Na početku nove skijaške sezone Atomic je okupio ljubitelje skijanja i sporta na druženju sa svojom zvijezdom, Zrinkom Ljutić, svjetskom prvakinjom u slalomu u Intersport trgovini u Arena Centru u Zagrebu.
Zrinka Ljutić najavila je nadolazeću sezonu, družila se s posjetiteljima i govorila o pripremama i planovima za novu skijašku sezonu. Događanje je okupljenima omogućilo da upoznaju sportsku zvijezdu, čuju njezine priče iz svijeta vrhunskog skijanja te dobiju savjete kako se pravilno pripremiti za skijaške avanture.
Uvijek mi je posebno drago družiti se sa svima koji dijele ljubav prema skijanju. Ta atmosfera podsjeti me zašto sam uopće počela s ovim sportom. Atomic je moj dugogodišnji partner i njihova mi oprema daje sigurnost i povjerenje da mogu dati svoj maksimum.Veselim se i spremna sam za nove utrke. – izjavila je tim povodom Zrinka Ljutić.
Za zimu 2025./26. Atomic donosi kolekciju koja spaja inovativne tehnologije i dizajn s fokusom na performanse. Od vrhunskih skija i pancerica do naprednih sustava zaštite i prilagodbe pristajanja, novi proizvodi nude funkcionalnost i udobnost za skijaše svih razina i disciplina.
U novoj se kolekciji ističu skije Redster S9 Revoshock S opremljene tehnologijama skija Svjetskog kupa, dok svestran model za rekreativce Maverick 84 LT nudi stabilnost i jednostavno manevriranje. Tu su i vrhunske ženske skije Cloud Q LTD LT, Hawx Prime 120 S BOA pancerice, Four Pro M i L HD skijaške naočale, te Revent AMID kaciga za naprednu zaštitu.
Nova Atomic kolekcija dostupna je u Intersport trgovinama, a dolazak Zrinke Ljutić dodatno je potvrdio da je Intersport vodeća destinacija za skijaše i pouzdan partner najjačih skijaških brendova.
Intersport je oduvijek posvećen razvoju zimskih sportova, posebno skijanja. Zato imamo velik asortiman u tom segmentu. Ponudu za skijanje imamo zastupljenu u deset najvećih trgovina u Hrvatskoj, a putem webshopa dostupna je svakom kupcu u svakom gradu u Hrvatskoj. – izjavila je Tamara Grgić Erdeljac, direktorica Intersport Hrvatska.
Tijekom događanja posjetitelji su imali prilike sudjelovati u Atomic Ski Challengeu, interaktivnom izazovu na PlayStationu te pokušati pobijediti Zrinkin rezultat i osvojiti nagrade. Na dan predstavljanja, u svojoj poslovnici u Arena centru u Zagrebu Intersport je pripremio 20 % popusta na Atomic asortiman.
Početak nove sezone skijanja je sada službeno otvoren. Atomic i Intersport pozivaju sve ljubitelje zimskih sportova da novu sezonu započnu vrhunskom opremom i inspiracijom najbolje slalomašice svijeta.
Ekipa Judo kluba osoba s invaliditetom Ishi ovoga je tjedna boravila u francuskom Houlgateu, gdje se tijekom vikenda održava završni turnir iz serije natjecanja Europske judo unije namijenjenih judokama s invaliditetom. Hrvatsku na ovom prestižnom događaju predstavlja 15 sportaša Ishija, koji će snage odmjeriti s konkurencijom iz cijele Europe.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Prepoznatljiv po svojem glamuru i perfekcionizmu, stilist i modni vizionar Marko Grubnić ponovno demonstrira kako izgled može biti osobni potpis, manifest i umjetnička izjava.
U svijetu mode, gdje se vizije mijenjaju brže nego se ispisuju trendovski manifesti, odlazak darija vitalea iz versacea u manje od godinu dana djeluje poput munje koja nakratko rasiječe nebo pa nestane, ostavljajući za sobom više pitanja nego odgovora. Njegov kratki mandat pretvorio se u fantastično zgusnutu priču o ambiciji, industrijskim tektonskim poremećajima, estetskim sudarima i suptilnim političkim turbulencijama koje rijetko dospiju na površinu. A ipak, svaki detalj otkriva novu perspektivu o tome kako se velika modna kuća nosi s vlastitom prošlošću i budućnošću, pogotovo u trenutku kad promjena vlasništva neminovno pomiče sve unutarnje kotačiće.
Američka voditeljica otvoreno podržala zakon koji će zabraniti korištenje društvenih mreža mladima do 16 godina i poručila da taj potez štiti djecu od ovisnosti, pornografije i gubitka socijalnih vještina.