrijsku automatizaciju sada sudjeluje u kreativnosti, glazbi, komunikaciji i svakodnevnim navikama. Unatoč čestim raspravama o prednostima i rizicima, jedno je sve jasnije: kada se koristi odgovorno, AI može povezati ljude na načine koji su prije bili nezamislivi.
15 prosinca 2025

U potrazi za božićnim poklonom koji nije tek još jedan predmet, već promišljena gesta, modno osviještene žene uvijek traže isto: estetiku, kvalitetu i priču. De’llure je upravo takav izbor, nakit koji ne viče, ali se pamti. Brend koji dolazi iz “tvornice luksuza” zagrebačke obitelji Prahir u sebi nosi onu rijetku ravnotežu između suvremenog minimalizma i suptilnog glamura, idealnu za fashionistice koje znaju da je pravi stil uvijek nenametljiv.
15 prosinca 2025

Božići devedesetih nezamislivi su bez Kevina McCallistera, njujorških ulica i bezvremenske pjesme All Alone On Christmas koja se zauvijek urezala u kolektivnu blagdansku memoriju. Upravo je taj filmski klasik ove godine dobio novo, domaće ruho – i to potpuno legalno, uz službeno odobrenje američkih nositelja autorskih prava.
15 prosinca 2025

Nakon gotovo dva desetljeća, fanovi kultne serije Sex and the City s nestrpljenjem su dočekali nastavak And Just Like That…, očekujući onu čaroliju, humor i emocionalnu povezanost koja je originalnu seriju učinila legendarnom.
15 prosinca 2025

Godina 2026. označava prekretnicu u svijetu televizije i zabave. Nakon godina dominacije tzv. “woke” narativa, kada su LGBTQ+ likovi, rodne ideologije i politički korektne poruke preplavile ekran, industrija polako, ali sigurno počinje vraćati ravnotežu i fokus na ono što publika doista želi gledati. Statistike iz GLAAD-ovog izvještaja Where We Are on TV jasno pokazuju trend: gotovo 41% LGBTQ+ likova s prethodnih sezona neće se vraćati u 2026. – rezultat ne toliko cenzure koliko poslovnih odluka i prirodnog završetka serija, ali u očima mnogih kritičara, ovo simbolizira kraj ere prisilne ideološke uključenosti u mainstream zabavi.
15 prosinca 2025