Kako preživjeti gubitak bliske osobe? Zašto vjerujemo? Može li se biti praktična vjernica i pripadnica lgtbq zajednice? Jesmo li zaista inkluzivni kad su u pitanju osobe s invaliditetom, vjernici i nevjernici? Odgovore na ova i slična pitanja vezana uz duhovnost pokušava odgovoriti novi, zimski broj hrvatskog izdanja najpoznatijeg svjetskog časopisa Elle koji je od na kioscima do ožujka sljedeće godine.
Ana Bulut Križić zvijezda je naslovnice Ellea
Hrvatski Elle i dalje je najdeblje lifestyle izdanje na hrvatskom tržištu – od 260 luksuznih stranica prepunih inspirativnih priča, čak 60 stranica posvećeno je modi, a 200 stranica istražuje VJERU VS. DUHOVNOST te pokušava odgovoriti na pitanje u što i zašto vjerujemo. Junakinje cover price kao i uvijek pažljivo su odabrane: Arijana Lekić-Fridrih, možda najpoznatija solo rider aktivistkinja, koja – unatoč tome što već dvije godine prkosi moliteljima – tvrdi da s kršćanima dijeli mnoge moralne vrijednosti, Lucija Marković koja svoj queer identitet želi spojiti s duhovnim, Greta Grakalić Rački, teologinja koja je na set došla s djetetom, koje je sa svojom suprugom udomila prošle godine, prepuna ljubavi, nježnosti i brige, razumijevanja za sve oko sebe, te zvijezda naslovnice – Ana Bulut Križić, anđeo i inspirativna žena, koja boluje od cerebralne paralize, a želi biti model. Osoba kojoj karte nisu podijeljene u samom startu kao većini nas dokazala je da može biti sve što hoće – i supruga, i majka koja će sa mnom tijekom snimanja podijeliti vrlo tipične frustracije i blagodati majčinstva, i djevojka koja izlazi u klubove, i fakultetski obrazovana žena, pa na kraju – i (role) model.
Vjerujemo u autentičnost
“Želimo li zaista biti inkluzivni? Možemo li? I što nas, zapravo, u tome sprečava i kad su u pitanju osobe s invaliditetom i vjernici i nevjernici? Odgovore smo potražili u našim tekstovima, u fotografijama, među filmovima, pjesmama, sve u želji da ono u što mi u Elleu najviše vjerujemo – autentičnost – bude vaša najveća snaga. Zvijezda Elleove naslovnice Ana se ni u jednom trenu snimanja nije požalila: a kad je konačno i došla na red za snimanje, i stala, uz napor koji osoba koja nema takvu vrstu fizičkog izazova ne može ni zamisliti, na zamišljeno mjesto, uspravno, mirno, shvatili smo da ispred nas stoji nevjerojatna snaga, ali i talent – baš za modeling. Ana će kasnije našoj novinarki ispričati kako se cijeli život bori s predrasudama; od trena kad je upisala fakultet do danas, kad ljudi pretpostavljaju da ona nije Tomislavova supruga jer teže hoda; iako je mlada i prelijepa i prepametna; ljudi pretpostavljaju da mu je sestra ili prijateljica prema kojoj je posebno dobar. Pretpostavljaju i da Ana nije majka svom sinu, kojeg obožava kao i sve mame svoju djecu, ali koji ju i izluđuje. Ana govori na panelima, aktivna je u svim zajednicama kojih je odabrala biti dio: ona je ekonomistica, stručna suradnica za teme osoba s invaliditetom, hodočasnica, vjernica, putnica, ljubiteljica filma i- model. Njezino lice, da, ima onaj IT faktor, onaj je ne sais quois, pred kojim se i fotografi i umjetnici klanjaju, a njezina buduća karijera, u koju ne sumnjamo, odgovorite će na pitanje je li moda doista spremna biti inkluzivna.”, ističe glavna urednica Ellea Jelena Veljača, dodajući da je novi broj naravno prepun mode, novih trendova, beauty savjeta I priprema za partyje i uživanje u najljepšem dobu godine. Osim toga, autorice Ellea, poput Zrinke Pavlić, Ane Pecotić, Rajne Racs, donose i tekstove o tome što nam znače novogodišnje odluke, kako su se simboli kršćanstva transformirali u modne dodatke, kako se moda nosi s pojavom umjetne inteligencije, zašto je Tajland i dalje omiljeno odredište trendesetera, koja su it mjesta za ovogodišnje skijanje te što zvijezde otkrivaju u 2025.godini.
Odabirom trendova, priča, intervjua, glazbe, događanja, kozmetike, namještaja, hrane, Elle i ove zime pokreće vašu unutarnju kreativnu silu!
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.