Željka Ogresta i Dubravko Merlić prvi puta zajedno u novom serijalu “Svjetla pozornice” na HTV1
Hrvatska radiotelevizija (HRT) od utorka, 25. studenog na Prvome programu Hrvatske televizije (HRT – HTV1) s početkom u 21:15 prikazuje novi dokumentarni serijal autora Mateja i Dubravka Merlića ”Svjetla pozornice” u kojem prvi put zajedno na malim ekranima nastupaju Željka Ogresta i Dubravko Merlić.
Nakon iznimno uspješnog dokumentarnog serijala “Moderna vremena”, koji se bavio dizajnom u Hrvatskoj od 50-ih do današnjice, na male ekrane dolazi svojevrsni nastavak – sedmodijelni dokumentarni serijal koji zahvaća isto razdoblje, a kroz temu popularne kulture na intrigantan način pokazuje razvoj hrvatskog društva u razdoblju od 1950-ih do 2020-ih.
Serijal koji su režirale Lana Kosovac i Dalija Dozet uz dokumentarno – arhivske segmente u svakoj epizodi ima i studijske dijelove u kojima će voditelji Željka Ogresta i Dubravko Merlić ugostiti zanimljive goste. Svaka epizoda predstavlja i obradu velikog hita pojedine dekade, a u prvoj epizodi mlada pjevačica Chriztel Renae Aceveda izvest će pjesmu iz pedesetih. U sljedećim epizodama u studiju nastupaju vokalna skupina LELEK, Nikolina Kovačević, Fani Solomun, Antun Aleksa (IDEM), Antonela Doko i Roko Crnić (Porto Morto). Aranžmani nekih od pjesama posve su novi, a potpisuje ih Matej Merlić. Pjevanjem pjesama iz hrvatske popularne kulture cilj je bio predstaviti mlade izvođače sa scene i tako ih dodatno etablirati.
„Svjetla pozornice“ su naš pokušaj da zavirimo i vratimo se u povijest i vidimo što je to ostalo od hrvatske baštine i identiteta od pedesetih godina na ovamo. Prije toga smo radili serijal „Moderna vremena“ koji je obrađivao isto razdoblje, a bio je vezan za dizajn i tu smo otkrili dosta zanimljivih stvari i činilo nam se da će i tema popularne kulture također biti zanimljiva – što je ostalo važno iz tog vremena da se može izdvojiti, od doba Jugoslavije pa od devedesetih do danas, vjerujem da ćemo gledatelje razveseliti i iznenaditi ovim serijalom“, ističe Dubravko Merlić.
Za Hrvatsku radioteleviziju serijal “Svjetla pozornice” proizvela je Castor Multimedia, a projekt je razvijen uz podršku Hrvatskog audiovizualnog centra. Partneri na projektu su Croatia Records, Zagreb Film te Muzej Grada Zagreba.
U zagrebačkom shopping centru King Cross svečano je otvorena nova L’Occitane trgovina – 15. po redu u Hrvatskoj i osma u Zagrebu. Ovaj korak približava prepoznatljivo provansalsko iskustvo njege i ljepote brojnim vjernim kupcima na vrhunskoj shopping lokaciji.
Blagdani su vrijeme okupljanja, zajedničkih trenutaka i opuštanja, a mnogi ih najradije provode uz gledanje omiljenih božićnih filmova i hit serija u krugu obitelji i prijatelja. Upravo zato Telemach ove godine dodatno obogaćuje blagdansko iskustvo svojih korisnika – vrhunskom TV zabavom bez ograničenja.
Blagdansko vrijeme nije samo razdoblje veselja i darivanja, već trenutak kada usporimo, posvetimo se sebi i drugima te podijelimo istinsku ljepotu darivanja. Keune, obiteljska tvrtka za njegu kose s tradicijom dugu gotovo stoljeće, vjeruje da najbolji darovi nisu samo lijepi, već promišljeni, osobni i darovani s namjerom, bilo da ih poklanjate najbližima, svom timu ili čak sebi. Lijepa kosa, ističu u Keuneu, nije samo izgled, već osjećaj, samopouzdanje i užitak u svakodnevnim trenucima, a upravo taj osjećaj ova blagdanska sezona stavlja u prvi plan.
Priprema se peto zagrebačko izdanje konferencije i pokreta koji mijenja pravila igre, vizionara koji pomjeraju granice i razgovora koji ostavljaju trajni utjecaj na zajednicu i pojedince.
U organizaciji Hrvatskog sportskog saveza gluhih obilježeno je stoljeće ustrajnosti, vrhunskih sportskih uspjeha i borbe za ravnopravnost, uz dodjelu priznanja najistaknutijim sportašima, trenerima i partnerima sporta gluhih.
KING CROSS je u novootvorenom moderniziranom dijelu centra otvorio brojne trgovine, za još bolji shopping uz najmoderniji Interspar u Hrvatskoj. Trgovine brandova kao što su CCC, Douglas, Liupka, Mass, s.Oliver, Tom Tailor te ljekarna Farmacia dodatno obogaćuju ponudu shopping centra KING CROSS. Ove nove trgovine donose još veći shopping izbor i savršene prilike za kupovinu blagdanskih darova uz bogat asortiman za sport, kozmetiku, modu, uređenje doma te ljepotu i zdravlje.
Jutro bez dobre kave za mnoge je tek napola započet dan. Ona je mali osobni ritual, trenutak tišine prije obveza, ali i savršena kulisa za duga druženja, razgovore koji se ne žure i pauze koje su – nužne. I dok se kava danas nudi gotovo na svakom koraku, istinska izvrsnost ipak nije posvuda. Ona se prepoznaje u detaljima, znanju i dosljednosti. A mi znamo gdje se skriva.
U danu koji prirodno poziva na tišinu, usporavanje i povratak sebi, Matija Cvek objavio je novu pjesmu – onu koja ne traži pažnju glasno, ali je dobiva iskreno. Objavljena na Božić, pjesma Dom su ljudi (radni naziv prema poruci) donosi jednostavnu, ali duboko univerzalnu misao: dom nisu ni gradovi ni adrese, nego ljudi s kojima dijelimo život.
U Ujedinjenom Kraljevstvu utrka za vrh glazbenih ljestvica svake je godine u prosincu žešća nego u bilo kojem drugom razdoblju. Tijekom božićnog tjedna i najveće zvijezde i manje poznata imena ulažu iznimne napore kako bi s pjesmom ili albumom dosegli prvo mjesto – jer se božićni broj jedan smatra osobito prestižnim i simbolički snažnim uspjehom.
Vratimo se nakratko u veljaču. Dodjela Grammyja 2025. godine i Beyoncé koja ispisuje povijest. Ne samo da joj je napokon dodijeljena najvažnija nagrada večeri, album godine, nego je postala i prva crna žena koja je osvojila Grammy za najbolji country album – za Cowboy Carter. Nedavne promjene koje je uvela Recording Academy tu pobjedu čine još monumentalnijom: moguće je da je Beyoncé ujedno i posljednja osoba koja će ikada osvojiti tu nagradu u tom obliku.
Godinama se činilo da je Gmail adresa nešto što dobiješ jednom – i zauvijek ostaje isto. Bez obzira na to jesi li je otvorio kao tinejdžer, pod nadimkom koji danas zvuči neugodno, ili prije nego što si mogao predvidjeti koliko će Google račun postati važan dio svakodnevice.