Ovo su mnoge čitateljice čekale: Poznati hrvatski beauty portal izbacio kozmetičku liniju!
Ženski recenziRAJ pravi je fenomen na našim prostorima. Od malene Facebook grupe postao je snažan brend , i to upravo na krilima zajednice koju su okupili, ali i zadržali. Ponosni su što u njihovom rastu sudjeluju baš svi – doslovno.
Uspjeh Ženskog recenziRAJA kreće od pomalo pomaknute, no sjajne ideje osnivačice Mirne Matković, marljivog rada svih vrijednih suradnica, ali iskonske temelje ima u nastojanjima svake žene da se online poveže s drugim ženama baš kao što bi to učinila u pravom životu, iskreno i opušteno, sa svojom majkom, sestrom, kćeri, prijateljicom ili pak susjedom. Uspjeh ovog kolektiva ogleda se i u nesebičnoj želji žena da pomognu svojim iskustvom i savjetom ili pak zatraže iskrenu pomoć kad je potrebna. Malo poslovnih priča može se podičiti takvim zajedništvom i jedinstvom kakvo budi Ženski recenziRAJ, kao i inspiracijom koja iz nje proizlazi.
Godinama prateći puls zajednice, shvatile smo da naše članice vole svoj online kutak, ali jednako tako žele dio tog osjećaja prenijeti u svoju fizičku svakodnevicu. Krenulo je s rokovnicima, torbama za plažu, kemijskim olovkama, kalendarima… I svakog je proizvoda naprosto bilo premalo za toliki interes. Zatim je nastao Pink Romance, divan ružičasti liker s jestivim šljokicama koji je postao omiljeni dodatak ženskim druženjima, djevojačkim zabavama i druženjima. U pozadini svega uvijek se nalazilo pitanje – zašto Ženski recenziRAJ nema svoju kozmetiku?
Ženski recenziRAJ mjesto je u kojem se kozmetika živi. Raspravlja se o novitetima, daju preporuke, dijele savjeti, javljaju novosti i popusti brendova. Nakon što smo isprobale stotine proizvoda, ali i pročitale recenzije ostalih članica, shvatile smo da žene još uvijek nisu zadovoljne svojom kožom i da možemo bar pokušati to promijeniti. Tako smo odlučile svojoj zajednici zahvaliti kroz fantastične proizvode koji će mnogima uljepšati svakodnevicu, olakšati rutinu njege i inspirirati ih za prihvaćanje vlastitih posebnosti. Želimo da naše članice, sadašnje i buduće, imaju više trenutaka u danu u kojima se osjećaju baš svoje, savršene, zadovoljne i dovoljne. Za svaku romansu potrebna je iskra. Romansu s vlastitom kožom pobudit će Skin Romance.
Od ideje do realizacije
U suradnji s Olivalom kao proizvođačem kozmetike s tradicijom dugom gotovo 30 godina, prepoznat je krajnji potencijal takve ideje i iskristaliziran je projekt Skin Romance. Samim time, cjelokupan proces osmišljavanja, formuliranja i proizvodnje odvija se u Hrvatskoj – simbolično, uz mahom žensko vodstvo projekta i brojne stručnjakinje zadužene za stručnu i kreativnu realizaciju. Na samome početku BIPA je prepoznata kao izvrstan partner, stoga se ovi proizvodi mogu pronaći ekskluzivno u BIPA poslovnicama.
Skin Romance kolekcija obuhvaća pet proizvoda za njegu lica:
Skin Romance Watersweet Face Serum – serum s četiri oblika hijaluronske kiseline, peptidima, traneksamičnom kiselinom, pantenolom i vitaminom E doprinosi hidrataciji kože, osjećaju punoće i svježine te ublažavanju pojave bora.
Skin Romance Daily Need Gel Cream – lagana krema gelaste teksture sa 4 oblika hijaluronske kiseline, ekstraktom biljke Centella asiatica, niacinamidom i skvalanom hidratizira i hrani kožu te doprinosi umirenijem, ujednačenijem i čvršćem tenu. Brzo se upija i ne masti, a pogodna je za upotrebu ujutro i uvečer.
Skin Romance Two of Us Micellar Water – micelarna vodica obogaćena hidrolatom ruže, pantenolom i betainom nježno čisti šminku, proizvode za zaštitu od sunca i ostale nečistoće. Hidratizira i osvježava.
Skin Romance New Chapter Enzyme Peel – piling u prahu s voćnim enzimom papainom, niacinamidom i aloe verom pročišćava pore i pomaže zagladiti ten.
Skin Romance Equal to Bliss Face Mask – bogata i nježna ultrahidratacijska maska za lice s poliglutamičnom kiselinom, peptidima, uljem divlje ruže, aloe verom i vitaminom E pruža instantnu hidrataciju i svježinu.
Novom kolekcijom na tržištu želi se unijeti dašak pristupačnog luksuza u svakodnevnicu žena, a ujedno ponuditi kvalitetnu njegu svojevrsnim koktelima dokazano učinkovitih sastojaka. Suprotno sve jačem trendu monoformulacija (jedan sastojak u fokusu) i većih postotaka aktivnih sastojaka, prednost se daje odmjerenim formulacijama koje rutinu njege čine jednostavnijom. Cilj je postići da se korisnice zaljube prvenstveno u svoju kožu, ali i u svoje male spa doživljaje kod kuće, što se postiže bogatim, luksuznim teksturama i ugodnim, nježnim mirisima.
Od 2. studenog 2023. svi proizvodi dostupni su u BIPA poslovnicama diljem Hrvatske.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.