Znanje za budućnost: Ovogodišnja Game Changer konferencija fokus stavlja na primjenjivo, novo i korisno
U zagrebačkom Z Centru, 12. listopada, održat će se druga po redu Game Changer konferencija s više od 90 panelista koji će govoriti o gamingu, WEB3 tematici, AI, e-trgovini, kibernetičkoj sigurnosti i marketingu te još mnogim drugim interesantnim temama današnjice i budućnosti.
Ovogodišnje izdanjeGame Changer 2.0 konferencije održat će se 12.10.2023., u zagrebačkom Z Centru, a kao i do sada omogućit će: upoznavanje zanimljivih ljudi u jedinstvenoj prilici za povezivanjem, otkrivanje novih područja na koja se može proširiti poslovanje, unaprijeđenije postojećih vještina i pronalazak inspiracije. Game changer 2.0 karakteriziraju 3 riječi: primjenjivo, novo i korisno, a sve to u samo jednom danu kroz 5 dvorana CineStar centra te dvoranu u kojoj će se prezentirati novi projekti.Prva gejming i WEB3 konferencija promiče poslovne mogućnosti kroz nove prilike za transformaciju. Iz kuta gejminga, Game changer se fokusira na sva progresivna tehnološka područja kao što su AI, WEB3, e-trgovina, kibernetička sigurnost i marketing.
Game Changer: primjenjivo, novo i korisno
U kojem se smjeru ovaj svijet kreće, barem kada su digitalne transformacije u pitanju, otkrit će preko 90 stručnjaka s područja tehnološke industrije, znanosti, institucija, poslovnih zajednica, studenti i pojedinci koji planiraju sudjelovati u dinamičnom procesu digitalne transformacije. Cjelodnevni program odvija se u 5+1 CineStar dvorani, expo i Future bar zoni, gdje se ove godine očekuje više od 1.100 posjetitelja, uz preko 90 panelista i predavača vodećih u svojim područjima – sve u jednom danu.
Game Changer: Kibernetička sigurnost i AI
Goruće teme online zlostavljanja i kibernetičke sigurnosti bit će nadopunjene inicijativom amber alert, i novim mogućnostima koje donosi umjetna inteligencija u borbi protiv online zlostavljača. InnovateXcellence – Start-up stage donosi 6 startup progresivnih tech tvrtki, čiji će osnivači zajedno s timom ispred publike i eksperata iz različitih područja predstavljaju njihove inovativne projekte. Uz VR i AR interakcije u gaming okruženju, preko spremnosti industrije za cross platform pristup, kripto valuta, prema WEB3 vrućim temama, spotlight dvorane 4 bit će tema godine „AI ili black mirror – jesmo li sigurni i koliko dugo?“. O novim mogućnostima koje AR, VR i AI tehnologije donose e-trgovini, ulozi gejminga i WEB3 u razvoju e-trgovine, ulozi tehnologije u fitnessu i zdravim navikama uz primjenu principa gamifikacije, AI personalizaciji e-trgovine sa stajališta pametnog stanovanja, raspravljat će se u dvorani 5. Primjenjivosti principa gamifikacije u ekologiji, ljudskim resursima i aplikacijama, preko novih trendova u digitalnom dizajnu i animaciji (s fokusom na AI hype), rasta esporta i novog natjecanja s klasičnim sportovima, te budućnost reklamne industrije, teme su koje će posjetitelje okupirati u dvorani 6. Za posebno znatiželjne posjetitelje Game Changer konferencije osigurat će se i dvorana iznenađenja.
Nakon inspirativnog završetka redovnog dijela programa, sudionici i posjetitelji konferencije imat će priliku isprobati proizvode partnera konferencije te uz autentičnu atmosferu Game changer after party minglanja i originalne glazbene izvedbe, uživati u dobroj zabavi stvarajući nove veze i kontakte.
Detaljan plan i program predavanja ovogodišnjeg izdanja Game Changer konferencije dostupni su na: www.gamechanger.hr, a ulaznice putem sustava Entrio.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.