Ovo su mnoge čitateljice čekale: Poznati hrvatski beauty portal izbacio kozmetičku liniju!
Ženski recenziRAJ pravi je fenomen na našim prostorima. Od malene Facebook grupe postao je snažan brend , i to upravo na krilima zajednice koju su okupili, ali i zadržali. Ponosni su što u njihovom rastu sudjeluju baš svi – doslovno.
Uspjeh Ženskog recenziRAJA kreće od pomalo pomaknute, no sjajne ideje osnivačice Mirne Matković, marljivog rada svih vrijednih suradnica, ali iskonske temelje ima u nastojanjima svake žene da se online poveže s drugim ženama baš kao što bi to učinila u pravom životu, iskreno i opušteno, sa svojom majkom, sestrom, kćeri, prijateljicom ili pak susjedom. Uspjeh ovog kolektiva ogleda se i u nesebičnoj želji žena da pomognu svojim iskustvom i savjetom ili pak zatraže iskrenu pomoć kad je potrebna. Malo poslovnih priča može se podičiti takvim zajedništvom i jedinstvom kakvo budi Ženski recenziRAJ, kao i inspiracijom koja iz nje proizlazi.
Godinama prateći puls zajednice, shvatile smo da naše članice vole svoj online kutak, ali jednako tako žele dio tog osjećaja prenijeti u svoju fizičku svakodnevicu. Krenulo je s rokovnicima, torbama za plažu, kemijskim olovkama, kalendarima… I svakog je proizvoda naprosto bilo premalo za toliki interes. Zatim je nastao Pink Romance, divan ružičasti liker s jestivim šljokicama koji je postao omiljeni dodatak ženskim druženjima, djevojačkim zabavama i druženjima. U pozadini svega uvijek se nalazilo pitanje – zašto Ženski recenziRAJ nema svoju kozmetiku?
Ženski recenziRAJ mjesto je u kojem se kozmetika živi. Raspravlja se o novitetima, daju preporuke, dijele savjeti, javljaju novosti i popusti brendova. Nakon što smo isprobale stotine proizvoda, ali i pročitale recenzije ostalih članica, shvatile smo da žene još uvijek nisu zadovoljne svojom kožom i da možemo bar pokušati to promijeniti. Tako smo odlučile svojoj zajednici zahvaliti kroz fantastične proizvode koji će mnogima uljepšati svakodnevicu, olakšati rutinu njege i inspirirati ih za prihvaćanje vlastitih posebnosti. Želimo da naše članice, sadašnje i buduće, imaju više trenutaka u danu u kojima se osjećaju baš svoje, savršene, zadovoljne i dovoljne. Za svaku romansu potrebna je iskra. Romansu s vlastitom kožom pobudit će Skin Romance.
Od ideje do realizacije
U suradnji s Olivalom kao proizvođačem kozmetike s tradicijom dugom gotovo 30 godina, prepoznat je krajnji potencijal takve ideje i iskristaliziran je projekt Skin Romance. Samim time, cjelokupan proces osmišljavanja, formuliranja i proizvodnje odvija se u Hrvatskoj – simbolično, uz mahom žensko vodstvo projekta i brojne stručnjakinje zadužene za stručnu i kreativnu realizaciju. Na samome početku BIPA je prepoznata kao izvrstan partner, stoga se ovi proizvodi mogu pronaći ekskluzivno u BIPA poslovnicama.
Skin Romance kolekcija obuhvaća pet proizvoda za njegu lica:
Skin Romance Watersweet Face Serum – serum s četiri oblika hijaluronske kiseline, peptidima, traneksamičnom kiselinom, pantenolom i vitaminom E doprinosi hidrataciji kože, osjećaju punoće i svježine te ublažavanju pojave bora.
Skin Romance Daily Need Gel Cream – lagana krema gelaste teksture sa 4 oblika hijaluronske kiseline, ekstraktom biljke Centella asiatica, niacinamidom i skvalanom hidratizira i hrani kožu te doprinosi umirenijem, ujednačenijem i čvršćem tenu. Brzo se upija i ne masti, a pogodna je za upotrebu ujutro i uvečer.
Skin Romance Two of Us Micellar Water – micelarna vodica obogaćena hidrolatom ruže, pantenolom i betainom nježno čisti šminku, proizvode za zaštitu od sunca i ostale nečistoće. Hidratizira i osvježava.
Skin Romance New Chapter Enzyme Peel – piling u prahu s voćnim enzimom papainom, niacinamidom i aloe verom pročišćava pore i pomaže zagladiti ten.
Skin Romance Equal to Bliss Face Mask – bogata i nježna ultrahidratacijska maska za lice s poliglutamičnom kiselinom, peptidima, uljem divlje ruže, aloe verom i vitaminom E pruža instantnu hidrataciju i svježinu.
Novom kolekcijom na tržištu želi se unijeti dašak pristupačnog luksuza u svakodnevnicu žena, a ujedno ponuditi kvalitetnu njegu svojevrsnim koktelima dokazano učinkovitih sastojaka. Suprotno sve jačem trendu monoformulacija (jedan sastojak u fokusu) i većih postotaka aktivnih sastojaka, prednost se daje odmjerenim formulacijama koje rutinu njege čine jednostavnijom. Cilj je postići da se korisnice zaljube prvenstveno u svoju kožu, ali i u svoje male spa doživljaje kod kuće, što se postiže bogatim, luksuznim teksturama i ugodnim, nježnim mirisima.
Od 2. studenog 2023. svi proizvodi dostupni su u BIPA poslovnicama diljem Hrvatske.
Zamislite trenutak kada noćno nebo postane ogromno platno ispisano tisućama svjetlucavih tragova, a svaki od njih traje samo djelić sekunde, ali ostavlja dojam koji se pamti cijeli život, i upravo takvu magiju možete doživjeti od trećeg do četvrtog siječnja 2026. godine, kada će nebo iznad sjeverne hemisfere ugostiti kišu meteora Kvadrantidi, čiji vrhunac može doseći i do sto dvadeset meteora na sat.
Nagrada potvrđuje predanost Telemacha stvaranju poticajnog i uključivog radnog okruženja u kojem se različitosti prepoznaju kao snaga, a svi zaposlenici imaju jednake prilike za razvoj i rast.
Talijanski luksuz ponovno je u Zagrebu osvojio ljubitelje mode, donoseći spoj bezvremenske elegancije i suvremenog dizajna. Brend Furla, već gotovo stoljeće sinonim za profinjenu estetiku i vrhunsku izradu, predstavio je u svom zagrebačkom butiku najnoviju kolekciju jesen/zima 2025., uz ekskluzivni uvid u predkolekciju proljeće/ljeto 2026. Event je okupio poznata lica, modne entuzijaste i influencere, koji su među prvima mogli doživjeti raskošne siluete i sofisticirane materijale koji definiraju Furla potpis.
U toploj i blagdanskoj atmosferi Martimex parfumerije, mirisi, svjetlost svijeća i ugodno društvo isprepleli su se u savršenu kulisu posvećenu umjetnosti darivanja i bezvremenskoj eleganciji. Ovogodišnje ekskluzivno druženje posvećeno Maison Francis Kurkdjian otkrilo je kako mirisi mogu postati tihi, ali snažni nositelji emocija i osobnih priča, dok svaka nota evocira intimnost i sofisticiranost pariškog luksuza.
Novi nastavak kultne franšize donosi epsku priču o gubitku, obitelji i sukobima novih plemena na Pandori, uz revolucionarne vizualne efekte i iskustvo uranjanja u kinoformatima
20. božićni koncert ‘Želim život’ ponovno je pokazao snagu zajedništva, podrške i humanosti, dok prikupljena sredstva nastavljaju Aninu misiju spašavanja života i unaprjeđenja hrvatskog zdravstva.
Od 18. do 21. prosinca posjetitelji Ledenog parka mogu uživati u blagdanskom ugođaju, druženju s Djedom Božićnjakom i influencerima te istovremeno pomoći pučkim kuhinjama diljem Hrvatske.
U rovinjskom hotelu Lone jučer je sve prštalo od ljepote, a razlog je jubilarni, 35. izbor Kraljice Hrvatske 2025. za Kraljicu Svijeta. Nova Kraljica Hrvatske je Lana Lourdes Rupić iz Šibenika. Titula Prve princeze dodijeljena je Liv Šumak iz Zagreba, koja je uz lentu Prve princeze osvojila i lentu Kraljice elegancije. Druga princeza postala je Petra Vuleta iz Osijeka. Nina Mrvić iz Rijeke ponijela je titulu Kraljice osobnosti, Daniela Jagodić iz Rijeke osvojila je lentu Kraljice fotogeničnosti, dok je Korina Sviben iz Zagreba proglašena Kraljicom medija.
U povijesnom preokretu koji mijenja način na koji milijuni gledatelja diljem svijeta prate prestižne filmske nagrade, Oscari će od 2029. godine biti ekskluzivno emitirani na YouTubeu. Ova promjena označava kraj više desetljeća dugog prijenosa ceremonije na televizijskom kanalu ABC i početak nove ere u kojoj digitalne platforme preuzimaju primat u prijenosu velikih kulturnih događaja.
Obilježavanje dvadeset i pete obljetnice modnog brenda Hippy Garden predstavljalo je snažnu i promišljenu sintezu estetske dosljednosti, emocionalne dubine i suvremene urbane profinjenosti, kojom je još jednom potvrđena iznimna kreativna vizija dizajnerice Đurđice Vorkapić, autorice prepoznatljivog modnog rukopisa koji već četvrt stoljeća oblikuje žensku siluetu kroz prizmu snage, elegancije i suptilne mističnosti. Kroz jasno definiran estetski kod, koji ostaje vjeran vlastitim temeljima, a istodobno otvoren suvremenim interpretacijama, Hippy Garden kontinuirano stvara snažne urbane ikone, gradeći brend koji je istovremeno autentičan, prepoznatljiv i nepogrešivo svoj.
U blagdanskom razdoblju, kada se svakodnevica usporava, a toplina doma i obiteljske tradicije dolaze u prvi plan, pažnja se sve više usmjerava prema vrijednostima koje nadilaze prolaznost trenutka. Božić je vrijeme u kojem se vraćamo jednostavnim, ali snažnim osjećajima pripadnosti, zahvalnosti i bliskosti, a upravo u tim trenucima mali detalji poprimaju posebno značenje. U tom kontekstu, Prahir nakit već generacijama gradi svoju priču kao simbol trajnosti, emocije i profinjene elegancije.