HELLO
HELLO! #HelloItsMe

Da bi se stvorilo nešto novo i kreativno, potrebna nam je upravo sloboda. U poslovnoj praksi, polje slobode određuje tržište, ali i individualne sposobnosti pojedinca, njegov talent, mašta i znanje.

Sloboda“ naziv je za četiri vizuala, ujedno i interna postulata marketinške agencije Futura DDB, koji su bili u finalu nedavno održanog Zagreb Design Weeka, a svoj novi dom pronašli su među studentima – budućim liderima. Futura je vizuale donirala Knjižnici Ekonomskog Fakulteta u Zagrebu. Agencija smatra da su to ključne poruke koje trebamo prenijeti generacijama koje tek dolaze na tržište rada i zajedno s njima gradi neki novi, bolji svijet.

PROČITAJTE: Posjetili smo spektakularnu izložbu posvećenu Coco Chanel – Opravdala je sva naša očekivanja

Riječ je o četiri slobode: Freedom to Fail, Freedom from Fear, Freedom from Chaos i Freedom to Be. Svaki vizual predstavlja jednu vrstu slobode. Riječ je o slobodi od straha, kaosa, o slobodi neuspjeha i slobodi bivanja. Koncept vizuala je sljedeći: ne postoji uspjeh bez neuspjeha, hrabrost bez straha, red bez kaosa, niti izražavanje bez suzdržavanja – riječ je zauvijek o dvije strane iste medalje.

Kreativnost je plaha ptica koja ne može letjeti punim krilima u atmosferi straha i kaosa. Zato u Futuri nastojimo stvoriti uređeno okruženje s jasnim procesima. Samo dopuštanjem pogrešaka možemo stvoriti atmosferu u kojoj mogu nastati kreativne i inovativne ideje. Prije svega, to znači da nismo kažnjeni za pogreške nastale kao rezultat ambicioznog i odvažnog rada. Još je važnije da naučimo nešto iz takvih „grešaka“. Učimo kako se sljedeći put bolje i učinkovitije nositi sa sličnim problemom.” naglasio je Marko Vičič, osnivač i izvršni partner Futura DDB.

PROČITAJTE: Nevjerojatno iskustvo Crown to Couture – Uživo smo vidjeli haljine koje su nosile princeze i megazvijezde

A da su u Futuri na dobrom tragu potvrđuje i Anders Indset, poslovni filozof, osnivač Globalnog instituta za vodstvo i tehnologiju (GILT) koji kaže sljedeće:

Lideri moraju prihvatiti umijeće pogreške. Upoznavanjem s našim greškama i neuspjesima, zaista možemo rasti i razvijati se. Lideri su odgovorni za stvaranje okruženja koje potiče timove na preuzimanje rizika, propitkivanje statusa quo te ustaljenih mudrosti.“

PROČITAJTE: Izložba Rebel – 30 Years of London Fashion iskustvo je skrojeno prema snovima svakog fana mode

Futurini vizuali sijede ovaj uvid i potiču studente, lidere budućnosti, da budu svjesni kako sami oblikujemo, modeliramo i kreiramo svoju stvarnost – te ih pozivaju da i sami učine isto.


druge vijesti

lego

U Hrvatsku za nekoliko dana dolazi najtraženiji LEGO set sezone – Mračna kuća iz Stranger Thingsa koju žele i kolekcionari i dizajneri interijera

Postoje LEGO setovi koji se slažu, izlože i s vremenom padnu u zaborav. A postoje i oni rijetki, pomno osmišljeni modeli koji nadilaze granicu igračke i postaju predmet želje, razgovora i statusa. Upravo takav je novi LEGO Icons set inspiriran serijom Stranger Things – Creel House, mračna kuća iz Hawkinsa koja u Hrvatsku stiže za svega nekoliko dana i već sada se smatra jednim od najpoželjnijih kolekcionarskih izdanja ove godine.

Design

13 prosinca 2025

nemo

Zašto je Nemo vratio trofej Eurosonga i što to znači za budućnost natjecanja?

Eurosong je desetljećima volio sebe zamišljati kao sigurno utočište glazbe – prostor u kojem se politika zaustavlja na vratima pozornice, a reflektori obasjavaju isključivo pjesme, izvođače i obećanje zajedništva. No povijest tog natjecanja pokazuje da se stvarnost uvijek, prije ili kasnije, probije kroz scenografiju. Odluka Nema, pobjednika Eurosonga 2024., da vrati svoj trofej Europskoj radiodifuznoj uniji (EBU), nije samo osobni čin savjesti, nego i simbolički rez u tkivu natjecanja koje se već godinama bori s vlastitim proturječnostima.

Celebrity News

13 prosinca 2025