Dolac kao modna pista: Zalando spojio zagrebačke kumice i high-street stil. Pogledajte kako izgleda nova era zagrebačke mode
Moda je možda igra trendova, ali najbolji stil živi na ulicama. Još bolje, na tržnicama. Novi Zalando projekt inspiriran legendarnim zagrebačkim Dolcem donosi potpuno svjež pogled na jesensko-zimski styling: bez suzdržanosti, bez mode za odabrane, već ona koja pripada svima. Jer stil se rađa tamo gdje ritam grada najjače kuca.
U šarenilu štandova, ispod šestinskih kišobrana koji su zaštitni znak ove gradske institucije, nastao je modni editorijal koji spaja dvije priče: tradiciju kumica i suvremenu modnu scenu. Dolac je oduvijek bio više od tržnice. On je dnevni ritual, društveni epicentar i velika pozornica na kojoj svatko igra svoju ulogu. Ovaj put uz odvažan styling iz nove Zalando kolekcije.
Uz kreativno vodstvo stilistice Barbare Repe i kroz objektiv fotografa Franje Matkovića, nastale su fotografije koje slave ono što Zagreb čini posebnim: sigurni korak, toplinu u pogledu i individualnost koja se ne boji biti viđena. Editorijal je odgovor na pitanje koje si svako jutro postavimo. Što obući? Zalando pretvara to pitanje u priliku da pokažemo tko smo taj dan, bez obveze da budemo savršeni.
Kumice su oduvijek imale najbolji pogled na zagrebačku modnu svakodnevicu. One znaju kako se mijenja stil grada, kako se tradicija upliće u trend i kako svaka generacija u isti komad odjeće unosi svoju energiju. Zato ih je Zalando pozvao da ispričaju što moda danas izgleda u njihovim očima.
„Subotom je Dolac kao modna pista i to mi se sviđa. Komade koje sam ja nosila kao mlada sada nose nove cure. Svaka od njih doda nešto svoje i to je ono što čini Zagreb posebnim.“ otkriva Marta K., prodavačica koja već desetljećima promatra modne transformacije grada.
Ovaj projekt zadržao je duh globalne kampanje „Što obući?“ ali ga je nježno preveo na lokalni teren. Urednost i elegancija Zagreba susreću se s odvažnošću mladih street style generacija, i zajedno tvore miks koji je istovremeno praktičan i glamurozan. To je Zagreb. I to je moda koja ne traži dozvolu, već samo – osobnost.
Zalando kolekcija za jesen/zimu 2025. dostupna je na www.zalando.hr od idućeg tjedna. Možda se i vaš sljedeći novi komad krije upravo ondje, spreman da ispriča priču o nekom budućem subotnjem šopingu na Dolcu.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.