HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Vrhunci aukcije bila su neka od najvažnijih djela hrvatske klasične umjetnosti; primjerice remek djelo  Emanuela Vidovića „Chioggia – Canale della Vena“ prodano za 22.000 eura. Riječ je o rekordnoj transakciji za neko djelo Emanuela Vidovića u Hrvatskoj te drugoj najvišoj u javnim prodajama Vidovićevih djela internacionalno. Lot 37, ulje na platnu Vlahe Bukovca – „Studija za Ikara“ postigao je finalnu cijenu od 17.000 eura. Djela istaknutih predstavnika hrvatske moderne Bele Čikoša Sesije i Mencija Clementa Crnčića, također su ostvarila značajne prodaje. Lot 15, „Slikareva vila u Novom Vinodolskom“ Clementa Crnčića prodana je za 10.000 eura, dok je Čikoševo djelo „Četiri arhanđela“ (lot 88) postiglo izvrsnu cijenu od 8.000 eura.

Još je nekoliko djela istaknutih imena hrvatske umjetnosti postiglo rekordne iznose. Marijan Detoni i njegovi „Tamburaši“ – lot 38 prodani su za rekordnih 8.500 eura. Za djela Ivana Rabuzina vođene su vrlo zanimljive „bitke“ među licitatorima u dvorani, ali i onima koji su licitirali online i telefonski. Lot 2 Ivana Rabuzina i njegov „Zimski pejzaž“ je nakon čak 15 licitacijskih koraka postigao cijenu od 6.500 eura dok je lot br. 27 Slakovi postigao izvrsnu cijenu od 7.000 eura.

Sinoćnja aukcija probudila je i interes hrvatskog tržišta za nakitom i satovima. Važni dizajnerski komadi prodani su za vrlo visoke finalne cijene, od kojih se ističu lot 77, sat Romain Jeroma Moon DNA , prodan za 5.500 eura, ali i dojmljiv Damiani set naušnica i lančića – lot 65 po cijeni od 2.000 eura.

PROČITAJTE: Vrela aukcija – Kim Kardashian i slavni nogometaš uhvaćeni u flertu za skupocjeno umjetničko djelo

Artmarkova je Zimska aukcija očekivano izazvala značajan interes, a u Velikoj dvorani hotela Sheraton sudjelovalo je preko stotinu zainteresiranih licitatora i gledatelja, 15 telefonskih licitatora i čak 46 online licitatora. Interes za sinoćnju aukciju prešao je granice Hrvatske pa su sudjelovali i licitatori iz SAD-a, Njemačke, Mađarske, Ciprusa, Rumunjske, Srbije i Francuske

Zimskom aukcijom Artmark Croatia završava svoju prvu aukcijsku sezonu. U samo dva mjeseca organizirane su dvije aukcije, a rezultati su obećavajući. Sveukupna prodaja obje aukcije iznosi oko 450.000 eura, sa 130 prodanih lotova, više od 80 jedinstvenih pobjedničkih licitacijskih palica kao i 50 internacionalih licitatora.

U 2024. godini Artmark Croatia organizirat će 6 aukcija, prva od kojih će biti Proljetna Aukcija, 21. ožujka u hotelu Esplanade u Zagrebu.


druge vijesti

oscaki

Oscari napuštaju televiziju: Od 2029. ekskluzivno na YouTubeu

U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.

Film/TV

18 prosinca 2025

hippy garden

Četvrt stoljeća Hippy Gardena: Kako je vizija Đurđice Vorkapić postala simbol urbane elegancije

Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.

Modne vijesti

18 prosinca 2025

prahir

Zašto svi ovog Božića govore o Prahir nakitu i zašto je to najpoželjniji dar koji traje cijeli život?

U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.

Modne vijesti

18 prosinca 2025