Vrući ljetni podsjetnik: Otkrij skrivenu oazu hedonizma na rijeci Kupi
Kada temperature rastu, a gradska vreva postaje nepodnošljiva, pravo osvježenje čeka vas svega sat vremena vožnje od Zagreba – u slikovitom Ozlju, gdje se rijeka Kupa pretvara u epicentar ljetne zabave, okusa i kulture.
Snackhouse OZ – neodoljivi beach bar smješten tik uz obalu – već je nekoliko sezona zaredom nezaobilazna adresa za sve ljubitelje dobrog street fooda i ležernog ljetnog druženja. Ovaj šarmantni kutak pod vedrim nebom dokazuje da vrhunski doživljaji nisu rezervirani samo za morsku obalu.
Okusi ljeta s potpisom lokalnih proizvođača
Koncept Snackhousea OZ temelji se na spoju autentičnih sastojaka i kreativnog pristupa u pripremi jela. Hrskavi burgeri u pecivima iz slavne „nevidljive“ pekare Kroštula, falafel wrapovi, gyoze, tortilje, Caprese salata i dekadentni deserti poput lava cakea i Apple crumblea – sve to čini jelovnik koji oduševljava na prvi zalogaj. Poseban naglasak stavljen je na suradnju s lokalnim OPG-ovima, čime ovaj bar ne samo da oduševljava okusom, već i podržava održivu priču iza svakog tanjura.
Ponudu pića čine craft piva, lokalna vina, prirodni sokovi bez aditiva OPG-a Sokić Sokić, kokteli i Kocha kombucha – savršena paleta za svaki trenutak dana uz rijeku.
Više od beach bara: Dnevni boravak na rijeci
Ljeto u Ozlju nije samo gastronomsko, već i kulturno-sportsko iskustvo. Popularna manifestacija Dnevni boravak na rijeci i ove godine donosi bogat program – od akustičnih koncerata, stand up nastupa i izložbi, do radionica, dječjih predstava, kvizova i kulinarskih showova. Svi sadržaji smješteni su uz samo gradsko kupalište – mjesto gdje priroda, kultura i zajednica dišu kao jedno.
Uz potporu Turističke zajednice područja Kupa i Grada Ozlja, u organizaciji tima Izvan fokusa, manifestacija promiče važnost očuvanja prirodnih ljepota rijeka i potiče razvoj kontinentalnog turizma na najljepši mogući način.
Ljeto kakvo zaslužujete – aktivno, opušteno, nezaboravno
Opremljenost lokacije jamči potpunu udobnost: besplatan parking, tuševi, kabine za presvlačenje, plaža za djecu i kućne ljubimce, nadzor spasilaca, najam kajaka i kanua te teren za odbojku na pijesku. Bilo da ste u potrazi za adrenalinskim izazovima ili hedonističkim uživanjem uz koktel i dobru glazbu – Ozalj ima sve.
Snackhouse OZ i Dnevni boravak na rijeci otvoreni su do kraja kolovoza – četvrtkom i petkom od 16 do 22 h, a vikendom i praznicima već od 10 h.
Ove godine ne tražite osvježenje na obali – neka vaša nova ljetna destinacija bude na rijeci. Upoznajte Ozalj. Okusite Kupu. Doživite ljeto drugačije.
Zagreb je proteklog tjedna ponovno dokazao da zna kako pretvoriti opušteno druženje u događaj o kojem će se danima pričati. Drugo izdanje LUVA Partyja okupilo je klijente, partnere i prijatelje agencije LUVA, ali i niz ljudi iz poslovnog, medijskog i društvenog života, koji su se vrlo brzo uklopili u živu i dinamičnu atmosferu večeri. Od prvih dolazaka bilo je jasno da se radi o susretu koji spaja profesionalnost, srdačnost i suvremeni duh zagrebačke scene.
U hrvatskom sportskom kalendaru malo je događaja koji iz godine u godinu uspijevaju zadržati jednaku snagu simbolike, okupljanja i kontinuiteta kao što je to slučaj s Noći vaterpola. Premda se mijenjaju generacije igrača i mijenja se struktura domaće i međunarodne scene, tradicija okupljanja vaterpolske zajednice na koncu sezone ostaje čvrsta i prepoznatljiva. Od 2007. do danas, ovaj događaj oblikovao se u ritual sabiranja sportskih uspjeha, odavanja priznanja i podsjećanja na zajednički put koji vaterpolo u Hrvatskoj čini jednom od najstabilnijih i najuspješnijih sportskih grana.
Hrvatski premium brend Merla, poznat po najkvalitetnijim stolnjacima i posteljinama proizvedenim u Hrvatskoj, otvorio je svoj prvi pop-up u Splitu. Smješten na prvom katu City Center One, prostor nudi kupcima iz Dalmacije priliku da uživo vide, dodirnu i odaberu tkanine koje su osvojile tisuće domova diljem Hrvatske.
Booking.com otkriva da će 2026. godina biti godina putovanja po mjeri osobnosti i želja putnika jer putnici sve češće biraju odredišta koja odražavaju njihove navike, interese i temperament. Istraživanje pokazuje da putnici rado istražuju nova prijateljstva i odnose na putovanjima jer takva iskustva omogućuju bolje upoznavanje sebe i drugih. Sve veća skupina putnika koristi tehnologiju za pronalaženje mjesta povezanih s uspomenama jer takva mjesta bude nostalgiju i stvaraju nove slojeve emocionalnog doživljaja. Značajan broj putnika putuje u skladu s horoskopom jer žele uskladiti svoju energiju s kozmičkim ritmovima koji ih nadahnjuju. Ovakvi trendovi pokazuju da će putovanja u 2026. godini biti osobnija, eksperimentalnija i usmjerenija autentičnom identitetu putnika.
Jesensko izdanje edukativne radionice Stilska Jednadžba, u organizaciji stilistice Ivane Pavić, održano je ovaj vikend u Zagrebu i još jednom potvrdilo zašto se ovaj projekt s razlogom smatra jedinstvenim u Hrvatskoj. Ivana je prva u Hrvatsku ponudila analizu boja kao profesionalnu uslugu te već više od pet godina aktivno radi na demokratizaciji stilističkih usluga, čineći ih dostupnima svakoj ženi. Upravo s ciljem da znanje o stilu, bojama i odijevanju učini dostupnim svakoj ženi – bez obzira na godine, budžet ili životni stil – Ivana kontinuirano organizira ovakve radionice koje spajaju edukaciju, iskustvo i inspiraciju.
Tvrtka Medikor obilježava 30 godina tijekom kojih je izrasla u vodećeg medtech lidera u Hrvatskoj. Uz mrežu od 1.000 partnerskih ljekarni i dvoznamenkasti rast, tvrtka nastavlja širenje strateškim izlaskom na tržište Europske unije u 2026. godini.
Britanski PR stručnjak tvrdi da su Harryjeve šale i medijski nastupi postali neučinkoviti te znak gubitka identiteta nakon odlaska iz kraljevske obitelji.
Glumac otkriva kako je politički govor o Tibetu doveo do dvadesetogodišnje zabrane prisustvovanja Oscaru i zašto nikada nije požalio što ga je izrekao.