Željka Ogresta i Dubravko Merlić prvi puta zajedno u novom serijalu “Svjetla pozornice” na HTV1
Hrvatska radiotelevizija (HRT) od utorka, 25. studenog na Prvome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV1) s početkom u 21:15 prikazuje novi dokumentarni serijal autora Mateja i Dubravka Merlića ”Svjetla pozornice” u kojem prvi put zajedno na malim ekranima nastupaju Željka Ogresta i Dubravko Merlić.
Nakon iznimno uspješnog dokumentarnog serijala “Moderna vremena”, koji se bavio dizajnom u Hrvatskoj od 50-ih do današnjice, na male ekrane dolazi svojevrsni nastavak – sedmodijelni dokumentarni serijal koji zahvaća isto razdoblje, a kroz temu popularne kulture na intrigantan način pokazuje razvoj hrvatskog društva u razdoblju od 1950-ih do 2020-ih.
Serijal koji su režirale Lana Kosovac i Dalija Dozet uz dokumentarno – arhivske segmente u svakoj epizodi ima i studijske dijelove u kojima će voditelji Željka Ogresta i Dubravko Merlić ugostiti zanimljive goste. Svaka epizoda predstavlja i obradu velikog hita pojedine dekade, a u prvoj epizodi mlada pjevačica Chriztel Renae Aceveda izvest će pjesmu iz pedesetih. U sljedećim epizodama u studiju nastupaju vokalna skupina LELEK, Nikolina Kovačević, Fani Solomun, Antun Aleksa (IDEM), Antonela Doko i Roko Crnić (Porto Morto). Aranžmani nekih od pjesama posve su novi, a potpisuje ih Matej Merlić. Pjevanjem pjesama iz hrvatske popularne kulture cilj je bio predstaviti mlade izvođače sa scene i tako ih dodatno etablirati.
„Svjetla pozornice“ su naš pokušaj da zavirimo i vratimo se u povijest i vidimo što je to ostalo od hrvatske baštine i identiteta od pedesetih godina na ovamo. Prije toga smo radili serijal „Moderna vremena“ koji je obrađivao isto razdoblje, a bio je vezan za dizajn i tu smo otkrili dosta zanimljivih stvari i činilo nam se da će i tema popularne kulture također biti zanimljiva – što je ostalo važno iz tog vremena da se može izdvojiti, od doba Jugoslavije pa od devedesetih do danas, vjerujem da ćemo gledatelje razveseliti i iznenaditi ovim serijalom“, ističe Dubravko Merlić.
Za Hrvatsku radioteleviziju serijal “Svjetla pozornice” proizvela je Castor Multimedia, a projekt je razvijen uz podršku Hrvatskog audiovizualnog centra. Partneri na projektu su Croatia Records, Zagreb Film te Muzej Grada Zagreba.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.